Een Perez of een Hulkenberg zal vast wel wat meer punten scoren, maar ook flink wat meer kosten, en dan zullen ze nog geen titel pakken volgend jaar (Tenzij Hamilton...).quote:Op woensdag 2 december 2020 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook één van de weinigen die Albon niet al heeft afgeschreven
Ze weten bij RB ook wel dondersgoed dat ze een zeepkist hebben en dat er nou niet bepaald veel betere opties zijn.
Hij had sowieso al een contract voor volgend jaar en geen exit clause in tegenstelling tot Perez.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet officieel toch? Wel het zitje van Vettel maar niet die van Stroll dacht ik.
Dat valt ook wel weer mee. Is gewoon tweede auto van het veld, waar Albon dramatisch in presteert.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook één van de weinigen die Albon niet al heeft afgeschreven
Ze weten bij RB ook wel dondersgoed dat ze een zeepkist hebben en dat er nou niet bepaald veel betere opties zijn.
Ik snap dat het voor iedereen die pas een paar jaar mee kijkt even raar is, maar er is geen overduidelijke tweedeling meer tussen de kop en het middenveld. De tijd dat de toppers als een warm mes door de boter snijden als ze van achteren komen is voorbij, en fouten worden itt 2 jaar terug genadeloos hard afgestraft. Albon is het slachtoffer van het kleinere gat tussen RB en de rest, niets meer niets minder.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Is gewoon tweede auto van het veld, waar Albon dramatisch in presteert.
Bedankt voor dit inzicht alwetende insider.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor iedereen die pas een paar jaar mee kijkt even raar is,
Albon moet zich beter gaan kwalificeren. Sinds het begin van het seizoen heeft hij zich volgens mij maar 1 keer binnen 0.4 seconden van Max gekwalificeerd. Dat is gewoon niet goed genoeg. Daardoor zit er altijd wel iemand tussen. Dus die slechte resultaten roept hij over zichzelf af.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor iedereen die pas een paar jaar mee kijkt even raar is, maar er is geen overduidelijke tweedeling meer tussen de kop en het middenveld. De tijd dat de toppers als een warm mes door de boter snijden als ze van achteren komen is voorbij, en fouten worden itt 2 jaar terug genadeloos hard afgestraft. Albon is het slachtoffer van het kleinere gat tussen RB en de rest, niets meer niets minder.
Albon bakt er helemaal niks van. Ik begrijp niet waarom je maar wanhopig naar excuses voor hem blijft zoeken.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor iedereen die pas een paar jaar mee kijkt even raar is, maar er is geen overduidelijke tweedeling meer tussen de kop en het middenveld. De tijd dat de toppers als een warm mes door de boter snijden als ze van achteren komen is voorbij, en fouten worden itt 2 jaar terug genadeloos hard afgestraft. Albon is het slachtoffer van het kleinere gat tussen RB en de rest, niets meer niets minder.
Dat is ook gewoon het punt. RB heeft hetzelfde probleem als Ferrari qua stabiliteit, en ik zie Verstappen ook regelmatig vechten met de auto, dus het is geen ramp als er een verschil van 0,4s tussen zit, maar dat is nu even anders.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Albon moet zich beter gaan kwalificeren. Sinds het begin van het seizoen heeft hij zich volgens mij maar 1 keer binnen 0.4 seconden van Max gekwalificeerd. Dat is gewoon niet goed genoeg. Daardoor zit er altijd wel iemand tussen. Dus die slechte resultaten roept hij over zichzelf af.
quote:Op woensdag 9 december 2020 21:40 schreef THEFXR het volgende:
geruchten gaan dat Bottas eruit ligt voor 2021.
insta voor en na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zeggen elk jaar opnieuw een deadline daar rond te hebben om vervolgens 6 weken later pas te beslissen.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:37 schreef beantherio het volgende:
Een directe bron heb ik even niet, maar ik las ergens dat ze bij RBR gezegd zouden hebben dat er voor de kerst een beslissing zou worden genomen over het 2e zitje. Binnen een week hopelijk witte rook daarover dus.
Net zoals de motorenquote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die zeggen elk jaar opnieuw een deadline daar rond te hebben om vervolgens 6 weken later pas te beslissen.
Eerlijk is eerlijk: m.b.t. de situatie rondom de motor was de oorspronkelijke deadline ook iets van midden november meen ik. Evengoed geloof ik in dit geval wel dat ze op tijd met hun beslissing komen.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die zeggen elk jaar opnieuw een deadline daar rond te hebben om vervolgens 6 weken later pas te beslissen.
Ik las ergens dat de bekendmaking as. Vrijdag zal worden gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:37 schreef beantherio het volgende:
Een directe bron heb ik even niet, maar ik las ergens dat ze bij RBR gezegd zouden hebben dat er voor de kerst een beslissing zou worden genomen over het 2e zitje. Binnen een week hopelijk witte rook daarover dus.
Maak dat de kat wijs!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de bekendmaking as. Vrijdag zal worden gedaan.
Volgens AMuS heeft ze gelijkquote:
https://www.auto-motor-un(...)er-alpha-tauri-2021/quote:Und die nächste Entscheidung fällt bei Red Bull am Freitag. Dann soll verkündet werden, wer 2021 neben Max Verstappen den RB17 fährt.
Het zou ook best wel kunnen dat Tsunoda in 2022 aanspraak mag maken op een RB zitje.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach, in 2022 schuiven ze Gasly terug naar voor nadat ie nog een extra jaartje heeft mogen rijpen in de AT. Om vervolgens Vips, die dan een fatsoenlijk vol jaar F2 gedaan heeft in de AT te schuiven. Wie er ook in de RBR komt te zitten komend jaar, het zal maar voor één jaar nog zijn.
Al denk ik persoonlijk dat het "gewoon" Albon gaat worden nu, mede door Mateschitz zijn dikke vinger die roert in de pap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |