Hey Semquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
/insert tumbleweed gif of vind mijn instagram.
ik heb 3x naar munchen op en neer gevlogen met een spanningzoeker in mijn rugtas. daarmee kan je nog meer schade aanrichtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:55 schreef kree het volgende:
Ok even technische les voor jullie als je in metaal enzo een gat boort en eigenlijk wil je daar een bout in schroeven.
Dan moet je er schroefdraad in maken dus. En het dingetje waarmee je dat doet noemen ze een tapje
Ok dan en nu in het duits......
Mooie ring heb je gegeven @DeBraad ik kan wel zien dat je yt inkomsten gestegen zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik vertrouw DJMO dan ook alleen bij jou
Het mooiste? Schaam je .....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou mooiste was nog dat ik ze arbeit magt frei Ff voor de gein omdat er gezeik was en de baas achter me stond. Oepssssssss of tenminste de baas daar in duitsland dus en duitser, Gevoelig puntje geraakt gelijk
dank u maanmvisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:05 schreef Maanvis het volgende:
update over het verhaal van @:jacquelinehasselbaink : ik was net bij de AH en er was ook geen groente en vlees, er stond dat er een fik in het distriutiecentrum was.
@:debraad heb jij iets te lang laten braden?
Ja mooi he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:09 schreef Rob het volgende:
[..]
Mooie ring heb je gegeven @:DeBraad ik kan wel zien dat je yt inkomsten gestegen zijn
hoi Semtexquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou leek toen als een strafkamp dus dacht laat ik het ff zeggen. Er was wel een hoop gelach behalve eentje dusquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:11 schreef Maanvis het volgende:
schroevendraaier op zijn duits is toch schraubendreher?
Nou lachen zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou leek toen als een strafkamp dus dacht laat ik het ff zeggen. Er was wel een hoop gelach behalve eentje dus
Hier!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:stoorzendert waar hang je toch uit😭
Zoiets wel. Ik maak er altijd maar wat van maar verstaan ze primaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:11 schreef Maanvis het volgende:
schroevendraaier op zijn duits is toch schraubendreher?
My Lucky day hoe is tquote:
Engine al gezien dat mikey terug is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zoiets wel. Ik maak er altijd maar wat van maar verstaan ze prima
Hey vriend je wordt gemist hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hier, maar nog aan het werk voor nog iets van 2 uur ofzo
Ik zit te wachten op de uitslag van een coronatestquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
My Lucky day hoe is t
Trek het niet zo zwaar joh dat soort shit heb ik een millioen keer gehad op werk onder collega's kan dat gewoon. Zelfs daar. Maarja had ff niet door dat die baas achter me stond.quote:
Ja als ik nou gewoon zorg dat ik ontslagen wordt dan kan ik hier nog wel extra veel posten. Maar vanavond ben ik wel van de partij na 7 uur ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey vriend je wordt gemist hier
Ja topquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Engine al gezien dat mikey terug is?
Damn zeg heftige week vader corona?? Beterschap voor hem. Hier gaat t goed. Fijn je te lezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de uitslag van een coronatest(verkoudheid, hoofdpijn, koorts)
Vader vorige week opgenomen op de IC. Maar komt gelukkig vandaag naar huis. Was me t weekje wel weer.
Met jou?
Hou jij ook van nine inch nails?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |