Eens, maar wat ik er wel storend aan vind is dat het een tweet is van meneer Segers, die er geen probleem in ziet om kerken vol te stoppen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het gaat ook echt alleen maar over de moslims bij Geert, ben het nu wel kotsbeu
De nieuwe maatregelen gingen gisteren pas om 22u in...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:12 schreef Elan het volgende:
Gisteren kreeg ik gewoon bier mee om 20:05 dus ze kijken gelukkig niet zo nauw met die regels bij de Appie.
op de man spelen is niet handig maat, dan word ik alleen maar fanatieker.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helaas niet 'Weet je zeker dat je deze bagger wil posten?'.
Ging pas om 22 uur in gisterenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:12 schreef Elan het volgende:
Gisteren kreeg ik gewoon bier mee om 20:05 dus ze kijken gelukkig niet zo nauw met die regels bij de Appie.
Ojaquote:
Volgens mij verwar je Nederland met China.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alleen zie ik andere manieren om het virus te bestrijden en dat is het verplaatsen of mobiliseren te verbieden. Als wij ons niet verplaatsen dan kan een virus zich niet verspreiden. Dus een Amsterdammer moet gewoon in Amsterdam blijven. Gooi de vliegvelden dicht, alleen goederen vervoer is toegestaan en buitenlanders zijn niet meer welkom. Elke Nederlander die toch probeert zijn regio te ontvluchten kun je makkelijk opsporen via kenteken en daarna ID kaart. komt dat niet overeen met de plaats of regio waar je woont, dan krijg je een dikke boete. Dit hadden we dus allang voor de zomervakantie moeten doen, maar ja achteraf...
Gelijk een boete natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze doen als je een paar minuten te laat bent.
Een ziekenhuis informeert de huisarts toch dat er een ziekenhuisopname plaats heeft gevonden? Zij zetten het in het patiëntendossier en de huisarts krijgt er melding van etc?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Een zorgverlener kan pas na afsluiten van een dbc factureren aan de zkv.
[..]
Lijstjes met patiënten over en weer mailen gaat hem AVG-technisch echt niet worden.
Ik vrees er ook voor ja..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Momo het volgende:
Arme caissières van de Jumbo en AH vanavond die wel na 8 uur open blijven...
Deen sluit daarom om 20u, terwijl AH en Lidl (?) dit niet doen. Krijg je een hoop discussie denk ik tussen 16 jarige kassamedewerkers en verstokte bierzuipers.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:12 schreef Elan het volgende:
Is voor sommige Nederlands misschien een draconische maatregel, maar als je hiermee de horeca en de rest open kunt houden?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je Nederland met China.
Daar dacht ik ook al aan. Daar zullen supers denk ik wel rekening mee moeten houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deen sluit daarom om 20u, terwijl AH en Lidl (?) dit niet doen. Krijg je een hoop discussie denk ik tussen 16 jarige kassamedewerkers en verstokte bierzuipers.
heb je een bron naar de boetes die erop staan dan ???quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:07 schreef
VoMy het volgende:
[..]
Er staan boetes op.
Dat heeft het verschil dus ook niet gemaakt.
Neem aan dat ze gewoon beveiliging neer zetten of al hebben, ook om de rest van de maatregelen een beetje in de hand te houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deen sluit daarom om 20u, terwijl AH en Lidl (?) dit niet doen. Krijg je een hoop discussie denk ik tussen 16 jarige kassamedewerkers en verstokte bierzuipers.
Niet voor sommige Nederlanders, voor alle Nederlanders.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Is voor sommige Nederlands misschien een draconische maatregel, maar als je hiermee de horeca en de rest open kunt houden?
Ik verwacht ook wel van die viruswaanzin die dit bewust gaan proberen en dan filmen vanavond. "HALLO KASSAMEISJE WE LEVEN IN EEN DICTATUUR EN DAAR DOE JIJ AAN MEE"quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee maar het enige wat je van handhaving hoorde waren verontwaardigde verhalen "Mijn zoon van 14 kwam toevallig iemand tegen in het park en toen werden ze alle dertig bekeurd!" en veel te weinig massale dingen die uit elkaar werden gehaald. En als het dan gebeurde kreeg je dus van die jankverhalen "Ja het was maar een kinderfeestjuh".quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er staan boetes op.
Dat heeft het verschil dus ook niet gemaakt.
Maar even he. Je hebt hier doorgaans een vrij uitgesproken mening over hoe het allemaal moet en wat er allemaal fout gaat, maar vervolgens ben je blij als de Appie niet zo nauw naar de maatregelen kijkt als het om je bier gaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oja
Godverdomme wat dom.
Dus eigenlijk alle vrijheden in NL afschaffen zodat de horeca en de rest open kunnen blijven? Vrij veel horecamedewerkers wonen ook niet in de stad/dorp waar ze werken, dus daar zit wel een praktisch probleem.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Is voor sommige Nederlands misschien een draconische maatregel, maar als je hiermee de horeca en de rest open kunt houden?
dat is natuurlijk gewoon cherry picking wat wilders hier doet, heeft hij het al over het feestje in den haag gehad met 99% nederlanders ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Luister het debat eens zou ik zeggen. Het zijn notabene niet eens zijn eigen woorden, hij geeft door wat het hoofd van de intensive care van het VUmc heeft gezegd, tevens hoogleraar intensivecaregeneeskunde.
En dan gaan mensen beginnen over die 1.5m maatregel waar Wilders inderdaad sceptisch over is.
IN DE BUITENLUCHT!!
Mijn hemel, wat lopen er toch veel achterlijken rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |