Hey Mikeytt ☕️quote:
quote:
Hij heeft geen punt gepakt vannachtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ojee. Stampvoetende Mario in 3...2...1...
Soms wel, maar hij gaat er echt helemaal in op dan zeg ik maar niksquote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet er vaak wel om lachen eigenlijk
WEET JIJ NOG WIE DAT OOK OOIT PRESTEERDE?!!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft geen punt gepakt vannacht
Ik van de week ook hoor, van één tot vijf en maar 3 puntenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
WEET JIJ NOG WIE DAT OOK OOIT PRESTEERDE?!!!!![]()
![]()
Nee toen speelde ik nog niet meequote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
WEET JIJ NOG WIE DAT OOK OOIT PRESTEERDE?!!!!![]()
![]()
Ja maar jij kondigt niet ver van te voren aan dat je een maand gaat winnen en wel even 200 punten gaat pakken de 1e nacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik van de week ook hoor, van één tot vijf en maar 3 punten
Was egt laggequote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar jij kondigt niet ver van te voren aan dat je een maand gaat winnen en wel even 200 punten gaat pakken de 1e nacht.
@:_--_ deed dat wel en die haalde 0 punten die hele nacht
NUL PUNTEN !!!!![]()
![]()
Ja, dan vraag je er idd omquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar jij kondigt niet ver van te voren aan dat je een maand gaat winnen en wel even 200 punten gaat pakken de 1e nacht.
NUL PUNTEN !!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
NUL PUNTEN !!!!![]()
![]()
Volgens mij was de top 5 qua posts toen ook bijna allemaal 1000 posts op dag 1 of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, dan vraag je er idd ommoet je hier nooit doen. Lol
Best veel dat, ben je constant aan het tikken lijkt mijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Volgens mij was de top 5 qua posts toen ook bijna allemaal 1000 posts op dag 1 of zo
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Best veel dat, ben je constant aan het tikken lijkt mij
Dat schuldgevoel hield je zeker wakker? Maak het even goed met de andere Mikey en je kan weer prima uren slapen.quote:
Jaaaa nog 2 en ik ben jou voorbijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:07 schreef mario390 het volgende:
doen zich jullie weer punten
toescheven??![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |