https://www.trinkgut.de/aktuelle-angebote/?p=1quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Moonshine smokkelen met een oude Amerikaanse V8 classic car
Vast nog wel wat te krijgen in het weekend. Je moet alleen even rekening houden met het tijdstip.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:21 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat er in het weekend geen blikje bier meer te krijgen is als iedereen hamstert, tenzij je geen alcohol drinkt.
Nee, ik ook niet en als je nou eens zou lezen zou je zien dat ik dat dan ook niet zeg. Ik vraag alleen om een bron dat het in andere landen niet zo goed ontvangen wordt, zoals je suggereerde. Dat blijkt niet uit die artikelen die je gaf.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:21 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Nou nee, en ik stop nu want zullie doen ut ook, ben ik niet zo van. Maar daar hou jij je erg hardnekkig aan vast.
Hadden de supermarkten niet de grootste omzetten ooit gedraaid? ik meende dat gelezen te hebben, ik kan me vergissen. Maar volgens mij heeft de supermarkt juist geen last van corona omdat het een vitaal beroep is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als dat alcoholverbod er komt (waar ik niet van uit ga) dan krijgen de supermarkten het ook zwaar. Omzet technisch gezien. Kan je wel eerder dicht want scheelt een slok op een borrel.
Ja die boeren goed ja. Maar zonder alcohol verkoop gok ik dat dat toch stukken minder gaat zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hadden de supermarkten niet de grootste omzetten ooit gedraaid? ik meende dat gelezen te hebben, ik kan me vergissen. Maar volgens mij heeft de supermarkt juist geen last van corona omdat het een vitaal beroep is.
Wat voor reactie had je dan gewild dat er kwam?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook gewoon mee eens, maar ALS we in die groepen gewoon een probleem hebben, en die discussie werd direct onder geschoffeld door de andere kamerleden, moeten we daar naar mijn mening echt wat mee. Niet doen alsof het er niet is, want het werd afgehamerd, en we gingen door tot de orde van de dag, alsof er niets aan de hand is/was.
Het had ze gesierd dat ze hadden gezegd naar de kwestie te gaan laten kijken, maar nee.
Maar dan gaat dat nog steeds prettiger met een 6,7 liter Hemi V8quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
https://www.trinkgut.de/aktuelle-angebote/?p=1
Zullen het ook wel goed doen met Kerst. Als die cijfers niet zakken zullen we het massaal thuis vieren gezien de restaurants dicht zijn en dan gaan mensen massaal inkopen doen. Of je moet al restaurant nu alvast een plan schrijven dat je voor je regio een soort speciaal kerstafhaal iets organiseert gezien niet iedereen zin heeft (of de kennis) om met Kerst iets speciaals op te tafel te zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hadden de supermarkten niet de grootste omzetten ooit gedraaid? ik meende dat gelezen te hebben, ik kan me vergissen. Maar volgens mij heeft de supermarkt juist geen last van corona omdat het een vitaal beroep is.
Supermarkten hebben in maart zoveel geld gemaakt dat ze doodleuk ook nog eens de prijzen verhoogd hebben. Die hebben hun jaaromzet allang binnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken en omdat ik toch echt een verwijzing die kant op heb gezien ben ik gaan kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet en als je nou eens zou lezen zou je zien dat ik dat dan ook niet zeg. Ik vraag alleen om een bron dat het in andere landen niet zo goed ontvangen wordt, zoals je suggereerde. Dat blijkt niet uit die artikelen die je gaf.
mee eens maar erquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar dan gaat dat nog steeds prettiger met een 6,7 liter Hemi V8dan met een 1,4 liter 4 pitter
dat instructies in alle talen zouden moeten omdat mensen die geen NL spreken de ernst er niet van zouden inzien gewoon onzin isquote:
Ah check, om er vervolgens in het artikel niet op terug te komen behalve dat tweetje van die BBC-correspondent. Dus toch Televaagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:35 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken en omdat ik toch echt een verwijzing die kant op heb gezien ben ik gaan kijken.
Op de hoofdpagina van de Telegraaf staat de verwijzing naar het buitenland in de kop.
In het stuk inderdaad niet. Ik hoop dat ik het zo goed heb toegelicht.
Inderdaad, dus als het aan de supermarkt ligt en zij moeten handhaven dan kunnen ze doodleuk de winkel om 18 uur sluiten zonder dat ze in geld problemen komen. Immers handhaving kost ook geld als het de spuigaten uitloopt. Wil je die paar uren dan wel open zijn voor de raddraaiers die het voor een ander verpest. Als ik een supermarkt eigenaar was, dan was ik er heel snel klaar mee als het alcoholverbod na 20 uur voor problemen zorgt. Winkel dicht om 18 uur, mijn geld is binnen en jullie zoeken het maar uit... simpel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Supermarkten hebben in maart zoveel geld gemaakt dat ze doodleuk ook nog eens de prijzen verhoogd hebben. Die hebben hun jaaromzet allang binnen.
Ja, want iedereen ziet de ernst er wel van in toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat instructies in alle talen zouden moeten omdat mensen die geen NL spreken de ernst er niet van zouden inzien gewoon onzin is
zeker, kijk naar dat feestje in den haag gister....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, want iedereen ziet de ernst er wel van in toch?
Tja, journalistiek.... Wil nog wel zeggen, ik weet niet welk land het slechtste jongetje van de klas is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah check, om er vervolgens in het artikel niet op terug te komen behalve dat tweetje van die BBC-correspondent. Dus toch Televaag.
Hoe kom je daar nou bij?quote:
Ik weet het ook niet en vind het ook niet zo relevant. Ieder land zijn eigen problemen, in geen enkel land is het hosanna.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:41 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Tja, journalistiek.... Wil nog wel zeggen, ik weet niet welk land het slechtste jongetje van de klas is.
Er zijn zo veel plekken in en buiten Europa waar het rommelig en chaotisch verloopt.
Denk dat we allemaal behoefte hebben aan berichten die daadwerkelijk een verbetering in deze situatie laten zien.
Maar die zijn er helaas niet of nauwelijks.....
kijk even in het posiviteits topic, die weten altijd wel een lichtpuntje te vinden in de cijfers.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:41 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Tja, journalistiek.... Wil nog wel zeggen, ik weet niet welk land het slechtste jongetje van de klas is.
Er zijn zo veel plekken in en buiten Europa waar het rommelig en chaotisch verloopt.
Denk dat we allemaal behoefte hebben aan berichten die daadwerkelijk een verbetering in deze situatie laten zien.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Is gewoon te koop tot 20:00 uur 's avonds.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:21 schreef MakkieR het volgende:
Omdat er in het weekend geen blikje bier meer te krijgen is als iedereen hamstert
In ieder land heb je dit soort voorbeelden, recent nog in de UK rondom sluiten van de pubs maar ook een paar maanden in het voorbeeldige Duitslandquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:41 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Dat is echt een goede topicreeks. Onze hoop in donkere bange dagenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kijk even in het posiviteits topic, die weten altijd wel een lichtpuntje te vinden in de cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |