Jawel. Niet veel meegelezen hoor, maar als er een ban is gegeven, is t wel terechtquote:
Benieuwd of ik ooit een reactie heb geplaatst zo lang als dezequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:27 schreef DeBraad het volgende:
Doe nou eens luchtig lieve Jacq. Tuurlijk is een ban kut, maar hij heeft het deels aan zichzelf te danken... Neem nou eens niet alles zo serieus en bekijk het eens vanuit een ander perspectief.
Lijkt me zo vermoeiend om FOK! als iets serieus te zien
Nein.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel. Niet veel meegelezen hoor, maar als er een ban is gegeven, is t wel terecht
Geen ideequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Benieuwd of ik ooit een reactie heb geplaatst zo lang als deze
Niks te zeggen hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Benieuwd of ik ooit een reactie heb geplaatst zo lang als deze
Ik troll nooitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Nein.
Jij bent de grote troll. Je kickt hier op....ik ken je ondertussen.
Zoals t hoortquote:
Mietjequote:
Doe maar chil dan aloaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:29 schreef aloa het volgende:
Maar goed.
Zinloos dus hier op FOK. Als ik doorga krijg ik ook een ban en de grote troll gaat lekker verder met trollen
Als je het slim speelt gebeurt dat inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:29 schreef aloa het volgende:
Maar goed.
Zinloos dus hier op FOK. Als ik doorga krijg ik ook een ban en de grote troll gaat lekker verder met trollen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:29 schreef aloa het volgende:
Maar goed.
Tientje voor pzcquote:
Mannen die hihi zeggenquote:
Als hij op een rustige manier had gevraagd of iemand het weer aan wilde passen was er niks aan de hand geweest.. Hij kwam het topic binnen stormen, begon gelijk te schelden en doen.. Ik heb hem zowel in het topic als in dm geprobeerd duidelijk te maken dat hij het met zijn reacties alleen maar erger maakte, etc. Maar hij bleef maar doorgaan.. tsja dan is het gewoon je eigen schuld..quote:
Jij had natuurlijk ook in DM kunnen gaan bij hem tho...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik had t gewoon aangepast als tie ff rustig in DM kwam
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik had t gewoon aangepast als tie ff rustig in DM kwam
Vind je geil zekerquote:
Maar waarom in godsnaam die lijst zo aanpassen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als hij op een rustige manier had gevraagd of iemand het weer aan wilde passen was er niks aan de hand geweest.. Hij kwam het topic binnen stormen, begon gelijk te schelden en doen.. Ik heb hem zowel in het topic als in dm geprobeerd duidelijk te maken dat hij het met zijn reacties alleen maar erger maakte, etc. Maar hij bleef maar doorgaan.. tsja dan is het gewoon je eigen schuld..
Voordat dat kon werd er al met ziektes en doodslaan gedreigdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk ook in DM kunnen gaan bij hem tho...
Eigenlijk welquote:
Dat was op 5 oktober al gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar waarom in godsnaam die lijst zo aanpassen?
Dat is toch vies smerig getroll? Van altijd weer dezelfde kutusers?
Die nu doen alsof ze zich van geen kwaad bewust zijn.
Dan is er al geen beginnen meer aan neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voordat dat kon werd er al met ziektes en doodslaan gedreigd
Hihi.quote:
Aloa doe maar chil wil.echt niet jij straks t bokjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je bij Haags nzcquote:
Ja dat is getroll en dat is twee weken terug al gebeurd en nu viel het hem op. Dan gaat hij gelijk schelden en roepen dat hij mensen dood gaat slaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Joh possetje had dat 5 oktober al gedaan.. het is flauw, natuurlijk is het flauw. En natuurlijk heeft hij dat gedaan om zo'n reactie uit te lokken.. maar het is nou ook weer niet het einde van de wereld en zeker geen reden om zo ontzettend uit je plaat te gaan als wat hij gisteren deed..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb je gelezen hoe het ging? Ik dacht echt dat hij een act aan het spelen was, zo overdreven was hetquote:
Klaargekomenquote:
Verbaasd me niksquote:
@Geerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |