abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195656373

Carry on ...
pi_195656410
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:23 schreef AnneX het volgende:
Dan gebruik je de tas binnenste buiten?
Ieder jaar was ik gewoon in het wolprogramma alle 15 tassen die ik gebruik voor de KWF collectanten.

Nu zitten onze zomer regenjassen in de was.
Doe je een nieuw plaatje in de OP? O+

Ik doe de tasjes niet binnenstebuiten, want de naden zijn niet mooi afgewerkt en dan bungelen er zoveel rafels aan :') (goedkope tasjes hè...)
pi_195656460
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Doe je een nieuw plaatje in de OP? O+

Ik doe de tasjes niet binnenstebuiten, want de naden zijn niet mooi afgewerkt en dan bungelen er zoveel rafels aan :') (goedkope tasjes hè...)
Dat is met beleid op te lossen met een aansteker. Zonder beleid ook, maar dan heb je gewoon geen tasje meer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195656542
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is met beleid op te lossen met een aansteker. Zonder beleid ook, maar dan heb je gewoon geen tasje meer.
O+

Werkt dat niet beter met synthetisch materiaal? Dat deed mijn opa altijd met koordjes, even het uiteinde dichtsmelten. Ik zou een linnen tasje inderdaad in de fik steken denk ik. Ik kan ook prima met lucifers omgaan maar weet geen raad met aanstekers :')
  donderdag 15 oktober 2020 @ 15:36:34 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195656581
Ik bewaar alleen de tasjes van leuke bedrijven _O-
Heb er echt teveel.
pi_195656614
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D _O-

Ik heb heul geen tasje nodig B-) Poos geleden een shopper besteld die ook als trolly fungeert. Kwam maar niet binnen, gedoe, ik boos en toen bleek ik mijn postcode verkeerd te hebben ingevuld :@
Dus het pakje was teruggestuurd, maar dat meldde de verzendstatus of het bedrijf me niet (nog steeds beetje boos maar ook wat beschaamd om mijn eigen stommiteit).

Postcode aangepast, pakje opnieuw verstuurd, shopper binnen. ^O^

De afgelopen week kreeg ik opeens wéér allemaal verzend updates :?

En vandaag kwam de bijbehorende shopper binnen _O- Zal ze maar even melden dat ik er al eentje had.

En nu off, kitten ophalen wat na controle vanmorgen plotseling moest blijven voor een roesje. Want anders kun je zo slecht een monster nemen van zijn huidinfectie. En passant is hij ook nog gecastreerd :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195656669
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D _O-

Ik heb heul geen tasje nodig B-) Poos geleden een shopper besteld die ook als trolly fungeert. Kwam maar niet binnen, gedoe, ik boos en toen bleek ik mijn postcode verkeerd te hebben ingevuld :@
Dus het pakje was teruggestuurd, maar dat meldde de verzendstatus of het bedrijf me niet (nog steeds beetje boos maar ook wat beschaamd om mijn eigen stommiteit).

Postcode aangepast, pakje opnieuw verstuurd, shopper binnen. ^O^

De afgelopen week kreeg ik opeens wéér allemaal verzend updates :?

En vandaag kwam de bijbehorende shopper binnen _O- Zal ze maar even melden dat ik er al eentje had.

En nu off, kitten ophalen wat na controle vanmorgen plotseling moest blijven voor een roesje. Want anders kun je zo slecht een monster nemen van zijn huidinfectie. En passant is hij ook nog gecastreerd :D
EEN BOODSCHAPPENMAND OP WIELEN
pi_195656749
Kleurrijk culinair plaatje, toch!?
Voordat ik dat heb gefikst, zit de culchat al op pagina 3.

“Zonder beleid geen linnen tasjes meer” :D

En dé jas is binnen! Wit, spierwit.
Wat zit ie behaaglijk. Om niet meer uit te trekken. O+
Toch maar gedaan en de haard aan, achter mijn rug. Ook lekker.
pi_195656871
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:49 schreef AnneX het volgende:
Kleurrijk culinair plaatje, toch!?
Voordat ik dat heb gefikst, zit de culchat al op pagina 3.

Alstu: kopiëren en plakken in de OP:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195657604
Mensen, hebben jullie toevallig een methode om broccoli te bewaren? Ik ben het een beetje zat dat de mijne na 2 dagen altijd al helemaal bruin zijn.
pi_195657825
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, hebben jullie toevallig een methode om broccoli te bewaren? Ik ben het een beetje zat dat de mijne na 2 dagen altijd al helemaal bruin zijn.
Opeten :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_195657925
Wij voeren het altijd aan de konijnen, geen tijd om bruin te worden :+
pi_195658007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Myraela het volgende:
Blancheren en invriezen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195658011
De stronk is langer houdbaar, dus ik bewaar de stronk vaak. In broccolisoep of door een roerbakgerecht is de stronk prima, mits je 'm schilt. Dan koop ik broccoli om twee keer mee te koken, een keer kort na aankoop en een keer na een week of zo.
pi_195658030
De stronk kauw ik meestal op als snackje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195658071
Okay, ik lees dit allemaal als 'ze zijn niet lang te bewaren'. Dan blijft het maar bij direct inplannen na de boodschappen en balen als er dan andere dingen tussenkomen.
pi_195658080
Mijn broccoli stronk werd gisteren geconfisqueerd door een huisgenoot :D
(Mijn pannetje zat al helemaal vol met de roosjes, dus ik stond een beetje verloren met die stronk in m'n handen. Dus nu is 'ie in een stamppot belandt ofzo, dunno. Helemaal prima, geen verspilling ^O^ )
pi_195658117
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef Candaasje het volgende:
Mijn broccoli stronk werd gisteren geconfisqueerd door een huisgenoot :D
(Mijn pannetje zat al helemaal vol met de roosjes, dus ik stond een beetje verloren met die stronk in m'n handen. Dus nu is 'ie in een stamppot belandt ofzo, dunno. Helemaal prima, geen verspilling ^O^ )
Toen ik huisgenoten had, ging ik er ook vaak vandoor met de broccolistronken, maar zij aten ze niet.

Ze aten ook alleen maar het wit van de prei. Dat vond ik zo zonde, kan je je halve prei weggooien. ;(
pi_195658224
Wat een rare lui; koolstronkje en prei-groen zijn gewoon eetbare delen van de plant..
pi_195658322
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef fietsie het volgende:
Wat een rare lui; koolstronkje en prei-groen zijn gewoon eetbare delen van de plant..
"Het wit van de prei smaakt te veel naar prei."
en
"De stronk van broccoli ziet er niet uit als broccoliroosjes dus die kun je niet eten."

Ik heb een keer een pastasaus gemaakt voor het hele huis met alle onderdelen van de broccoli erin. Toen kreeg ik de vraag of er ananas in zat want wat waren die stukjes anders? :') dat was dus broccolistronk :')
pi_195658336
Preigroen is de enige prei die ik mag. Prima te eten.
Spoilers!
pi_195658352
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Preigroen is de enige prei die ik mag. Prima te eten.
Huh, is het zo anders dan het witte deel? :D
pi_195658372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Huh, is het zo anders dan het witte deel? :D
Da's in principe ui, toch ?
pi_195658411
Ik vind het groene deel wel veel minder lekker, ik snij dus ook niet helemaal door. En sowieso moet het helemaal fijn. Net als bij bosui. Een keer bij een kookworkshop waar iemand juist het groene van de bosui rauw en grof over een gerecht deed en het witte liet liggen. :r
pi_195658459
De kleur van de prei maakt me erg weinig uit, zolang hij maar gaar is. Bosui snap ik nooit zo helemaal. Ik koop het zelf nooit, B gooit het ongeveer door alles heen maar daarvan krijg ik ook niet echt een idee wat de bedoeling nou is. (Hij kookt/roerbakt het meestal mee tot het onherkenbaar is.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')