Hij doet wel hard zijn best. En zo te zien heeft hij toch redelijk wat punten gepaktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is gewoon veel te druk om punten te halen overdag.
[..]
Als ik iets tegenkom stuur ik je wel een DM
Ik heb geen idee hoeveel precies. Ik weet wel dat hij nog steeds fanatiek is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij doet wel hard zijn best. En zo te zien heeft hij toch redelijk wat punten gepakt
Er valt echt niet tegen op te posten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij doet wel hard zijn best. En zo te zien heeft hij toch redelijk wat punten gepakt
Oh dat heb je nog niet eerder verteldquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:54 schreef kree het volgende:
Euhm zal ik je zeggen dat die punten me nu nog geen 1 keer beboeit hebben?
1300 posts meer dan dat ik er heb gemaakt in de afgelopen 48 uur.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er valt echt niet tegen op te posten.
Zo fanatiek:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel precies. Ik weet wel dat hij nog steeds fanatiek is.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 14 oktober 2020
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1292 Justin_Case
We zullen je missenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:55 schreef kree het volgende:
Als het alleen maar daarom om te doen is dan ben ik gewoon pleite hier. Want ik vond het wel leuk om met jullie te praten. Niet omdat ik een reactie krijg omdat de andere een "punt" voor krijgt? En meen ik echt hoor.
Dat zou ik erg leuk vindenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is gewoon veel te druk om punten te halen overdag.
[..]
Als ik iets tegenkom stuur ik je wel een DM
Snap je punt niet helemaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:55 schreef kree het volgende:
Als het alleen maar daarom om te doen is dan ben ik gewoon pleite hier. Want ik vond het wel leuk om met jullie te praten. Niet omdat ik een reactie krijg omdat de andere een "punt" voor krijgt? En meen ik echt hoor.
Die blijft maar twitteren over gelekte emails van Bidenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:54 schreef chufi het volgende:
Trump probeert ook hard punten te halen
Point of no return?quote:
Nee Kree. Er zijn er een paar ( ik ook) die nu even een paar puntjes willen pakken omdat het overdag niet lukt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:55 schreef kree het volgende:
Doe niet zo lichtgeraakt, je weet toch dat de een hier het kletsen belangrijk vindt en de ander het halen van punten?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:55 schreef kree het volgende:
Jawel heb ik al vaker gezegd. Zeker te weten maar die heb je gemist wss net zoals ik de helft mis omdat iedereen meer bezig is met punten scoren als te lezen wat iemand zegt. En ik mis het omdat ik geen ffricking 5 topics terug ga scrollen enzo over 1 ding mention waar als ik er op klik er nog 4 terug moet om te achterhalen waar het over ging.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh dat heb je nog niet eerder verteld
001. 1292 Justin_Casequote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken hoe erg ik er aan toe ben.
Ik zie hem nu in Iowa, lijkt erg geënsceneerd die groep achter hemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die blijft maar twitteren over gelekte emails van Biden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |