Mensen zijn nogal bipolair hier, niks van aantrekken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
roepen dat klb niet gewenst is in dts maar zelf wel hier posten?
baasquote:Op maandag 19 oktober 2020 07:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mensen zijn nogal bipolair hier, niks van aantrekken.
ben jij de eieren gooier?quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mensen zijn nogal bipolair hier, niks van aantrekken.
Ik gooi wat je maar wil.quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben jij de eieren gooier?
quote:
In welk kliekje zit ik dan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben het Ama kliekje samen met Guus.
Cutequote:Op maandag 19 oktober 2020 11:37 schreef Fugue het volgende:
Ahw kijk de jongetjes kunnen wel lief samen spelen
oh is er nog iemand jelly omdat hij niet mee mag spelen ahwquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:37 schreef Fugue het volgende:
Ahw kijk de jongetjes kunnen wel lief samen spelen
Maar wat als je echte vrienden naar discord zijn gegaanquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:40 schreef JochemSjakie het volgende:
Als je echt geen vrienden hebt, dan kan je altijd nog naar discord gaan.
Hij? 🤔quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
oh is er nog iemand jelly omdat hij niet mee mag spelen ahw
Dat is dan een bazendiscord.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar wat als je echte vrienden naar discord zijn gegaan
Ik wel, ik heet Hama.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jij een bijnaam die begint met een H?
sryquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:14 schreef KREEFTx het volgende:
Zo had echt een lekkere tindermilf aan de haak geslagen van 41 maar ze reageert niet meer
Je laten ghostenquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:14 schreef KREEFTx het volgende:
Zo had echt een lekkere tindermilf aan de haak geslagen van 41 maar ze reageert niet meer
Lekker man, kom op met die picsquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:14 schreef KREEFTx het volgende:
laat je vriendin even een goed woordje doenquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:14 schreef KREEFTx het volgende:
Hey sneue snuiter hahaquote:
Daar dacht je moeder anders over vannacht.quote:
Heb je weer te veel gedronkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar dacht je moeder anders over vannacht.
Is wel wat veel toch, 5 tellen is primaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:58 schreef JochemSjakie het volgende:
Laten we één minuut stilte voor @:Justin_Case in acht nemen.
5 lijkt wel jouw magic numberquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is wel wat veel toch, 5 tellen is prima
je zat een jaar om hans te smeken en net als hij terug is moet hij weer weg hahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
lijkt mij het beste voor alle betrokkenen
ik wist niet dat ik jou erbij kreegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je zat een jaar om hans te smeken en net als hij terug is moet hij weer weg haha
hij heeft mijn act gestolen dus overal waar hij komt ben ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik jou erbij kreeg
gezellig hahaatjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij heeft mijn act gestolen dus overal waar hij komt ben ik ook
Dat waren wel mijn betere posts.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:55 schreef HPLC het volgende:
Dan ga ik elke dag in KLB FB janken over een SC waar ik nooit post
Misschien zijn ze samen naar Griekenland, was nog een villa vrijgekomen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:38 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Jacquelinehasselbaink is ook al nergens te bekennen... toeval @:Justin_Case?
met of zonder vriendin?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:04 schreef KREEFTx het volgende:
Lekker over een maandje voor een maand naar Curaçao
In 3 dagen het hele eiland gezien en je daarna 27 dagen vervelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:04 schreef KREEFTx het volgende:
Lekker over een maandje voor een maand naar Curaçao
Ze heeft gewoon niks met zwarte denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
godverdomme man
gedissed door mn gymcrushje
we liepen elkaar tegemoet ik keek haar niet aan maar ik zag vanuit mn pheriphal vision dat ze haar hoofd 55 graden naar rechts draaide godverdomme
mss is ze gewoon verlegeN???
jelly boyquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
In 3 dagen het hele eiland gezien en je daarna 27 dagen vervelen.
Klinkt top
Neequote:
Oh okequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee
Ben er geweest.
Net zoals Aruba en Sint Maarten.
Leuk voor een paar dagen maar te klein voor 2 weken.
Een klein tikje op haar kont haalt haar wel uit die verlegenheidquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
godverdomme man
we liepen elkaar tegemoet ik keek haar niet aan maar ik zag vanuit mn pheriphal vision dat ze haar hoofd 55 graden naar rechts draaide godverdomme
Als iets enorm stinkt, dan wend ik ook mijn hoofd af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
godverdomme man
Maar dan zie je jezelf dus nooit in de spiegel, in jouw geval. Best lastig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:06 schreef K.Indertent het volgende:
Achterbaks gedoe doet mij nou echt mijn hoofd wegdraaien.
Ironie. Zo schattig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar dan zie je jezelf dus nooit in de spiegel, in jouw geval. Best lastig.
Zo schattig dat jij dus niet begrijpt wat ironie inhoudt.quote:
Dusssehhhquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo schattig dat jij dus niet begrijpt wat ironie inhoudt.
Maar goed, hypocrisie is jou niet vreemd, dat is algemeen bekend. Terug op de ignore met jou, ik heb wel wat beters te doen dan op junkies die hun fix niet hebben gehad te reageren.
Ik zag je net wel reageren op solo hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo schattig dat jij dus niet begrijpt wat ironie inhoudt.
Maar goed, hypocrisie is jou niet vreemd, dat is algemeen bekend. Terug op de ignore met jou, ik heb wel wat beters te doen dan op junkies die hun fix niet hebben gehad te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |