Nou ja, niet om het een of ander, maar de afstanden die ik afleg zijn niet geschikt voor beginners hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je denkt gelijk dat je een hartaanval krijgt als je een keertje met djmo gaat wandelen
Oh welnee manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je denkt gelijk dat je een hartaanval krijgt als je een keertje met djmo gaat wandelen
Gelukkig is het geen achtbaanritje wat je van het begin tot eind in het wagentje moet blijven zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, niet om het een of ander, maar de afstanden die ik afleg zijn niet geschikt voor beginners hoor.
afgevinktquote:
oh jij had het al gedaanquote:
Scheelt weer in de kosten voor de busreis terugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh welnee man![]()
Alleen ik ken wel mijn beperkingen qua fysiek, en ik ga niet meer dan 2-3 kilometer rustig kunnen wandelen at the moment.
0 conditie.
Verdomme @Paulquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik hem heb afgevinkt
Na na naquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik hem heb afgevinkt
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Scheelt weer in de kosten voor de busreis terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |