Ben je een Fin?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee jij bent beest.
Ik kom met 14 broers, halfbroers en .75 ooms (oma met neef)
Bang voor die omaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee jij bent beest.
Geslagen nooit echt eigenlijk, heeeeeeeel veel klappen gekregen maar heb nooit terug gevochten. Dat zit gewoon niet in mij. Gescholden? Als de neten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel veel ruzie gehad op school![]()
Klappen gegeven en gekregen
Die halve broers doen het 'mquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee jij bent beest.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij bent een beetje bang voor vrouwen hè..
Ik wel. Ging tot bloedens toe.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Geslagen nooit echt eigenlijk, heeeeeeeel veel klappen gekregen maar heb nooit terug gevochten. Dat zit gewoon niet in mij. Gescholden? Als de neten.
Maar slaan/schoppen? Nooit.
Tegenwoordig ben ik echt heel rustig. Schelden? Tot op zekere hoogte echt wel. Maar meer agressie dan dat zal je bij mij echt niet vinden, en blij toe ook dat een karakter zich zo kan ontwikkelen.
Leermomenten ftw
Straks even luisteren.quote:
Oh same, maar kan je ook op een andere manier oplossen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel. Ging tot bloedens toe.
Maar ik hou gewoon niet van onrecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |