neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik was mijn handen stuk, dat doet pijn en daar lijkt het dan net alsof er scheurtjes zitten. Herken jij dat?
Het is een houten vloer met van die kierenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dan is het geen probleem tochOver het laminaat kan het prima
@:maanvis ga eens wat harder werken om bij jerney te komen!! Jij flierefluiter!!
Daar gaat mijn levensdoel om jou te behagenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou ja spreken we dat af voor om de maand ofzo, klinkt niet als iets waar ik heel erg warm van loop.
Duudje ben net wakkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
wat voor type fruit is dit?
[ afbeelding ]
en hoe is dat mijn probleem?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Duudje ben net wakker
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Het is een houten vloer met van die kieren
Benedenbuur gaat niet blij met me zijn
Awwww maar hij heeft een liefje/scharrel/anders omschreven
ZULLEN WIJ EEN SUPERBUG MAKEN?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik was mijn handen stuk, dat doet pijn en daar lijkt het dan net alsof er scheurtjes zitten. Herken jij dat?
Kon je op zijn minst koffie er bij serverenquote:
Ja dat herken ik nog wel. Ook dat sprongetjes schema uit het oei ik groei boek. Stonden letterlijk alleen maar dondertekentjes in. Dat ik tegen mijn chick zei; zijn die kinderen ook ooit WEL vrolijk?!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee, z'n ontwikkelingssprongetje lijkt over te zijn.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Nee doe dan maar niet.
Hij moet gwn wat harder werken joh![]()
Enne![]()
BOLK DIE JERNEY
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat herken ik nog wel. Ook dat sprongetjes schema uit het oei ik groei boek. Stonden letterlijk alleen maar dondertekentjes in. Dat ik tegen mijn chick zei; zijn die kinderen ook ooit WEL vrolijk?!
Dat was op dat moment niet een hele handige opmerking zeg maar..
Jeetje zeg ietsje minder zou wel gewenst zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar gaat mijn levensdoel om jou te behagen
Markus 7!quote:
* jerney geeft Limoentjuh een kopjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat dat is![]()
Gekkie
Nope. Hahahahaha. Nope. Nee. En dat gaat ook niet gebeuren. Jammer he?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |