Ja beetje raar dat ze die tijdvakken niet aanpassen naar 16-20 en een nieuw tijdvak zonder alcohol maken van 18-22quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef miss_sly het volgende:
Wij wilden een fles whiskey bij onze volgende AH bestelling doen, want hij is bijna op. Wij hebben een vast blok voor bezorging, op maandag tussen 16-22 uur.
Het blijkt dat je geen alcohol bij je bestelling kunt doen als je bezorgmoment eindigt na 20.00 uur.
Dat vind ik toch best vergaand, eigenlijk.
Tja hij mag niet met alcohol rond rijdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij wilden een fles whiskey bij onze volgende AH bestelling doen, want hij is bijna op. Wij hebben een vast blok voor bezorging, op maandag tussen 16-22 uur.
Het blijkt dat je geen alcohol bij je bestelling kunt doen als je bezorgmoment eindigt na 20.00 uur.
Het is echt serious business, dat alcoholverbod
Dit is toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef miss_sly het volgende:
Alle supermarkten van Deen, Boon's, Poiesz, Hoogvliet en een hoop individuele supermarkten van de Coop, Jan Linders en de Plus gaan al dagelijks eerder dicht vanwege het alcoholslot. En online bestellingen met alcohol gaan echt niet meer met alcohol geleverd worden na 20.00 uur. Als je betrapt word heb je een groot probleem als supermarkt. Maar alle winkels die alcohol verkopen hebben er mee te maken. Bij mij in de buurt zit een slijter die 2 dagen in de week open is tot 22.00 uur. Die gaat eerder dicht omdat hij anders alleen maar sap, alcoholvrij bier en tonic enzo kan verkopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef miss_sly het volgende:
Na 20.00 uur: terecht. Ze moeten zich immers houden aan de nieuwe regels.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef miss_sly het volgende:
AH bezorgt ook produkten van Etos en Gall & Gallquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
ik wist niet eens dat supermarken sterke drank mogen verkopen
Alle alcohol is verboden na 20.00 uur. Weet niet of ze het nog verkopen, maar zelfs champagnepils mag je niet verkopen na 20.00 uurquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
Dit vooral inderdaad. Wij gaan er zelf niet mee over straat en het bezorgmoment ligt nog niet vast wanneer je bestelt. Er zitten meer uren voor 20.00 uur dan er na 20.00 uur zitten in ons specifieke moment. Het kwam voor ons dus nogal onverwacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich niet maar ik me wel voorstellen dat je er niet bij stilstaat op moment van bestellen
Technisch doen ze dat ook niet maar Gall & Gall is gewoon ook AH, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
AH kan het online bestellen niet aan. Stond op Nu vanmiddag. Zal dus nog wel even duren voordat ze aanpassingen voor elkaar maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Na 20.00 uur: terecht. Ze moeten zich immers houden aan de nieuwe regels.
Maar je zou idd verwachten dat ze dan de bezorgvakken aanpassen. Zou me zo kunnen voorstellen dat ze dat nog gaan doen want het is wel heel zuur anders.
Dat zou wel zuur zijn na de oproep om vooral je herfstvakantie in eigen land door te brengen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
En het Koningshuis lijkt onderweg te zijn naar Griekeland om daar de Herfstvakantie door te brengen
Klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit vooral inderdaad. Wij gaan er zelf niet mee over straat en het bezorgmoment ligt nog niet vast wanneer je bestelt. Er zitten meer uren voor 20.00 uur dan er na 20.00 uur zitten in ons specifieke moment. Het kwam voor ons dus nogal onverwacht.
Geen ramp verder, hoor. We'll live
Meen je dat van die champagne pils? Is toch gewoon gazeuse?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle alcohol is verboden na 20.00 uur. Weet niet of ze het nog verkopen, maar zelfs champagnepils mag je niet verkopen na 20.00 uur
edit: oh je bedoeld vanwege miss_sly. Bezorgen mag wel. In de supermarkt mag je geloof ik geen whisky verkopen.
Ook vakantietijd voor de koning; regeringstoestel naar Griekenlandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zou wel zuur zijn na de oproep om vooral je herfstvakantie in eigen land door te brengen.
Mogelijk idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
AH kan het online bestellen niet aan. Stond op Nu vanmiddag. Zal dus nog wel even duren voordat ze aanpassingen voor elkaar maken.
Dat vind ik toch aardig storend egoistisch gedrag eik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ook vakantietijd voor de koning; regeringstoestel naar Griekenland
En wij maar braaf thuisblijven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vind ik toch aardig storend egoistisch gedrag eik.
Wat saamhorigheid.
Hadden ze dat nu echt niet eventjes even uit kunnen stellen.
Blamage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |