Als de noot het hoogst isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat kastanje haar avatar nootje was?
Dee Jay MOquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vraag me al dagen af hoe je DJMO uitspreekt (sinds ik bedacht dat het wel een goed idee was als Bradge een lied voor je zou spelen).
Tis wel vrij makkelijk voor als je besluit om te bekeren en een jongen gaat zijn.quote:
Nou echtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Sooww als ze dat met een ijsje kan, dan....
OK ben je ook een DJ?quote:
Is ze ook snel klaar met avondetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Sooww als ze dat met een ijsje kan, dan....
Ijs in haar gevalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Waar het hart euhh de mond van vol is
Nee. Nooit geweest ook. Kreeg die bijnaam ooit omdat ik nog al een uitgebreide muziek collectie had (geërfd van m'n pa) en omdat, als ik een bepaald nummer niet had, het wel zo had gevonden.quote:
lolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Waar het hart euhh de mond van vol is
Rookworst?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:30 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Stop liever wat anders in haar geval
Dat kan ik niet zienquote:
Je proeft dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rookworst?
[..]
Dat kan ik niet zien
Lekker likkenquote:
Leuke feesten waren datquote:
Buurvrouw?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee, ben er gister al op geweest thanks
Ik ben de naam van de band ff kwijtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
You're willing to sacrifice our love
Oke bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Nooit geweest ook. Kreeg die bijnaam ooit omdat ik nog al een uitgebreide muziek collectie had (geërfd van m'n pa) en omdat, als ik een bepaald nummer niet had, het wel zo had gevonden.
Dus ben je bovenop de buurman gegaan?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de uitleg.
Ik ben ook niet echt een maanvis.
Foreigner, Cold as ice?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben de naam van de band ff kwijt
Zijn dat de nieuwe paddo's, die uien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |