Nouja, als dit daadwerkelijk een mutatie van SARS is, is de dodelijkheid ervan al flink omlaag gegaan. Hoe meer het verspreid raakt, hoe groter de kans dat het milder wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat zou leuk zijn maar helaas is de enige significante mutatie tot op heden er een waardoor het zich efficienter verspreid.
Ja, alles wat hij zegt is nu om lacherig over te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn gezicht als ik Grapperhaus na zijn eerdere debacle zoiets hoor zeggen:
Die had echt gewoon op moeten krassen, ik blijf er bij.
Kratje bier in je rugzakquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:39 schreef quirina het volgende:
Ze houden je echt niet aan hoor als je wat bier en wijn over straat meeneemt.
Gewoon in een sporttas doen en doen alsof je naar je training gaat. Geen haan die er naar kraait.
Het verbod geld pas na 20:00 uur he. Denk dat ze dan wel wat beter controleren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:39 schreef quirina het volgende:
Gewoon in een sporttas doen en doen alsof je naar je training gaat. Geen haan die er naar kraait.
Heb eens ergens gelezen dat mensen steeds koeler worden qua lichaamstemperatuur. Je doet gewoon helemaal hip mee met de evolutiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Rond 12 uur.
Ben altijd zo rond de 36 graden maar 35.8 is een nieuwe voor mij
Daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur durven te steken. De BOA's van tegenwoordig zijn heel ijverig hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:39 schreef quirina het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb eens ergens gelezen dat mensen steeds koeler worden qua lichaamstemperatuur. Je doet gewoon helemaal hip mee met de evolutie
Welnee,quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het verbod geld pas na 20:00 uur he. Denk dat ze dan wel wat beter controleren.
Wat is er dan met die 2 kratten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:25 schreef OProg het volgende:
[..]
De meeste thermometers zijn prut. Had ook zo'n oorthermometer die dan weer 34°C, dan weer 39°C aangafquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb eens ergens gelezen dat mensen steeds koeler worden qua lichaamstemperatuur. Je doet gewoon helemaal hip mee met de evolutie
Ik hoop dat het voor jullie ook meevaltquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:43 schreef Natalie het volgende:
Mijn dochter is verkouden (snotterig, hoesten, geen koorts) en manlief heeft hetzelfde. Dochter is 4, dus die wordt niet getest, maar mijn man is dus vanmorgen wel naar de teststraat gegaan. Hij voelt zich verder prima, dus nu is het afwachten. Ik heb overigens nergens last van, maar ben - gek genoeg - zelden verkouden etc. Wil niet zeggen dat covid-19 me niet gaat raken, btw.
Sterkte en succes aan iedereen die onlangs getest is!
met een krat zou best eens kunnen maar een fles wijn in je tas lijkt me nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur durven te steken. De BOA's van tegenwoordig zijn heel ijverig hoor.
Ja, ze schijnen niet super accuraat te zijn, hè? En toch zie ik de huisarts ook zo'n ding gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De meeste thermometers zijn prut. Had ook zo'n oorthermometer die dan weer 34°C, dan weer 39°C aangafDus gauw een nieuwe gekocht (een goede van Braun), en zelfs die wijkt per meting 0.4°C af.
Had wel 38.4°C volgens dat ding
Laat ik er nu toevallig net 2 gekocht hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee zal dan inderdaad wel meevallen. Tenzij je met een tas van de Gall&Gall gaat lopen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een krat zou best eens kunnen maar een fles wijn in je tas lijkt me niet
Mensen gebruiken thermometers dan ook vaak niet zoals ze ze moeten gebruiken. Ik temperatuur mezelf elke dag omdat het de wijze is waarop ik aan anticonceptie doe. Mijn mondthermometer is hartstikke precies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, ze schijnen niet super accuraat te zijn, hè? En toch zie ik de huisarts ook zo'n ding gebruiken.
38,4 is nooit fijnOf dat nu feitelijk eigenlijk 39,0 of 38,0 is geweest.
Meestal voel je al aangereden door een vrachtwagen als je net 38 hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, ze schijnen niet super accuraat te zijn, hè? En toch zie ik de huisarts ook zo'n ding gebruiken.
38,4 is nooit fijnOf dat nu feitelijk eigenlijk 39,0 of 38,0 is geweest.
Eerst Gordon, toen ook Linda de Mol.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:47 schreef zalkc het volgende:
Ik geloof dat het argument "Ik ken niemand die corona heeft" wel hard aan kracht inboet momenteel
Is wel behoorlijk besmettelijk. Maar de meeste mensen worden verkouden door die "snotneuzen" die ze kinderen noemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Vraag mij het volgende af. In deze periode zijn er veel mensen met verkoudheidsklachten die zich laten testen en vaak een negatieve uitslag krijgen. Het is dan een verkoudheidje.
Covid-19 is erg besmettelijk,en toch krijgen veel mensen een verkoudheid en geen Covid-19. Is een verkoudheidsvirus misschien besmetteljker dan Covid-19?.
Dat laatste is goed te horen: hoe preciezer hoe beter, wat dat betreft. Welk merk is-ie van?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mensen gebruiken thermometers dan ook vaak niet zoals ze ze moeten gebruiken. Ik temperatuur mezelf elke dag omdat het de wijze is waarop ik aan anticonceptie doe. Mijn mondthermometer is hartstikke precies.
Ik hang rond de 36.8 / 36.9quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Meestal voel je al aangereden door een vrachtwagen als je net 38 hebt.
Ik zelf zit vrijwel altijd rond 37,2 of 37,4 als het check.
Zou best kunnen maar het is ook een ander type virus meestal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Vraag mij het volgende af. In deze periode zijn er veel mensen met verkoudheidsklachten die zich laten testen en vaak een negatieve uitslag krijgen. Het is dan een verkoudheidje.
Covid-19 is erg besmettelijk,en toch krijgen veel mensen een verkoudheid en geen Covid-19. Is een verkoudheidsvirus misschien besmetteljker dan Covid-19?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |