stel je voor dat je dat niet snaptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
Krijg ik een brief over keuze om donor te worden ja of nee.
Zit er een briefje bij met tekst en uitleg:
Overlijden
Overlijden is hetzelfde als doodgaan.
Goh bedankt jongens voor deze uitleg.
Serieus?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
zonder mondkapje.
Anders kunnen ze niet normaal knippen gekkie
Nu in quarantaine voor de rest van je leven. Hoe durf je zulke risico's te nemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
zonder mondkapje.
Anders kunnen ze niet normaal knippen gekkie
hier niet blijkbaar. hij had zelf wel een mondkapje en spatscherm opquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Serieus?
Oh toen ik vandeweek ging zeiden ze dat het verplicht was.
Het wordt nog leuker, let op.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo hé welke ambtenaar heeft dat nou weer goed gekeurd.
Dat willen ze je gezicht gewoon niet zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Serieus?
Oh toen ik vandeweek ging zeiden ze dat het verplicht was.
Hehe die salade om het nog ietwat gezond te houdenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben wel gek op vlees jaVlees en een salade erbij. Godenvoer
whehequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat willen ze je gezicht gewoon niet zien.
Kunnen ze dat dan niet gewoon schrijven.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker, let op.
Doneren
Doneren betekent geven.
Zou eens tijd worden ja. Koffiegeld met dat domme reageren op chemie. Slechtere grappen zijn niet bedacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doneren
Doneren betekent geven.
Organen en weefselsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kunnen ze dat dan niet gewoon schrijven.
Nee en als het er was dan was het na paar dagen meestal alweer vergeten en doorgaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er is vroeger op die zomer na eigenlijk niet zoveel gezeik geweest.
ze hebben die brief wel echt op jouw intelligentieniveau geschrevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doneren
Doneren betekent geven.
Niveautje OLOquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hebben die brief wel echt op jouw intelligentieniveau geschreven
Hier had ook een rot opmerking kunnen staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe die salade om het nog ietwat gezond te houden
Lamsvlees![]()
Vlees is wel lekker maar eet het amper. Nu ook weer 2 maanden geleden bedenk k me.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt wel lukken hoor.
Okok. We zullen zienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is dit de goede strategie voor
Pfff niet te moeilijk doen. Dan knalt mijn kop uit elkaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Organen en weefsels
Organen zijn delen in het lichaam.
Halve biologieles hier jonge!!
natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:52 schreef dud0r het volgende:
Heeft moentjuh haahs alweer ingehaald trouwens
jammerquote:
Neee!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:52 schreef dud0r het volgende:
Heeft moentjuh haahs alweer ingehaald trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |