Ik vind hem behoorlijk tegenvallen tijdens de laatste paar races. Quali is prima, maar op de zondagen had ik echt meer verwacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat hij een van de betere coureurs op de grid is.

Ligt meer aan de Williams, denk ik. Daar waar RBR bijvoorbeeld beter in de race is dan in de kwalificatie is dat voor Williams andersom.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk tegenvallen tijdens de laatste paar races. Quali is prima, maar op de zondagen had ik echt meer verwacht.

ik verwacht eerder dat Mercedes het team verkoopt en als motorleverancier te tijd tot 2025 vol maaktquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mercedes kan ook een soort van Alpha Tauri starten om daar hun talent te stallen.

Dat heeft Haas al ontkend. Hij verkoopt het team niet, maar neemt wel pay drivers aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:40 schreef Fer het volgende:
Denk trouwens wel dat Gene Haas die tent verkoopt aan Mazepin.
Daarna een partnerschap met Renault en de nieuwe 2022 auto lekker in Engeland ontwikkelen, ipv Dallara weer een Ferrari laten overtrekken. AutoVaz of Lada sponsering erop en wellicht nog een kleine rol voor Kvyat en later Robert Schwarzman.

Ze zouden wel gek zijn. Nergens anders krijgen ze zoveel exposure als in de F1. Dat is ruim 2 miljard euro per jaar waard. En vanaf volgend jaar voor een fractie wat ze eerder betaalden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht eerder dat Mercedes het team verkoopt en als motorleverancier te tijd tot 2025 vol maakt

quote:

Prima, dat heeft die jongen verdient. Kan Tsunoda volgend seizoen mooi van gaan lerenquote:

Of Albonquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima, dat heeft die jongen verdient. Kan Tsunoda volgend seizoen mooi van gaan leren

Alleen maar als Tsunoda niet de benodigde superlicentie punten behaalt. Anders is het misschien wel exit voor Albon.quote:

Dat vermoed ik ook, als ze Albon ook terug zetten dan heeft het hele opleidingstraject geen zin meer. Dan hebben ze niemand rondrijden die ze nog terug in de RB gaan zetten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen maar als Tsunoda niet de benodigde superlicentie punten behaalt. Anders is het misschien wel exit voor Albon.

Ik denk dat Perez beter wordt geschat dan hij is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zou wel kunnen dat Hulkie die bewijsdrang minder heeft ja. Maar effectief schat ik Perez beter in.

Dit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik denk dat Perez beter wordt geschat dan hij is.

De statistieken zijn eigenlijk hilarisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit.
Ik vond Perez er niet echt uit springen toen hij bij McLaren reed. (Dat was vroegah een topteam)
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |