Lekker vissenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
JA .... ik werd gebolkt ervanSPOILER: Alleen voor LimoentjuhOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb je erbij gezet alleen voor mij anders had iedereen dit gelezen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Gelukkig heb je erbij gezet alleen voor mij anders had iedereen dit gelezen
Ik raakte helemaal enthousiast van jouw post en was nog in de veronderstelling dat je niet meedeed.quote:
Erg hè die nieuwsgierige mensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Gelukkig heb je erbij gezet alleen voor mij anders had iedereen dit gelezen
Binnenval?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:43 schreef kree het volgende:
Jesus onverwachte binnenval ff hier. Duurde 2 uur gvd zeg
Waar heb je het overquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef kree het volgende:
Owh leuk trouwens dat brad me blocked alhoel weet ik niet waarom. Maar kan ik ook blocken dat ik steeds dan die block er tussen zie?
Zeg maar block de block?
Block is on lockdown! Leave the premises.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef kree het volgende:
Owh leuk trouwens dat brad me blocked alhoel weet ik niet waarom. Maar kan ik ook blocken dat ik steeds dan die block er tussen zie?
Zeg maar block de block?
Helemaal gelockdowned man Gehehehequote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Block is on lockdown! Leave the premises.
Ik boerenkool stamppot met stoofperenquote:
Stoofperenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik boerenkool stamppot met stoofperen
Ik kom voor de peertjes wel langs. Die boerenkool mag je zelf opetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik boerenkool stamppot met stoofperen
Denk het. Hij denkt dat ik 'm geblokt heb omdat hij mij onder verkeerder namen mentiondequote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:50 schreef HPLC het volgende:
Zit kree weer aan de verdovende middelen
Jaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kom voor de peertjes wel langs. Die boerenkool mag je zelf opeten
jij ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:50 schreef HPLC het volgende:
Zit kree weer aan de verdovende middelen
Die komt zo ook wel weer terugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Raar om jou opeens met een UI te zien
was zo gewend aan de Erasmusbrug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |