Best onveilig ook nog, en instabielquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wel creatief, maar ik zou er nog geen hamer opleggen.
Ben ook benieuwd, zal mij ook wel eens overkomen. Ik het omgekeerde gedaan: een kwast waterverdunbare verf in een schoonmaakglas met terpetine gezet.....quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:19 schreef 215 het volgende:
Het dekt niet geweldig moet ik zeggen, maar even afwachten wat het resultaat wordt.
Ik heb het al niet met steigers en hoogte maar hier zouden ze me met nog geen 10 paarden op krijgen!quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een schoortje tussen beide delen zou ik op ze minst wel prettig vinden..
Pfff...
Zeker herkenbaar!quote:Op maandag 30 maart 2026 19:50 schreef gateway het volgende:
*schop*
[..]
Ik heb het al niet met steigers en hoogte maar hier zouden ze me met nog geen 10 paarden op krijgen!
Mij is een tijdje terug dat gebeurt wat iedereen weleens overkomt (als elektricien overkomt het je misschien iets vaker? of juist niet?); Verlengkabel maken voor een klant en dan vergeten de behuizing eerst over de kabel te schuiven.....en het kon niet op, toen aan de behuizing gedacht alleen verkeerd, die van de stekker zat bij de contrastekker en vice versa
Zo herkenbaar! Ik had het de laatste keer met een harting stekker met 10+ pinnen. Die konden dus allemaal weer los en opnieuw. En nog een keer, omdat er ook nog een trekontlasting ofzo in die connector moest. Zucht.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:50 schreef gateway het volgende:
*schop*
[..]
Mij is een tijdje terug dat gebeurt wat iedereen weleens overkomt (als elektricien overkomt het je misschien iets vaker? of juist niet?); Verlengkabel maken voor een klant en dan vergeten de behuizing eerst over de kabel te schuiven.....en het kon niet op, toen aan de behuizing gedacht alleen verkeerd, die van de stekker zat bij de contrastekker en vice versa
Iemand die beweert nog nooit het verstek bij een plint de verkeerde kant op te hebben gezaagd heeft nog nooit plinten gezaagdquote:Op maandag 30 maart 2026 20:21 schreef derLudolf het volgende:
Oh en echt zo vaak met plinten zagen afgelopen jaar dat ik het verstek de verkeerde kant op heb gedaan![]()
Je doet iets met robots? Daar ken ik die stekkers van tenminstequote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:49 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Ik had het de laatste keer met een harting stekker met 10+ pinnen. Die konden dus allemaal weer los en opnieuw. En nog een keer, omdat er ook nog een trekontlasting ofzo in die connector moest. Zucht.
Moet je net de pinnen wat naar elkaar toe knijpen met je vingers als je ze in "the female" wil laten passen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:22 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Weleens op de zaak iemand (dus eigenlijk geen klusser) die een krachtstroomverlengsnoer gemaakt had met aan beide einden een mannetjesstekker. Niet echt veilig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |