abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195673341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ach, mij zou het echt een rotzorg zijn wat voor clown er in het witte huis woont. Dat land is al niet meer te redden.
Mwa direct of indirect wil Amerika nog wel eens invloed hebben op zaken buiten Amerika. Het blijft toch het machtigste westerse land. Dan kan je maar beter een fatsoenlijke president hebben, ook al is hij oud en sleepy.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:01:47 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195673454
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Feit is dat stemmen doorgaans draait om stemmen tegen de partij waar je het totaal niet mee eens bent. Ik denk dat een overgrote meerderheid van de Nederlanders ook niet op een partij gaat stemmen waar ze echt achter staan komende verkiezingen, daarvoor is het vertrouwen in alle partijen gewoon te laag.

Iemand die altijd D66 heeft gestemd zal nu naar GL uitwijken omdat D66 hun principele waarden keer op keer vergooit als ze de kans hebben. Betekent niet meteen dat ze het eens zijn met GL, maar dat ze niet willen dat een partij aan de andere kant te machtig wordt. Zelfde aan de andere kant; er zijn heel veel mensen ontevreden met de koers van FvD na de provinciale staten verkiezingen, dus die wijken uit naar VVD en PVV, ook al doen ze dat liever niet.

Ik zou ook echt nooit op Biden stemmen. Dat vind ik bijna net zo'n engnek als Clinton 4 jaar terug. Ik had liever Bernie Sanders gezien, maar de Democraten lijken liever een extreme anti-Trump koers te willen aanhouden, dat zou ik echt nimmer belonen met een stem. En dan kom je automatisch uit bij Trump, want dat systeem is kapot.
Wat is er zo eng aan Biden? Het is ongeveer de saaiste politicus die je kan bedenken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:03:09 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195673466
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:55 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Mwa direct of indirect wil Amerika nog wel eens invloed hebben op zaken buiten Amerika. Het blijft toch het machtigste westerse land. Dan kan je maar beter een fatsoenlijke president hebben, ook al is hij oud en sleepy.
Het mooie van Trump is dat ie feitelijk geen ene moer geeft om zaken buiten Amerika, op wat kansloze Tweets na.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_195673468
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel een antwoord maar ga mijn tijd daar niet aan verspillen omdat het toch geen zin heeft.
Je hebt dus echt geen idee. Geeft niet.
pi_195673469
Als Biden president wordt maakt hij zijn eerste termijn niet eens af, hij heeft nu al moeite om een half uur te staan en en komt niet uit z'n woorden. De linksradicale vleugel staat al te springen om het stokje over te nemen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:04:29 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195673492
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:36 schreef Homey het volgende:
Zonder voor Trump of Biden te zijn, dit is duidelijk een flagrante vorm van wijdverspreide censuur zo vlak voor de verkiezingen.

"ja maar dit zijn private bedrijven, dus die mogen censureren".

Ok, wat als een enorm bedrijf als McDonalds opeens zwarte mensen niet meer toelaat?

"ja maar dat is discriminatie!"

Ja, maar dat is het stelselmatig censureren en onderdrukken van rechtse pro-trump geluiden op social media ook.

"......"
Wat een non-vergelijking. MacDonalds mag het even goed verbieden dat iemand folders met complotonzin daarin in hun restaurants verspreid.

Media hoeven geen podium te bieden aan desinformatie en nepnieuws. Trump gaat maar eens campagne voeren met dingen die wel hout snijden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:06:00 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195673517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef Ardava het volgende:
Als Biden president wordt maakt hij zijn eerste termijn niet eens af, hij heeft nu al moeite om een half uur te staan en en komt niet uit z'n woorden. De linksradicale vleugel staat al te springen om het stokje over te nemen.
Die vleugel trekt nu al aan de touwtjes. Die hele partij deed er alles aan om Biden te laten winnen van Sanders, waarom zouden ze dat toch doen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_195673520
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het echt enger en enger worden hoe deze techreuzen hun macht inzetten. Het begon al met het censureren van al die mafklappers die tegen vaccins zijn, maar uiteraard is dat een zeer steile helling. Hoe je er ook in staat, eens of oneens, censureren op inhoud zou nooit, maar dan ook echt nooit mogelijk moeten zijn door zo'n invloedrijk bedrijf.
Ik vind het vooral een eng idee dat iemand van een computerzaak je harde schijf kopieert en doorgeeft aan derden.

Overigens ben ik het niet met je eens als het om censuur gaat. Er zijn zoveel kwakzalvers die hier misbruik van maken. En als platform wil je niet dat mensen zich laten misleiden als het gaat om gezondheid. Denk aan zogenaamde doctoren die beweren dat essential olies je genezen van kanker of vrouwen die anorexia promoten. Misschien dat jij nuchter genoeg bent om dit als onzin te zien, maar er zijn genoeg mensen die al psychisch niet lekker in hun vel zitten if gewoon heel wanhopig zijn.
ROBODEMONS..................|:(
pi_195673556
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Media hoeven geen podium te bieden aan desinformatie en nepnieuws. Trump gaat maar eens campagne voeren met dingen die wel hout snijden.
Vingers in je oren en keihard lalala blijven roepen Hexagon, het is immers zo makkelijk om het zonder argumenten af te schrijven als desinformatie en nepnieuws. En niet vergeten om bij het eerstvolgende schandaal van Trump exact het tegenovergestelde te doen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:11:05 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195673598
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:08 schreef Ardava het volgende:

[..]

Vingers in je oren en keihard lalala blijven roepen Hexagon, het is immers zo makkelijk om het zonder argumenten af te schrijven als desinformatie en nepnieuws. En niet vergeten om bij het eerstvolgende schandaal van Trump exact het tegenovergestelde te doen.
Ach Trump heeft onderhand zoveel totale stierenstront uit zijn mond laten komen dat je niets dat uit zijn kamp komt nog serieus hoeft te nemen. Dat heeft hij helemaal over zichzelf afgeroepen.
pi_195673619
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het mooie van Trump is dat ie feitelijk geen ene moer geeft om zaken buiten Amerika, op wat kansloze Tweets na.
Ja, en is dat goed? Vraag het me af. Hij is in ieder geval minder schadelijk dan war criminal Bush jr, die ons voor zijn karretje heeft gespannen in de zandbak.
pi_195673662
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef Ardava het volgende:
Hij heeft nota bene gister nog een townhall gesprek gehad met kiezers van anderhalf uur op ABC en stond na afloop nog steeds kiezers te woord.
Kortom, geloof die geknipte campagnefilmpjes vanuit de Trump hoek wat minder.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:15:04 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195673666
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Precies. Ik reageer niet meer op dat soort uitspraken. Vind het ook bijzonder dat Nederlanders zich zo laten meeslepen en beïnvloeden door die propaganda en leugens. Dat de gemiddelde laagopgeleide Amerikaan zich door Trump laat inpakken..oke. Maar waarom de beste man hier fanboys heeft is mij een raadsel. Met links of rechts zou het niet te maken moeten hebben, een president als Trump zou je als geciviliseerd land niet moeten willen.
De aanhangers van Trump hier zijn doorgaans vooral retards die graag Trump willen zijn en zich helemaal de man voelen omdat mensen die wel een fijn leven hebben hem verafschuwen. Sowieso gaat het meer om mensen die wel blij met hun leven zijn te verzieken dan om er zelf beter van te worden.
pi_195673684
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je hebt dus echt geen idee. Geeft niet.
Jij wel zo te zien. Nou, ik ben overtuigd.
pi_195673789
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:08 schreef Ardava het volgende:

[..]

Vingers in je oren en keihard lalala blijven roepen Hexagon, het is immers zo makkelijk om het zonder argumenten af te schrijven als desinformatie en nepnieuws.
Volgens mij is dat juist de standaard reflex van Trump en zijn fanboys. Alles wat niet in hun straatje past is nepnieuws, en wanneer het wel in hun straatje past dan gaan ze anderen verwijten dat die kritisch zijn. Gek volk.
pi_195674021
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat een non-vergelijking. MacDonalds mag het even goed verbieden dat iemand folders met complotonzin daarin in hun restaurants verspreid.

Mag McDonalds ook zwarte mensen weren? Private bedrijven mogen toch zelf bepalen wie ze toelaten?
pi_195674112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De aanhangers van Trump hier zijn doorgaans vooral retards die graag Trump willen zijn en zich helemaal de man voelen omdat mensen die wel een fijn leven hebben hem verafschuwen. Sowieso gaat het meer om mensen die wel blij met hun leven zijn te verzieken dan om er zelf beter van te worden.
Maak je maar niet druk, ik hoef nooit meer te werken en heb een fijn leven. Als ik jouw constante stroom gefrusteerde posts op anderen lees waar je het niet mee eens bent uitmaakt voor rotte vis, invult waar de ander voor staat en vervolgens daarop gaat aanvallen krijg ik meer het idee dat je zelf niet zo'n fijn leven hebt en wel wat liefde kan gebruiken.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:43:17 #193
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195674150
Republikeinen willen Twittertopman dagvaarden om blokkade artikel

https://www.nd.nl/nieuws/(...)-om-blokkade-artikel

Dit hele akkefietje gaat een staartje krijgen, wat ik je brom
pi_195674378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:34 schreef Ardava het volgende:

[..]

Die email van Vadim Pozharskyi aan Hunter en Joe staat vol gedetailleerde informatie, als dit een hoax zou zijn zou Biden dat direct moeten kunnen ontkrachten en hebben de Democraten de verkiezingswinst binnen.
Waarom zou hij dat moeten? Laat NY Post lekker hun verhaaltje bewijzen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ach, mij zou het echt een rotzorg zijn wat voor clown er in het witte huis woont. Dat land is al niet meer te redden.
Uiteindelijk is het aan de Amerikanen zelf inderdaad, het is mijn land niet. Maar ik vind de Democraten en Biden toch echt een stuk minder eng dan de huidige Republikeinse partij.
Incelfrikandel
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:03:54 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195674561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:34 schreef Homey het volgende:

[..]

Mag McDonalds ook zwarte mensen weren? Private bedrijven mogen toch zelf bepalen wie ze toelaten?
Geen podium bieden aan laster is gelijk aan racisme. Keigoeie vergelijking :')
pi_195674963
Zo te zien mag Bunker Biden zich in zijn handjes knijpen: 'Facebook grijpt amper in bij berichten die regels overtreden'
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_195675087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Geen podium bieden aan laster is gelijk aan racisme. Keigoeie vergelijking :')
Het is veel breder dan Hunter. Twitter en Facebook censureren en shadow bannen al veel langer rechtse geluiden. Dat is discriminatie van politieke meningen, evenzo het weren van zwarte mensen discriminatie is. Zoek maar de definitie van discriminatie op.

Overigens, hoeveel laster is er wel niet eens tegen Trump aangehaald. Denk aan die pee hoax in Moskou, werd zeer breed uitgemeten op social media. Bleek complete BS te zijn.
pi_195675120
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:40 schreef Ardava het volgende:

[..]

Maak je maar niet druk, ik hoef nooit meer te werken en heb een fijn leven. Als ik jouw constante stroom gefrusteerde posts op anderen lees waar je het niet mee eens bent uitmaakt voor rotte vis, invult waar de ander voor staat en vervolgens daarop gaat aanvallen krijg ik meer het idee dat je zelf niet zo'n fijn leven hebt en wel wat liefde kan gebruiken.
Game, set and match.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_195675182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat moeten? Laat NY Post lekker hun verhaaltje bewijzen.
Hij moet het zelf weten uiteraard, hij kan blijven zwijgen zoals hij ook zwijgt over de vragen betreffende court-packing als Coney Barret wordt benoemd en de Democraten de verkiezingen winnen terwijl iedereen weet dat de Democraten dat gaan doen bij winst. Het lijkt mij in ieder geval niet verstandig te zwijgen, ontken het dan gewoon maar zelfs dat gebeurt niet eens.

Dat doet mij vermoeden dat Biden zwijgt omdat hij vreest dat als hij zou zeggen dat hij vals beschuldigd wordt NYP met meer informatie komt. NYP heeft ook aangegeven dat ze meer hebben en later naar buiten brengen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:43:10 #200
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195675250
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:34 schreef Homey het volgende:

[..]

Het is veel breder dan Hunter. Twitter en Facebook censureren en shadow bannen al veel langer rechtse geluiden. Dat is discriminatie van politieke meningen, evenzo het weren van zwarte mensen discriminatie is. Zoek maar de definitie van discriminatie op.

Overigens, hoeveel laster is er wel niet eens tegen Trump aangehaald. Denk aan die pee hoax in Moskou, werd zeer breed uitgemeten op social media. Bleek complete BS te zijn.
Allerlei laster en nepnieuws zijn geen meningen. Daarbij hoeft Twitter ook geen podium te geven aan extremistische meningen. Of is het ook gelijk aan racisme wanneer Twitter allerlei jihad-meuk blokkeert?

Tja, dit hebben Trump en zijn matties en fanboys vooral aan zichzelf te danken. Als je zoveel leugens en onzin de wereld in slingert dan gaat men er op een gegeven moment bij voorbaat al vanuit dat zijn uitlatingen onzin zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')