neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik was mijn handen stuk, dat doet pijn en daar lijkt het dan net alsof er scheurtjes zitten. Herken jij dat?
Het is een houten vloer met van die kierenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dan is het geen probleem tochOver het laminaat kan het prima
@:maanvis ga eens wat harder werken om bij jerney te komen!! Jij flierefluiter!!
Daar gaat mijn levensdoel om jou te behagenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou ja spreken we dat af voor om de maand ofzo, klinkt niet als iets waar ik heel erg warm van loop.
Duudje ben net wakkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
wat voor type fruit is dit?
[ afbeelding ]
en hoe is dat mijn probleem?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Duudje ben net wakker
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Het is een houten vloer met van die kieren
Benedenbuur gaat niet blij met me zijn
Awwww maar hij heeft een liefje/scharrel/anders omschreven
ZULLEN WIJ EEN SUPERBUG MAKEN?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik was mijn handen stuk, dat doet pijn en daar lijkt het dan net alsof er scheurtjes zitten. Herken jij dat?
Kon je op zijn minst koffie er bij serverenquote:
Ja dat herken ik nog wel. Ook dat sprongetjes schema uit het oei ik groei boek. Stonden letterlijk alleen maar dondertekentjes in. Dat ik tegen mijn chick zei; zijn die kinderen ook ooit WEL vrolijk?!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee, z'n ontwikkelingssprongetje lijkt over te zijn.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Nee doe dan maar niet.
Hij moet gwn wat harder werken joh![]()
Enne![]()
BOLK DIE JERNEY
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat herken ik nog wel. Ook dat sprongetjes schema uit het oei ik groei boek. Stonden letterlijk alleen maar dondertekentjes in. Dat ik tegen mijn chick zei; zijn die kinderen ook ooit WEL vrolijk?!
Dat was op dat moment niet een hele handige opmerking zeg maar..
Jeetje zeg ietsje minder zou wel gewenst zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar gaat mijn levensdoel om jou te behagen
Markus 7!quote:
* jerney geeft Limoentjuh een kopjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat dat is![]()
Gekkie
Nope. Hahahahaha. Nope. Nee. En dat gaat ook niet gebeuren. Jammer he?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
neuhquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kon je op zijn minst koffie er bij serveren
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Gewoon terug inhalen! Jij kan dat!
Doe maar stoer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
ONTVOEREN EN GIJZELEN VAN MONITOR ZAL MISSCHIEN DEZE MAAND ALS PLAATSVINDEN
![]()
![]()
Kopje koffie ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:16 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney geeft Limoentjuh een kopje
moen is stoerquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Markus 7!![]()
TL;DR versie: volgens Jezus is het bullshit om je handen te wassen of de afwas te doen.
Pardon? Moejje kommequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat herken ik nog wel. Ook dat sprongetjes schema uit het oei ik groei boek. Stonden letterlijk alleen maar dondertekentjes in. Dat ik tegen mijn chick zei; zijn die kinderen ook ooit WEL vrolijk?!
Dat was op dat moment niet een hele handige opmerking zeg maar..
Zo jammer dat je nooit eerlijk je mening mag geven over kinders.quote:
Ja dat is wel herkenbaar hoor. Die sprongetjes zijn best een dingetje namelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Mini-ToT is eigenlijk altijd vrolijk, maar tijdens het afgelopen sprongetje had hij na zijn middagdutje (of het overslaan er van) echt UUUUUUURENLANG een humeurtje.
Veel knuffelen en samen tekenfilms kijken hielp wel, tot je er mee ophield.Zit je dan met 1 hand te DTS'en terwijl je met de ander de kleine op schoot vasthoudt.
HOERA IK GA WINNENquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Precies.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo jammer dat je nooit eerlijk je mening mag geven over kinders.
Doen die horkjes toch ook zonder gêne bij ons?
inderdaad. bahquote:
Het is waar, ik ben getuigequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer![]()
IK BEN STOER !!!
Godnitor, leuke benamingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Godnitor staat boven alles. Untouchable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |