quote:
Ja dud0r is op een avond een keertje ff op bezoek geweest, en hij valt op mooie grote bruine ogen, en nou ja; van het één kwam het ander.....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nooit geweten dat 37 een kalf had.
De serie wel maar niet de personenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je niet de serie
met charlie sheen?
Die knakker met z'n enorme temperament die wat hoertjes met aids besmet had of zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je niet de serie
met charlie sheen?
Dat verklaart weer een hoopquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dud0r is op een avond een keertje ff op bezoek geweest, en hij valt op mooie grote bruine ogen, en nou ja; van het één kwam het ander.....
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zie je wel, je kan wel lachen.
Hoi grote vriend die 1 plek achter mij staatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je niet de serie
met charlie sheen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:39 schreef m1st1g het volgende:
testjeJa dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:39 schreef m1st1g het volgende:
testjeJij gemenerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Jankend?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe lacht iemand wiens laatste dag het is
Ben je bij Jacq geweest? Gezellig!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:35 schreef Paul het volgende:
Net bij Reinaerde geweest @:Jacquelinehasselbaink
nou....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben je bij Jacq geweest? Gezellig!
Ohhhh mama June, die ken ik wel ja!quote:
Zo ging die serie niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die knakker met z'n enorme temperament die wat hoertjes met aids besmet had of zo?
nee in de serie heet zij bertaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhhh mama June, die ken ik wel ja!
[ afbeelding ]
Je hebt genoeg tijd ervoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dierentuin is best een goed idee eigenlijk
Alleen is volgende week schoolvakantie hier denk ik. Dan wacht ik nog wel een week
Skivakantie denk ik niet nee. Wel jammer.
Nog gewandeld?
Nichts ist so charmant wie ein sprüche an der Wand.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:44 schreef mario390 het volgende:
bertas sprüche zijn hilarisch:
Berta:: Jake laat in zijn onderbroek
meer bremsspoeren als en
vluchtwagen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee wilde niet de rode letters
ruimt het telefoontje het wel zelf op?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:48 schreef Justin_Case het volgende:
Kwam even een telefoontje tussendoor
Nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ruimt het telefoontje het wel zelf op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |