KOM DAN JONGEquote:
Die kan Tae Kwondo Balistoquote:
Kom maarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
KOM DAN JONGE
ik maak oe himmel KEPOT KUT
Op de basisschool was ik een klootzakje, maakte met iedereen ruzie. En ik was tot echt 4-5 jaar geleden ook best agressief.. Niet dat ik ging vechten of met mensen ruzie maakte. Maar als iets niet lukte of zo dan gaf ik m'n gitaar een gooi of m'n telefoon, dat is er nu helemaal uit. En ook het schelden op een tyfus of tering of godverdomme na sporadisch is er helemaal uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap je, wij lijken aan karakter denk best op elkaar. Ik heb echt nooit eenonwijze ruzie gehad ofzo of vechten zelfs niet vanaf de basis school van af al.
Lekker slipe.quote:
Nahquote:
Mietjequote:
Haaa da zullen we nog wel eens zienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
KOM DAN JONGE
ik maak oe himmel KEPOT KUT
Wank zequote:
Ik heb ook wel veel ruzie gehad op schoolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Op de basisschool was ik een klootzakje, maakte met iedereen ruzie. En ik was tot echt 4-5 jaar geleden ook best agressief.. Niet dat ik ging vechten of met mensen ruzie maakte. Maar als iets niet lukte of zo dan gaf ik m'n gitaar een gooi of m'n telefoon, dat is er nu helemaal uit. En ook het schelden op een tyfus of tering of godverdomme na sporadisch is er helemaal uit.
Ja nee dit durf ik niet.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nee dit durf ik niet.
Iemand anders vechtuhhh?
Nee jij bent beest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Mietje
[..]
Haaa da zullen we nog wel eens zien![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |