Blijft dat gezeik nou aan de gang?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dr.Mikey zijn naam was vervangen door de naam van possetje in de winnaarslijst in de OP, Mikey ging compleet loco
Jup, terugkerend dingetje blijkbaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Blijft dat gezeik nou aan de gang?
1. Doe eens normaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regels om een leuke tijd op FOK! te hebben
1: nuchter zijn
2: normale dingen posten
3: niet in KLB komen
Makkelijk toch!
Jupquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het begon zo leuk deze maand.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup, terugkerend dingetje blijkbaar
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Achjaaquote:
quote:
Goed verhaal, alleen jammer dat het zo lang en onleesbaar is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
1. Doe eens normaal
2. Normale posts maken die ook nog ergens op slaan ipv gelijk een confromtatie te zoeken
3. Doe normaal zeker tegen die nieuw zijn
4. Mij boeit je mening geen kut, dus geef het maar op zolang ik volgens de policy post mag ik gewoon en jou mening kan me na dit geen reet meer uit maken dus ga ik ook negeren. Niet blokkeren maar negeren dus.
Voor zover les 1 van leraar kree. Nieuwe mensen moet je niet zo aan pakken en oudere eigenlijk ook niet. Maar die kunnen er meer tegen. Dat je het ff weet. Denk er maar ff over na wat ik er mee bedoel want blijkbaar is jou herschenkern te klein om te begreipen wat ik bedoel. Wilde het uitleggen nog. Maar laat maar jij bent zo slim je weet dat vast wel al wat ik nu met deze posts bedoel. En 1 tip, Binb me niet over mij.
Ik DM je zo wel de nummers en adressen van een paar zusjes/moeders door die vast wel in zijn voor een ruig potje neukseks!quote:
quote:
Ik denk dat ik over 5 minuten ook maar naar Amelie ga luisteren want Lea is niet veel soeps tot nu toequote:
Gewoon kinky . nlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik DM je zo wel de nummers en adressen van een paar zusjes/moeders door die vast wel in zijn voor een ruig potje neukseks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |