Jeeeeejquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanmorgen 11:30 'officieel' vakantie tot aan maandag morgen
Echt wel!quote:
Muis is er eindelijk weer vanaf dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:36 schreef madam-april het volgende:
Is iedereen ongesteld vandaag ofzo
Hoeveel dagen kost je dat ? 1 ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanmorgen 11:30 'officieel' vakantie tot aan maandag morgen
NEUKEN!!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis is er eindelijk weer vanaf dus
Vanmorgen nog een online college gehad die ik geheel in studentikoze stijl in trainingsbroek en slobber trui heb gevolgd terwijl ik mijn ontbijt zat weg te eten en wakker aan het worden wasquote:
Kleine konijnenmuisjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis is er eindelijk weer vanaf dus
Beste manier van college volgenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanmorgen nog een online college gehad die ik geheel in studentikoze stijl in trainingsbroek en slobber trui heb gevolgd terwijl ik mijn ontbijt zat weg te eten en wakker aan het worden was![]()
Ja heb wel leuke verhalen nog, maar allle die daarvan die ik vertel veroorzaken altijd drama weer voor mij dus vertel ze maar niet.quote:
Verstandigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja heb wel leuke verhalen nog, maar allle die daarvan die ik vertel veroorzaken altijd drama weer voor mij dus vertel ze maar niet.
Ik had in de 40 overuren staan op werk en heb een 12/20 uren contract dus heb daar gewoon betaald verlof op overuren gepakt en deze week had ik maar 1 college dat online gegeven werd dus praktisch niks.quote:
Nou, ze is net ongesteld geweest, dus komende 10 maanden nog nietquote:
Netjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had in de 40 overuren staan op werk en heb een 12/20 uren contract dus heb daar gewoon betaald verlof op overuren gepakt en deze week had ik maar 1 college dat online gegeven werd dus praktisch niks.
Heb wel nog paar uur aan dingen voor school gewerkt deze week, maar dat was meer in uurtjes dat ik toch verder niet veel te doen had.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ze is net ongesteld geweest, dus komende 10 maanden nog niet
Groot uitgevallen cavia als je weet hoe groot muis en ik zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmmm eigenlijk nog niet over nagedacht
Doe daar dan eens iets aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ze is net ongesteld geweest, dus komende 10 maanden nog niet
Komt wel met de tijd ik heb niet echt van die in 2-sec lollig dingen die jullie hier soms vertellen helaas. Alles van mij zit totaal verhaal achter.quote:
Helaas weet ik dat dus niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Groot uitgevallen cavia als je weet hoe groot muis en ik zijn
Ooit geneukt op de chinese muurquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
Komt wel met de tijd ik heb niet echt van die in 2-sec lollig dingen die jullie hier soms vertellen helaas. Alles van mij zit totaal verhaal achter.
Tja kan wel wat verzinnen, maar dat is ook niet echt eerlijk he. Je scoort er wel snel nep-;grappig punten van
Maar draai ik het eens om, vertel jij eens iets onwijs grappigs uit je leven en dan niet iets wat 1 regel duurt?
Is beter dan die cliché koos namen als schatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Blijf het grappig vinden dat je haar muis noemt
zekerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is beter dan die cliché koos namen als schat![]()
Kijk, dat zijn de betere plekken om keiharde neukseks te hebbenquote:
Ik noem mijn dochters: Grote Schatje, Kleine Schatje en Kleine Mini Schatjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeker.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar jouw dochters zijn dan ook schatjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik noem mijn dochters: Grote Schatje, Kleine Schatje en Kleine Mini Schatje
Je weet dat ik dit haast niet serieus kan nemen he?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik noem mijn dochters: Grote Schatje, Kleine Schatje en Kleine Mini Schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |