quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet. Maar komt nu wel even handiger uit omdat ik toch nergens heen hoef
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
We gaan helaas de kant op dat steeds meer legendes komen te overlijden![]()
Hou mijn hart zó onwijs vast voor The Stones of Ozzy
Eerder de kant dat er nog maar weinig over zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
We gaan helaas de kant op dat steeds meer legendes komen te overlijden![]()
Hou mijn hart zó onwijs vast voor The Stones of Ozzy
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:45 schreef kree het volgende:
Debraad en ik zijn gewoon singasong writers man Totaal geboren duo
Dat ook jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder de kant dat er nog maar weinig over zijn.
Kapot veel gedronken 10 jaar geleden met reisje naar Duitslandquote:
Ahaha daar hebben we het probleemquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kapot veel gedronken 10 jaar geleden met reisje naar Duitsland
Ik denk als je er genoeg van drinkt dat je ook vanzelf duits kunt pratenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben zeker uberhipster dat ik Mullermilch allang kende
Ah vandaar, ik spreek best wel wat Duits voor iemand die verder geen bijzondere banden heeft met Duitslandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk als je er genoeg van drinkt dat je ook vanzelf duits kunt praten
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk als je er genoeg van drinkt dat je ook vanzelf duits kunt praten
Een pilsje of een technisch ietsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef kree het volgende:
Ik weet nog wel en heb dit verhaal eerder verteld wel. Ik werd voor werk ineens in duitsland geplaatst ik met t vliegtuig bagage pleite stresss allom
En nu ken ik genoeg duits om het te verstaan. Dat is niet zo het punt
Maar nu moet je het ook spreken, Ook nog al zij het matig. Maar nu technisch duits.
Weten jullie wat een tapje is trouwens voor ik verder ga?
nein zo dat was goed duitsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:55 schreef kree het volgende:
Ok even technische les voor jullie als je in metaal enzo een gat boort en eigenlijk wil je daar een bout in schroeven.
Dan moet je er schroefdraad in maken dus. En het dingetje waarmee je dat doet noemen ze een tapje
Ok dan en nu in het duits......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |