Mooi plaatje die bovenstequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:05 schreef Dven het volgende:
Jullie wijf
[ afbeelding ]
Mijn vrouw\
[ afbeelding ]
Losers.
en dit is het laatste wat we van dven hoorde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef Dven het volgende:
Lijkt eigenlijk wel een beetje op Putin met een pruik
Die ene bij wie de rok opgetild wordt, of degene die het bij haar doet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef Dven het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dit is het laatste wat we van dven hoorde.
Putin is te geweldig om een pruik op te zetten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef Dven het volgende:
Lekker hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:08 schreef Dven het volgende:
Weer op vijf seconden een punt door m'n neus geboord die pijphahn
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:08 schreef Dven het volgende:
Weer op vijf seconden een punt door m'n neus geboord die pijphahn
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene bij wie de rok opgetild wordt, of degene die het bij haar doet?
Hmmm misschien wel een leuk idee voor een nieuw painttopic!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Putin is te geweldig om een pruik op te zetten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja aparte gozer post hier net twee weken en denkt omdat hij een YouTube kanaal heeft waarbij mensen hem uitlachen dat hij hier de koning is mag van mij wel weer wieberen.
Vind putin soms een beetje eng.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Putin is te geweldig om een pruik op te zetten.
Heeeey braaddieeeeequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Man ik denk helemaal nergens dat ik "de koning" benIk wil gewoon alleen wél dat mensen niet zonder reden elkaar gaan lopen uitdagen
Is toch normaal? Wat de fuck hebben mijn kleine lullige YouTube kanaaltjes er mee te maken
Je wou mij gisteren weg hebben als veteraan hier hebt commentaar op mensen die smilies posten spreekt kree aan alsof je zijn leeraar bent etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Man ik denk helemaal nergens dat ik "de koning" benIk wil gewoon alleen wél dat mensen niet zonder reden elkaar gaan lopen uitdagen
Is toch normaal? Wat de fuck hebben mijn kleine lullige YouTube kanaaltjes er mee te maken
*ril*quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:10 schreef ToT het volgende:
Ow wacht, daar waren er al 2 van!
[ afbeelding ]
ONZ / Pleur hier je Putin photoshops neer. #1
ONZ / [PAINT] Waar is Putin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |