Doe je een nieuw plaatje in de OP?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:23 schreef AnneX het volgende:
Dan gebruik je de tas binnenste buiten?
Ieder jaar was ik gewoon in het wolprogramma alle 15 tassen die ik gebruik voor de KWF collectanten.
Nu zitten onze zomer regenjassen in de was.
Dat is met beleid op te lossen met een aansteker. Zonder beleid ook, maar dan heb je gewoon geen tasje meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Doe je een nieuw plaatje in de OP?
Ik doe de tasjes niet binnenstebuiten, want de naden zijn niet mooi afgewerkt en dan bungelen er zoveel rafels aan(goedkope tasjes hè...)
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is met beleid op te lossen met een aansteker. Zonder beleid ook, maar dan heb je gewoon geen tasje meer.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is met beleid op te lossen met een aansteker. Zonder beleid ook, maar dan heb je gewoon geen tasje meer.
EEN BOODSCHAPPENMAND OP WIELENquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb heul geen tasje nodigPoos geleden een shopper besteld die ook als trolly fungeert. Kwam maar niet binnen, gedoe, ik boos en toen bleek ik mijn postcode verkeerd te hebben ingevuld
Dus het pakje was teruggestuurd, maar dat meldde de verzendstatus of het bedrijf me niet (nog steeds beetje boos maar ook wat beschaamd om mijn eigen stommiteit).
Postcode aangepast, pakje opnieuw verstuurd, shopper binnen.![]()
De afgelopen week kreeg ik opeens wéér allemaal verzend updates
En vandaag kwam de bijbehorende shopper binnenZal ze maar even melden dat ik er al eentje had.
En nu off, kitten ophalen wat na controle vanmorgen plotseling moest blijven voor een roesje. Want anders kun je zo slecht een monster nemen van zijn huidinfectie. En passant is hij ook nog gecastreerd
Alstu: kopiëren en plakken in de OP:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:49 schreef AnneX het volgende:
Kleurrijk culinair plaatje, toch!?
Voordat ik dat heb gefikst, zit de culchat al op pagina 3.
Opetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, hebben jullie toevallig een methode om broccoli te bewaren? Ik ben het een beetje zat dat de mijne na 2 dagen altijd al helemaal bruin zijn.
Blancheren en invriezenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, hebben jullie toevallig een methode om broccoli te bewaren? Ik ben het een beetje zat dat de mijne na 2 dagen altijd al helemaal bruin zijn.
Toen ik huisgenoten had, ging ik er ook vaak vandoor met de broccolistronken, maar zij aten ze niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef Candaasje het volgende:
Mijn broccoli stronk werd gisteren geconfisqueerd door een huisgenoot![]()
(Mijn pannetje zat al helemaal vol met de roosjes, dus ik stond een beetje verloren met die stronk in m'n handen. Dus nu is 'ie in een stamppot belandt ofzo, dunno. Helemaal prima, geen verspilling)
"Het wit van de prei smaakt te veel naar prei."quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef fietsie het volgende:
Wat een rare lui; koolstronkje en prei-groen zijn gewoon eetbare delen van de plant..
Huh, is het zo anders dan het witte deel?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Preigroen is de enige prei die ik mag. Prima te eten.
Da's in principe ui, toch ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Huh, is het zo anders dan het witte deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |