Ik denk dat ik maar eens een kind ga ontvoeren om dit soort dingen te kunnen ondernemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef dud0r het volgende:
tijd om spullen te pakken en milfs te gaan kijken.
MIsschien wil die kleine nog wel ergens spelen vanmiddag. Hopelijk bij een kind die een leuke door haar man verwaarloosde moeder heeft
Hij is fucking eng.quote:
Ach welnee man, ik wil helemaal niemand weghebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je wou mij gisteren weg hebben als veteraan hier hebt commentaar op mensen die smilies posten spreekt kree aan alsof je zijn leeraar bent etc.
Mallerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef dud0r het volgende:
MIsschien wil die kleine nog wel ergens spelen vanmiddag. Hopelijk bij een kind die een leuke door haar man verwaarloosde moeder heeft
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een kind ga ontvoeren om dit soort dingen te kunnen ondernemen.
Ben je al coronavrij verklaard?quote:
Jong hondje werkt ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een kind ga ontvoeren om dit soort dingen te kunnen ondernemen.
Kijk je uit?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef dud0r het volgende:
Die teven van mij zijn inmiddels 7 en 8 en nog eentje ga ik niet aan beginnen.quote:
Ik weet dat je het goed bedoeld maar je gaat er soms met een gestrekt been inquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach welnee man, ik wil helemaal niemand weghebbenVind het alleen nooit zo fijn voor de sfeer als er iemand binnenkomt die meteen gaat lopen zeuren snap je? Maakt niet uit of jij dat bent, of Rob, of DJMO of ToT of wie dan ook.
Kree word aangesproken zoals hij door iedereen word aangesproken als hij weer eens een verhaal 50 x vertelt. Je haalt je echt dingen in je hoofd man zonde.
Omg vannacht was het zoveel fun hier hahaha echt. Owh ik had nog zo door kunnen gaan ook weer in het verhaal Maar lag zo dubbel dat ik niet eens meer een woord eruit kon krijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
HeeeeeeeyKReeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Haha suuccesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef dud0r het volgende:
Lullig om je dochters zo te noemen man.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Die teven van mij zijn inmiddels 7 en 8 en nog eentje ga ik niet aan beginnen.
Klopt, moet mij altijd verantwoordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik weet dat je het goed bedoeld maar je gaat er soms met een gestrekt been in
quote:
Huh mag dat met waterpolo wel?quote:
Was een mooi verhaal jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
Omg vannacht was het zoveel fun hier hahaha echt. Owh ik had nog zo door kunnen gaan ook weer in het verhaal Maar lag zo dubbel dat ik niet eens meer een woord eruit kon krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |