Is wel wat veel toch, 5 tellen is primaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:58 schreef JochemSjakie het volgende:
Laten we één minuut stilte voor @:Justin_Case in acht nemen.
5 lijkt wel jouw magic numberquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is wel wat veel toch, 5 tellen is prima
je zat een jaar om hans te smeken en net als hij terug is moet hij weer weg hahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
lijkt mij het beste voor alle betrokkenen
ik wist niet dat ik jou erbij kreegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je zat een jaar om hans te smeken en net als hij terug is moet hij weer weg haha
hij heeft mijn act gestolen dus overal waar hij komt ben ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik jou erbij kreeg
gezellig hahaatjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij heeft mijn act gestolen dus overal waar hij komt ben ik ook
Dat waren wel mijn betere posts.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:55 schreef HPLC het volgende:
Dan ga ik elke dag in KLB FB janken over een SC waar ik nooit post
Misschien zijn ze samen naar Griekenland, was nog een villa vrijgekomen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:38 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Jacquelinehasselbaink is ook al nergens te bekennen... toeval @:Justin_Case?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |