Deze waren er wel degelijk trouwens, hoewel ze qua impact meevielen:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk, ik zie nog steeds geen bewijs van het feit dat de overheid in Augustus al strengere maatregelen nam (in de horeca).
Als dit de verbetering is, hebben we nog een ongelofelijk lange weg te gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is mijn moeder deze week getest, en was negatief. Verkoudheid, maar uit voorzorg getest vanwege mijn verstandelijk beperkte zusje.
Maandagavond een afspraak gemaakt, woensdag begin van de middag op een half uur rijden een afspraak, vanochtend vroeg (of gisteravond laat) de uitslag. Denk dat de doorlooptijden wel echt flink verbeterd zijn.
4 dagen is natuurlijk nog steeds drama.....en dan nog een paar dagen voordat het in de systemen zit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is mijn moeder deze week getest, en was negatief. Verkoudheid, maar uit voorzorg getest vanwege mijn verstandelijk beperkte zusje.
Maandagavond een afspraak gemaakt, woensdag begin van de middag op een half uur rijden een afspraak, vanochtend vroeg (of gisteravond laat) de uitslag. Denk dat de doorlooptijden wel echt flink verbeterd zijn.
Als je veel lavendel snuift ga je blijkbaar denken dan rapper Tsietsieboy een expert qua corona is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik weet niet wat er met Baudet is gebeurd maar die is echt compleet ontspoort.
Haha, ja maar met grof geschut schieten is niet wat met "indammen" bedoeld wordt, he. Het idee van indammen is dat je precies weet wie besmettelijk is door te testen en bron- en contactonderzoek en alleen de mensen die het treft in quarantaine te zetten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is indammen op dit moment een stuk makkelijker juist. Immers, je hoeft helemaal geen maatwerk te treffen, maar voert gewoon wat generieke maatregelen in. Die maatregelen zijn natuurlijk een stuk strenger, maar an sich lijkt me het juist makkelijker. Een beetje alsof je naar een klein plaatsje in Frankrijk moet rijden. Het eerste deel van de reis is juist heel makkelijk, want je moet gewoon een beetje richting het zuiden rijden.
~36 uur tot de afspraak, ~36 uur tot de uitslag. ~72 uur in totaal. Het deel tot de uitslag zou wel sneller moeten kunnen, maar in vergelijking met de situatie waarin je soms niet eens een afspraak kon maken binnen 72 uur is dit wel een forse verbetering.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
4 dagen is natuurlijk nog steeds drama.....en dan nog een paar dagen voordat het in de systemen zit.
afgelopen MAART was dit in een ander land binnen 24 uur allemaal in orde, afspraak ( inloop ), uitslag en het zat in het systeem.
Nou nee, daar hadden we het niet over. Ik zal het even voor je herhalen:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wij, daar hadden we het over. Misschien nog niet helemaal wakker? Ik had het over 4 weken geleden toen de kroegen een uurtje eerder dicht gingen en jij reageert met 'Augustus'.
Wel op blijven letten he.Maar goed, zo kun je ook onder een argument uitkomenfijne dag vandaag en succes met mensen afzeiken.
Als reactie op het feit dat Duitsland een lokale mondkapjesplicht gaat invoeren en de horeca eerder gaat sluiten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verschil is dat Duitsland dit dus nu doet op basis van gemiddeld veel minder besmettingen dan dat Nederland dit 4 weken geleden deed.
Wilders is gewoon een populist, Baudet is een gevaarlijke gek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik weet niet wat er met Baudet is gebeurd maar die is echt compleet ontspoort.
Was ook niet. Ik heb teruggekeken. 6 augustus was er een persconferentie, waarin alleen wat gewaarschuwd werd. Het ging voornamelijk in de richting van studentenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk, ik zie nog steeds geen bewijs van het feit dat de overheid in Augustus al strengere maatregelen nam (in de horeca).
Nope, je hebt gewoon niet op zitten letten. Geeft niet, gebeurt iedereen wel 'ns..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nee, daar hadden we het niet over. Ik zal het even voor je herhalen:
[..]
Als reactie op het feit dat Duitsland een lokale mondkapjesplicht gaat invoeren en de horeca eerder gaat sluiten..
Het blijft wel een beetje in de categorie van: "Pietje, heb je nu al weer een onvoldoende." "Ja mam, maar de vorige keer had ik een 2 nu heb ik een 4."quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
~36 uur tot de afspraak, ~36 uur tot de uitslag. ~72 uur in totaal. Het deel tot de uitslag zou wel sneller moeten kunnen, maar in vergelijking met de situatie waarin je soms niet eens een afspraak kon maken binnen 72 uur is dit wel een forse verbetering.
Het is maar net hoe je ernaar kijkt. Je kunt ook zeggen dat er hier alleen overijverige ouders zijn die alles lager dan een 8 niet genoeg vinden. Ik vind drie dagen voor nu een nette score, zeker wanneer mijn moeder prima thuis kan werken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het blijft wel een beetje in de categorie van: "Pietje, heb je nu al weer een onvoldoende." "Ja mam, maar de vorige keer had ik een 2 nu heb ik een 4."
Baudet is een gevaarlijke gek en populist.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Wilders is gewoon een populist, Baudet is een gevaarlijke gek.
Tja een regel is een regel. Iedereen rijdt ook 50 binnen de bebouwde kom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef Drekkoning het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ters-als-hotelgasten
ja, zo gaat dat dan, gewoon de mazen in de regels opzoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef Drekkoning het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ters-als-hotelgasten
Ja, eigenlijk wel. En eigenlijk zou iedereen zich aan de regels moeten houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:04 schreef Momo het volgende:
Je zou eigenlijk als je in de ochtend belt die zelfde dag nog getest moeten worden en de uitslag krijgen
Die mafklapper is idd flink van het padje afquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Wilders is gewoon een populist, Baudet is een gevaarlijke gek.
Ik zal het nog een keer voor je herhalen (misschien moet ik het wel uittekenen in Paint, hahaha!):quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nope, je hebt gewoon niet op zitten letten. Geeft niet, gebeurt iedereen wel 'ns..
Precies. Ik hou wel van een beetje creatief ondernemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:05 schreef galantis het volgende:
[..]
Tja een regel is een regel. Iedereen rijdt ook 50 binnen de bebouwde kom.
En ik zie het verschil niet zo met een hotel dat zelf een restaurant heeft. In de praktijk komt het op hetzelfde neer.
Met je eens, maar wel stappen die nu in deze fase van een semi-lockdown natuurlijk altijd te traag lijken. Derhalve blijft het argument staan: wat hebben ze zitten doen in de zomermaanden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. En eigenlijk zou iedereen zich aan de regels moeten houden.
Misschien ben ik positiever ingesteld (of doe ik minder aan scorebordpolitiek), maar ik zie in ieder geval dat er forse stappen gemaakt worden, en daar ben ik blij om. Dat 'we' nog niet daar zijn zie ik ook wel.
Ik weet niet waarom de rijksoverheid de inhoud van hun persconferenties alleen "in eenvoudige taal" online zet, maar even voor de goede orde: als je hier en hier kijkt, zie je dat er wel degelijk wat aanscherpingen geweest in augustus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wij, daar hadden we het over. Misschien nog niet helemaal wakker? Ik had het over 4 weken geleden toen de kroegen een uurtje eerder dicht gingen en jij reageert met 'Augustus'.
Wel op blijven letten he.Maar goed, zo kun je ook onder een argument uitkomenfijne dag vandaag en succes met mensen afzeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |