Bijna vakantiequote:
Niet waar kontflapquote:
Ik ben IRL helemaal niet snel kwaad te krijgen. Online ook niet meer, maar af en toe zitten hier users, die halen écht het bloed onder mijn nagels vandaan, nagels van vingers, nagels van voeten, maakt allemaal niet uit. Dan moet ik echt m'n best doen om te denken, het is FOK! maar, maak je niet druk. Zouden meer users *KUCHT HEEL HARD* moeten doenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat inderdaad. Maar daarom je krijgt mij al bijna niet kwaad en kwaad was ik niet eens wel het zat van
Ja en ok en blsblabla nou zal het niet herhalen. Voor alleen punten.
Vertel dan wat ofzo. Maar denk punt genoeg duidelijk gemaakt. Maar weet nu al morgen gaat dit weer hetzelfde gewoon
Boequote:
Ik schrok.quote:
U riep, mijn zoonquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:11 schreef mario390 het volgende:
if only could,make a dear with god..
Sooooofquote:
Snapkquote:
Duddddquote:
Ik snap je, wij lijken aan karakter denk best op elkaar. Ik heb echt nooit eenonwijze ruzie gehad ofzo of vechten zelfs niet vanaf de basis school van af al.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik ben IRL helemaal niet snel kwaad te krijgen. Online ook niet meer, maar af en toe zitten hier users, die halen écht het bloed onder mijn nagels vandaan, nagels van vingers, nagels van voeten, maakt allemaal niet uit. Dan moet ik echt m'n best doen om te denken, het is FOK! maar, maak je niet druk. Zouden meer users *KUCHT HEEL HARD* moeten doen
Nicequote:
* dud0r geeft high five.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |