quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:38 schreef kree het volgende:
En wacht voor wie er gaat slapen daar heb ik nog een mooi liedje voor. Maar kan maar 1 link te gelijk doen :S
Dat is ook wel leuk. Straks even erbij zetten inde lijstquote:
Owh die is vond ik ook haha op youtube maar ging ff van de officiele van spotify op maar aangezien dat altijd probleem is hier met openenquote:
Gaafquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor![]()
De onderste video uit Poema beschermt haar jongen; achtervolgt jogger 6 minuten in Utah
Was niet meer zichtbaar wegens 'rechten' dus ik moest een andere versie plaatsen.
Heb je die ducoserie op NPO al gekeken over cannabis?quote:
Post regelmatig iets met dieren op de FP, daar reageert men wel positief opquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gaaf
Zulke filmpjes mogen vaker getoond worden
De eerste 2 afleveringen, die van gisteren niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die ducoserie op NPO al gekeken over cannabis?
Nee nog niet, gisteren Klem afgekekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die ducoserie op NPO al gekeken over cannabis?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De eerste 2 afleveringen, die van gisteren niet.
Goede serie wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee nog niet, gisteren Klem afgekeken
Nog vaker doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Post regelmatig iets met dieren op de FP, daar reageert men wel positief op
Wat ik tot nu toe heb gezien is het eindelijk eens een eerlijk verslag van hoe het er aan toe ging.quote:
Ook zo'n figuur dat direct over de wolf begint.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:48 schreef Jippie het volgende:
Was alweer een zuurpruim die schreef dat het eergisteren al bij CNN te zien was, maar onzichtbaar gemaakt
Je hebt wel leuke plaatjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:49 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds aan het zoeken naar leuke smileys e.d.
[..]
Ook zo'n figuur dat direct over de wolf begint.
Die smileys zijn echt top.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:49 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ook zo'n figuur dat direct over de wolf begint.
@moemoe en haar boysquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:49 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het is gewoon veel te druk om punten te halen overdag.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
Heeft @:justin_case me nog niet ingehaald? Wat doet die gozer overdag, werk heeft hij niet
Als ik iets tegenkom stuur ik je wel een DMquote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weinig nieuws over dieren, over een bepaald virus des te meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |