Ik zag er vanochtend nog eentje die op vakantie was aan het squirtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die meid is toch van de squirtvakantie?
Je bent soms schijtirritant met je posts, maar over het algemeen zijn we het veel eens en ik kan wel om je lachen vaakquote:
je mag terugzoeken naar aardige posts van hemquote:
Zelfs Mycroft vindt niksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je mag terugzoeken naar aardige posts van hem
Geen behoefte aan, ik vind het een aardige kerel over het algemeen. Iedereen heeft kut momenten, maar sommigen blijven er in hangen, en Haags niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je mag terugzoeken naar aardige posts van hem
Omdat we je zo missen hier allerbeste vriendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef mario390 het volgende:
waaroom moeten me jullie alttijd roepen??![]()
![]()
Ik heb ook wel echt goede humor moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je bent soms schijtirritant met je posts, maar over het algemeen zijn we het veel eens en ik kan wel om je lachen vaak
Halloquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef mario390 het volgende:
![]()
Niet gelezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Iedere keer als haags ' niet geklikt ' zegt sterft er een kitten alleen in het asiel
Ik denk dat ze van je houdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef mario390 het volgende:
![]()
Joa egt lagge woaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb ook wel echt goede humor moet ik zeggen.
Egt lagge
Truequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Niet gelezen
Dat niet geklikt is toch gewoon een oude FOK! Grap man
dus dit is gewoon een kut moment van een paar maandenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ik vind het een aardige kerel over het algemeen. Iedereen heeft kut momenten, maar sommigen blijven er in hangen, en Haags niet.
waarom is hij weg dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet gewoon terugkomen, ik zal nooit weglopen.
man man flikker op,dann blok jje me weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat we je zo missen hier allerbeste vriend![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus dit is gewoon een kut moment van een paar maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |