abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195682750
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:31 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Ja. Misschien had hij op Moria kunnen helpen.
Met z'n jacht invasieve exoten terug naar het land van herkomst brengen bedoel je?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_195682752
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hij ging niet naar Griekenland hij was er al

Dan kan hij net zo goed blijven
Verbannen naar een Griekse eilandje en nooit meer terug komen.

De paleizen kunnen goed dienen als quarantaine locaties.
pi_195682793
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Met z'n jacht invasieve exoten terug naar het land van herkomst brengen bedoel je?
Dacht zelf meer aan benodigdheden brengen, luiers voor schattige baby’s en zo.
pi_195682848
quote:

[..]

Uit solidariteit?
pi_195682850
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, en dat is heel optimistisch, dan is het voorbij volgend jaar zomer.
Het hoeft niet volledig voorbij te zijn voordat we weer een beetje normaal kunnen leven.
pi_195682869
quote:

[..]

Ze mogen hem zelfs houden.
Twiddel
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:41:33 #232
14505 OProg
A Life in Music
pi_195682895
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zelfs volgens de optimistische scenario's zitten we nog niet op de helft :{
Qua virus en bestrijding denk ik wel dat we volgend jaar zomer een heel eind zijn.

Qua enorme puinhoop die er uit voor komt? Economisch, sociaal, politiek? Nee, daar gaan we echt nog jaren en jaren gezeik mee hebben. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:43:21 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195682935
Wat een ongelofelijk afgunstig en kleinzielig gezeik over de vakantie vd koning en zijn gezin :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195682948
quote:
85s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:41 schreef OProg het volgende:

[..]

Qua virus en bestrijding denk ik wel dat we volgend jaar zomer een heel eind zijn.

Qua enorme puinhoop die er uit voor komt? Economisch, sociaal, politiek? Nee, daar gaan we echt nog jaren en jaren gezeik mee hebben. :{
Ja, dat lijkt mij een redelijk goede voorspelling. Dit gaat nog een staartje krijgen.
pi_195682970
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een ongelofelijk afgunstig en kleinzielig gezeik over de vakantie vd koning en zijn gezin :r
Het was een beetje dom. Laten we het zo zeggen en vooral omdat de regering er blijkbaar niets vanaf wist terwijl we in een pandemie en semi-lockdown zitten.
pi_195683012
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Uit solidariteit?
Moet hij dan ook z'n paleis verkopen en in een flatje gaan wonen en z'n vreten bij de voedselbank halen? Uit solidariteit
pi_195683029
quote:
Nee, is gewoon egoistische lul die een slecht voorbeeld geeft (net als Grapperhaus). Met zijn schijnheilige prinsjesdag poppenkast.

Stel dat Rutte nu lekker met vrienden zit te zuipen is het ook schijnheilig slecht gedrag waar hjj terecht op aangesproken mag worden.
pi_195683038
quote:
Waarom vind jij het afgunstig en kleinzielig als mensen het schofferend vinden dat hij op vakantie gaat op dit moment?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:49:10 #240
14505 OProg
A Life in Music
pi_195683073
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij een redelijk goede voorspelling. Dit gaat nog een staartje krijgen.
Waar ik vooral bang voor ben, naast dat bepaalde sociale klassen klappen krijgen wat het ineen land meestal niet zo goed doet qua resultaat. Dat er in sommige landen populistische partijen nog veel meer dan hier de overhand krijgen. En dan ook binnen Europa. :{ Dat zag je de afgelopen jaren natuurlijk al binnen bijvoorbeeld Italië maar ik vrees dat het nog veel gekker kan worden. En dan heb ik het nog niet over Oost-Europa waar je nu ook niet echt van kan zeggen dat het politiek overal echt heel lekker gaat. Nu gaat het hier qua virus niet goed en dat maakt me niet blij uiteraard. Maar misschien ben ik nog wel banger voor de gevolgen die het zo met zich mee gaat trekken. :X
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_195683078
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Nee, is gewoon egoistische lul die een slecht voorbeeld geeft (net als Grapperhaus). Met zijn schijnheilige prinsjesdag poppenkast.

Stel dat Rutte nu lekker met vrienden zit te zuipen is het ook schijnheilig slecht gedrag waar hjj terecht op aangesproken mag worden.
Jij kunt morgen toch ook een vliegtuig naar Griekenland pakken. Maar nee je doet liever van mimimimimi de koning reeeeee
pi_195683085
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Precies. Echt ongelooflijk hoe dom deze mensen zich gedragen.
pi_195683086
quote:
86s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef OProg het volgende:

[..]

Waar ik vooral bang voor ben, naast dat bepaalde sociale klassen klappen krijgen wat het ineen land meestal niet zo goed doet qua resultaat. Dat er in sommige landen populistische partijen nog veel meer dan hier de overhand krijgen. En dan ook binnen Europa. :{ Dat zag je de afgelopen jaren natuurlijk al binnen bijvoorbeeld Italië maar ik vrees dat het nog veel gekker kan worden. En dan heb ik het nog niet over Oost-Europa waar je nu ook niet echt van kan zeggen dat het politiek overal echt heel lekker gaat. Nu gaat het hier qua virus niet goed en dat maakt me niet blij uiteraard. Maar misschien ben ik nog wel banger voor de gevolgen die het zo met zich mee gaat trekken. :X
2008 recessie on steriods.
Twiddel
pi_195683107
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jij kunt morgen toch ook een vliegtuig naar Griekenland pakken. Maar nee je doet liever van mimimimimi de koning reeeeee
Dat soort dingen zijn anders als je een een voorbeeldrol hebt als de koning he.
Twiddel
pi_195683118
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Moet hij dan ook z'n paleis verkopen en in een flatje gaan wonen en z'n vreten bij de voedselbank halen? Uit solidariteit
Eehh jeetje, blijkbaar zoiets. Ofzo. Het is of op vakantie of je arm er afhakken. Okido!

Ik vind dat op vakantie gaan, als zijn land in de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog zit. Een beetje dom. Iedereen moet op een houtje bijten, maar onze koning even niet.

Jij vind dat er niks op aan te merken is. Dat vind ik gek. Maar ik moet toegeven, ik ben een exfanboy en ik ben dus gekleurd.
pi_195683122
quote:
Dit is wat de koning op Prinsjesdag zei: "De coronacrisis stelt ons ernstig op de proef in alles wat van waarde is: gezondheid, werk, familie en vriendschappen. En we realiseren ons: juist nu wordt gezamenlijkheid en verantwoordelijkheid gevraagd."

Dat moet-ie dan ook laten zien, die gezamenlijkheid. De enige waarde die hij voor ons land heeft is symbolische waarde, dus zijn gedrag doet ertoe.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195683148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dit is wat de koning op Prinsjesdag zei: "De coronacrisis stelt ons ernstig op de proef in alles wat van waarde is: gezondheid, werk, familie en vriendschappen. En we realiseren ons: juist nu wordt gezamenlijkheid en verantwoordelijkheid gevraagd."

Dat moet-ie dan ook laten zien, die gezamenlijkheid. De enige waarde die hij voor ons land heeft is symbolische waarde, dus zijn gedrag doet ertoe.
Dit dus, ja.
pi_195683173
Italië zal het lachen over ons inmiddels wel vergaan zijn.
10010 besmettingsgevallen vandaag..
blablablabla
pi_195683176
Kijk, het probleem is namelijk dat wanneer de koning vrolijk vakantie gaat vieren in Griekenland, er best wat mensen zijn die daardoor denken dat hun vakantie ook gerechtvaardigd is.
Twiddel
pi_195683200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:53 schreef Elan het volgende:
Italië zal het lachen over ons inmiddels wel vergaan zijn.
10010 besmettingsgevallen vandaag..
Ik vind het toch wel idioot hard gaan in Italie, dat kan toch bijna niet dat het ineens ZO hard gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')