quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:35 schreef showtimer het volgende:
Morgen is speciaal hoor.
[ afbeelding ]
Inui FC.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:35 schreef showtimer het volgende:
Morgen is speciaal hoor.
[ afbeelding ]
Misschien dat Matt Berninger op repeat voor enige ontspanning zorgt?quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed voor @:rellende_rotscholier zijn gezondheid inderdaad.
Gelukkig was Erik er, toch nog wel een redelijk gesprek. Hartstikke trots natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Momo het volgende:
Adrie van der Poel bij OP1 samen met Henk Krol en Martien Meiland![]()
Arme Adrie
Hier wordt niet geroddeld @Mortaxxquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
NWS / China bouwt nog altijd nieuwe interneringskampen Oeigoeren
Ik lees dit echt met stijgende verbazing. De meerderheid in dat topic is totale idioot... ik wist niet dat Fok zo erg was. Te beginnen met die fipo![]()
Mortaxx is vrij rechts geworden afgelopen jaren. Verder niet gelezen, was er al gelijk klaar mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees dit echt met stijgende verbazing. De meerderheid in dat topic is totale idioot... ik wist niet dat Fok zo erg was. Te beginnen met die fipo![]()
Jawel toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heel NWS vermijd ik tegenwoordig. Vaak staat het vol met dat soort domme opmerkingen. De onderbuik van Trump en Baudet praten vooral daar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mortaxx is vrij rechts geworden afgelopen jaren. Verder niet gelezen, was er al gelijk klaar mee.
Oversight is ook terug zag ik. Helemaal fantastisch
En dan 17 likesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja, of report gewoonquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Heel NWS vermijd ik tegenwoordig. Vaak staat het vol met dat soort domme opmerkingen. De onderbuik van Trump en Baudet praten vooral daar.
quote:
Tsja, als iedereen zo denkt, is het een verloren zaak jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het beyond reporting daar in sommige topics.
Schuld van links.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cliché's herhalen doet het altijd goed bij de kritische massa.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:47 schreef El-Stinho het volgende:
Fidan heeft ook weer haar plasje aan het begin van de Vooravond gedaan en het wordt welig gedeeld. Hopeloos.
Dat gejank over oOrVeRdOvEnDe sTiLTe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |