met of zonder vriendin?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:04 schreef KREEFTx het volgende:
Lekker over een maandje voor een maand naar Curaçao
In 3 dagen het hele eiland gezien en je daarna 27 dagen vervelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:04 schreef KREEFTx het volgende:
Lekker over een maandje voor een maand naar Curaçao
Ze heeft gewoon niks met zwarte denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
godverdomme man
gedissed door mn gymcrushje
we liepen elkaar tegemoet ik keek haar niet aan maar ik zag vanuit mn pheriphal vision dat ze haar hoofd 55 graden naar rechts draaide godverdomme
mss is ze gewoon verlegeN???
jelly boyquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
In 3 dagen het hele eiland gezien en je daarna 27 dagen vervelen.
Klinkt top
Neequote:
Oh okequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee
Ben er geweest.
Net zoals Aruba en Sint Maarten.
Leuk voor een paar dagen maar te klein voor 2 weken.
Een klein tikje op haar kont haalt haar wel uit die verlegenheidquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
godverdomme man
we liepen elkaar tegemoet ik keek haar niet aan maar ik zag vanuit mn pheriphal vision dat ze haar hoofd 55 graden naar rechts draaide godverdomme
Als iets enorm stinkt, dan wend ik ook mijn hoofd af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
godverdomme man
Maar dan zie je jezelf dus nooit in de spiegel, in jouw geval. Best lastig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:06 schreef K.Indertent het volgende:
Achterbaks gedoe doet mij nou echt mijn hoofd wegdraaien.
Ironie. Zo schattig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar dan zie je jezelf dus nooit in de spiegel, in jouw geval. Best lastig.
Zo schattig dat jij dus niet begrijpt wat ironie inhoudt.quote:
Dusssehhhquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo schattig dat jij dus niet begrijpt wat ironie inhoudt.
Maar goed, hypocrisie is jou niet vreemd, dat is algemeen bekend. Terug op de ignore met jou, ik heb wel wat beters te doen dan op junkies die hun fix niet hebben gehad te reageren.
Ik zag je net wel reageren op solo hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo schattig dat jij dus niet begrijpt wat ironie inhoudt.
Maar goed, hypocrisie is jou niet vreemd, dat is algemeen bekend. Terug op de ignore met jou, ik heb wel wat beters te doen dan op junkies die hun fix niet hebben gehad te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |