abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195651021
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:06 schreef Predator40 het volgende:

[..]

het gaat ook echt alleen maar over de moslims bij Geert, ben het nu wel kotsbeu
Eens, maar wat ik er wel storend aan vind is dat het een tweet is van meneer Segers, die er geen probleem in ziet om kerken vol te stoppen.
pi_195651029
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:12 schreef Elan het volgende:
Gisteren kreeg ik gewoon bier mee om 20:05 dus ze kijken gelukkig niet zo nauw met die regels bij de Appie.
De nieuwe maatregelen gingen gisteren pas om 22u in...
pi_195651030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Helaas niet 'Weet je zeker dat je deze bagger wil posten?'.
op de man spelen is niet handig maat, dan word ik alleen maar fanatieker.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:13:57 #229
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195651031
quote:
Gisteren kreeg ik gewoon bier mee om 20:05 dus ze kijken gelukkig niet zo nauw met die regels bij de Appie.
Ging pas om 22 uur in gisteren
pi_195651044
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:13 schreef Momo het volgende:

[..]

Oja :D
Godverdomme wat dom.

Ben wel benieuwd wat ze doen als je een paar minuten te laat bent.
blablablabla
pi_195651046
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:13 schreef Momo het volgende:

[..]

_O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195651049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:12 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Alleen zie ik andere manieren om het virus te bestrijden en dat is het verplaatsen of mobiliseren te verbieden. Als wij ons niet verplaatsen dan kan een virus zich niet verspreiden. Dus een Amsterdammer moet gewoon in Amsterdam blijven. Gooi de vliegvelden dicht, alleen goederen vervoer is toegestaan en buitenlanders zijn niet meer welkom. Elke Nederlander die toch probeert zijn regio te ontvluchten kun je makkelijk opsporen via kenteken en daarna ID kaart. komt dat niet overeen met de plaats of regio waar je woont, dan krijg je een dikke boete. Dit hadden we dus allang voor de zomervakantie moeten doen, maar ja achteraf...
Volgens mij verwar je Nederland met China.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:15:11 #233
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195651050
Arme caissières van de Jumbo en AH vanavond die wel na 8 uur open blijven...
pi_195651056
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef Elan het volgende:
Gelijk een boete natuurlijk.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195651059
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:12 schreef nostra het volgende:

[..]

Een zorgverlener kan pas na afsluiten van een dbc factureren aan de zkv.
[..]

Lijstjes met patiënten over en weer mailen gaat hem AVG-technisch echt niet worden.
Een ziekenhuis informeert de huisarts toch dat er een ziekenhuisopname plaats heeft gevonden? Zij zetten het in het patiëntendossier en de huisarts krijgt er melding van etc?

Ik bedoel alleen te zeggen, er moet toch iets gevonden kunnen worden. Over en weer mailen lijkt me ook niet nodig, maar bijv de GGD die toegang tot: BSN, overleden ja/nee lijkt me niet zo'n groot issue. Om nou 40 dagen later te proberen na te bellen lijkt me ook weer zoiets.
pi_195651063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Momo het volgende:
Arme caissières van de Jumbo en AH vanavond die wel na 8 uur open blijven...
Ik vrees er ook voor ja.. :X
pi_195651069
quote:

[..]

Deen sluit daarom om 20u, terwijl AH en Lidl (?) dit niet doen. Krijg je een hoop discussie denk ik tussen 16 jarige kassamedewerkers en verstokte bierzuipers.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:16:54 #238
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195651088
quote:
:D
pi_195651089
twitter

Hadden ze hem dat niet gisteren kunnen vertellen? Dat had ons een hoop bagger bespaart tijdens het debat...
pi_195651096
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Volgens mij verwar je Nederland met China.
Is voor sommige Nederlands misschien een draconische maatregel, maar als je hiermee de horeca en de rest open kunt houden?
pi_195651106
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Deen sluit daarom om 20u, terwijl AH en Lidl (?) dit niet doen. Krijg je een hoop discussie denk ik tussen 16 jarige kassamedewerkers en verstokte bierzuipers.
Daar dacht ik ook al aan. Daar zullen supers denk ik wel rekening mee moeten houden.
pi_195651112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:07 schreef
VoMy het volgende:

[..]

Er staan boetes op.
Dat heeft het verschil dus ook niet gemaakt.
heb je een bron naar de boetes die erop staan dan ???
want die worden gewoon niet gegeven.
en als de boete 95 euro is zet dat natuurlijk geen zoden aan de dijk.

als er een boete van 15k voor de ondernemer/organisator op had gestaan was dit niet gebeurd.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195651121
quote:

[..]

Neem aan dat ze gewoon beveiliging neer zetten of al hebben, ook om de rest van de maatregelen een beetje in de hand te houden.
blablablabla
pi_195651122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Is voor sommige Nederlands misschien een draconische maatregel, maar als je hiermee de horeca en de rest open kunt houden?
Niet voor sommige Nederlanders, voor alle Nederlanders.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:18:24 #245
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195651123
quote:

[..]

Ik verwacht ook wel van die viruswaanzin die dit bewust gaan proberen en dan filmen vanavond. "HALLO KASSAMEISJE WE LEVEN IN EEN DICTATUUR EN DAAR DOE JIJ AAN MEE"
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:18:42 #246
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195651128
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:07 schreef VoMy het volgende:

[..]

Er staan boetes op.
Dat heeft het verschil dus ook niet gemaakt.
Nee maar het enige wat je van handhaving hoorde waren verontwaardigde verhalen "Mijn zoon van 14 kwam toevallig iemand tegen in het park en toen werden ze alle dertig bekeurd!" en veel te weinig massale dingen die uit elkaar werden gehaald. En als het dan gebeurde kreeg je dus van die jankverhalen "Ja het was maar een kinderfeestjuh".

Vorige week stond hier een Turkse trouwstoet op straat voor een huis en binnen het huis te feesten met 80 tot 100 man. Bijna een uur lang ululululu en muziek op straat. In dat uur heeft niemand in de wijk de politie gebeld (want dat is NSB en doe je niet volgens een hoop mensen die hun schoolgeld terug mogen vragen) of die is gewoon niet gekomen en in het half uur ervoor hebben ze toeterend in dikke huurautos door de stad gereden. Het was niet heel low profile zeg maar.

Aangezien mijn wijk nogal bruist de laatste jaren zeg maar had ik pas aan het eind door wat er speelde, toen de huurauto's weer vertrokken. Er gebeurt hier dus nog weleens wat. Geen enkele keer heb ik gezien dat er gehandhaafd wordt (en nee, ik ga geen Tokkies aanspreken op hun wilde barbecue want dan heb ik hier de ruiten eruit liggen en dan kan de politie ook niks en kun je beter verhuizen en dat dansje heb ik al een keer gedaan, even om aan te geven hoe lang dat gebrek aan consequenties voor tokkiegedrag al speelt).
pi_195651136
quote:

[..]

Oja :D
Godverdomme wat dom.

Maar even he. Je hebt hier doorgaans een vrij uitgesproken mening over hoe het allemaal moet en wat er allemaal fout gaat, maar vervolgens ben je blij als de Appie niet zo nauw naar de maatregelen kijkt als het om je bier gaat?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195651137
quote:
Daar hebben ze nog een onafhankelijk openbaar ministerie. Zoiets is in Nederland onmogelijk.
pi_195651139
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dus eigenlijk alle vrijheden in NL afschaffen zodat de horeca en de rest open kunnen blijven? Vrij veel horecamedewerkers wonen ook niet in de stad/dorp waar ze werken, dus daar zit wel een praktisch probleem.

Ik hoop dat het niet alleen voor sommige Nederlanders een draconische maatregel is, maar voor alle. Nederland is te klein om mobiliteit te verbieden, en (gelukkig) is dat iets wat we hier niet kennen.
pi_195651142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Luister het debat eens zou ik zeggen. Het zijn notabene niet eens zijn eigen woorden, hij geeft door wat het hoofd van de intensive care van het VUmc heeft gezegd, tevens hoogleraar intensivecaregeneeskunde.

En dan gaan mensen beginnen over die 1.5m maatregel waar Wilders inderdaad sceptisch over is.
IN DE BUITENLUCHT!!

Mijn hemel, wat lopen er toch veel achterlijken rond |:(
dat is natuurlijk gewoon cherry picking wat wilders hier doet, heeft hij het al over het feestje in den haag gehad met 99% nederlanders ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')