Traag als dikke stroop maar toch gewonnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit doe je goed hoor. Sneller dan het licht.
Dankjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit doe je goed hoor. Sneller dan het licht.
Kwaliteitsfillmpje, ik ben om. Anders ben ik een nazi of zoiets.quote:
Ik wil mij best verdiepen in haar anatomie, moet ze wel haar mondje dichthouden tot het moment suprême.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kwaliteitsfillmpje, ik ben om. Anders ben ik een nazi of zoiets.
#FUCKTHEROVERHEID
Dat wijf is nog te achterlijk om te poepenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kwaliteitsfillmpje, ik ben om. Anders ben ik een nazi of zoiets.
#FUCKTHEROVERHEID
Maar je zou der gewoon doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wijf is nog te achterlijk om te poepen
quote:
Lollig zegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haha er komt een nieuw seizoen van Dexter
Dat ga ik niet kijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haha er komt een nieuw seizoen van Dexter
Niks van die serie gezienquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Vooral na dat laatste seizoen.
Niet bewustquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kies je zelf voor natuurlijk.
Welk laatste seizoen was erger, Dexter of Game of Thrones?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Vooral na dat laatste seizoen.
Allebei kut.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Welk laatste seizoen was erger, Dexter of Game of Thrones?
Beide niet gezien trouwens.
Game of Thrones.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Welk laatste seizoen was erger, Dexter of Game of Thrones?
Beide niet gezien trouwens.
wat een slecht nummer zegquote:
BTS snoert mondjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
K-popband BTS ook een hit op de aandelenbeurs - https://nos.nl/l/2352388
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, maar mijn hart ligt bij @:Anneloos
Gras is groen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:Elan maakt een uitglijder in COR.
OP NAAR COR!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:Elan maakt een uitglijder in COR.
Bouwen, bouwen, bouwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan @:aTypisch
https://www.ad.nl/wonen/w(...)nks-corona~af5c6651/
Lekker man. Zit op een tonnetje overwaarde.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef onlogisch het volgende:
Zelfde probleem maat. Je kan nu wel verkopen maar je moet ook nog wat terugkopenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man. Zit op een tonnetje overwaarde.
Niet dat je er concreet iets mee kan verder.
En ik maar zwoegen om aan een huis te komenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man. Zit op een tonnetje overwaarde.
Niet dat je er concreet iets mee kan verder.
Klopt maat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich met de huizenmarkt bezighouden terwijl ze niet bezig zijn om een huis te kopen hebben vaak een kleine piemel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel gaan samenwonen. Dan kan je zo tonnetje of 4/5 lenen tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
En ik maar zwoegen om aan een huis te komen
Zit er ook aan te komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Snel gaan samenwonen. Dan kan je zo tonnetje of 4/5 lenen tegenwoordig.
In het hoofd van @Elan heeft iedereen een vast contract en een ruim boven modaal salaris.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Snel gaan samenwonen. Dan kan je zo tonnetje of 4/5 lenen tegenwoordig.
Leuke bubbel. Wachten op de plop.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef onlogisch het volgende:
Verzuurde huurder gespot.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuke bubbel. Wachten op de plop.
Waarom zou je dat niet kunnen hebben in deze tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In het hoofd van @:Elan heeft iedereen een vast contract en een ruim boven modaal salaris.
Iedereen op FOK! heeft 2x modaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef JanCees het volgende:
Wat is het modaal inkomen in 2020?
Het modaal inkomen is in 2020 ¤ 36.500 per jaar. Dit bedrag is bruto en inclusief vakantiegeld. De doorsnee Nederlander ontvangt bruto dus zo’n ¤ 3.042 per maand, mits je het vakantiegeld direct maandelijks krijgt uitbetaald. Als je je vakantiegeld als losse uitkering ontvangt, krijg je bruto ¤ 2.816 per maand. Netto komt dat neer op ongeveer ¤ 2.245.
was het maar zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! heeft 2x modaal.
zijn zoveel zzpers, geen zin om het op te zoeken maar is wel een substantieel deelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen hebben in deze tijd.
huisje kopen van vechain over 2 jaar makker.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! heeft 2x modaal.
Ik heb modaal inkomen dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef JanCees het volgende:
Wat is het modaal inkomen in 2020?
Het modaal inkomen is in 2020 ¤ 36.500 per jaar. Dit bedrag is bruto en inclusief vakantiegeld. De doorsnee Nederlander ontvangt bruto dus zo’n ¤ 3.042 per maand, mits je het vakantiegeld direct maandelijks krijgt uitbetaald. Als je je vakantiegeld als losse uitkering ontvangt, krijg je bruto ¤ 2.816 per maand. Netto komt dat neer op ongeveer ¤ 2.245.
Kan je toch ook gewoon geld mee lenen bij de bank.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn zoveel zzpers, geen zin om het op te zoeken maar is wel een substantieel deel
gewoon maar toch niet zo gewoonquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon geld mee lenen bij de bank.
De hele straat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
huisje kopen van vechain over 2 jaar makker.
Als je als IT'er onder modaal zit doe je iets fout makker. Of sluit je alleen maar printers aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik verdien weinig en ik krijg weinig
Je op woensdagavond klemzuipenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:23 schreef JanCees het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)gavond-lekker-neuken
waar zeg ik dat mokerdebielquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je als IT'er onder modaal zit doe je iets fout makker. Of sluit je alleen maar printers aan?
22 uur dicht kan je toch gewoon roes uitslapen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je op woensdagavond klemzuipenhebben die gasten geen super belangrijke interactieve team meetings waarbij de webcam verplicht aan moet?
Mijn neefje heeft laatst een huis gekocht is ZZP'er Als ik het goed heb begrepen van hem kijken ze bij een hypotheek-aanvraag naar je omzet van de afgelopen 2 jaar.quote:
oh jah tuurlijk lolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
22 uur dicht kan je toch gewoon roes uitslapen?
Nou ja zeg. Kan dit ook een toontje lager?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar zeg ik dat mokerdebiel
leer een keer lezen met je schele doppen
hij bedoelt dat hij nog onder de Balkenende norm zitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Kan dit ook een toontje lager?
Ik noteer dit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef GGMM het volgende:
Adobe Acrobat Reader is een kutprogramma.
Zorg zit op 25k per jaar of zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet.
@:elan @:charrell en @:drizzt_dourden ook niet
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zorg zit op 25k per jaar of zo?
Jij zat toch in de zorg?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij?
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan je Foxit Reader proberen!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef GGMM het volgende:
Iets boven modaal, had geluk dat ik nog onder in een oude schaal viel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet.
Het schip verlaten!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is weggerend voor de 2e golf, doet me ergens aan denken maar kan er niet opkomen
@Elan pakt 40/45kquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets boven modaal, had geluk dat ik nog onder in een oude schaal viel.
#boomergenot
@:Tjacka
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is weggerend voor de 2e golf, doet me ergens aan denken maar kan er niet opkomen
Ja.quote:
Kan ik wel degelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
Het is Adobe Acrobat Reader, niet Adobe Acrobat normaal. Met die normale versie kan je gewoon direct opslaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik wel degelijk
het is gewoon achterlijk dat het geen opslaan-functie heeft. Alleen een opslaan-als functie
Dus heb je een wijziging aangemaakt, klik je op 'opslaan' en dan gaat hij vragen waar je het wil opslaan en of je het bestand wil vervangen. Dat kost mij godverdomme weer onnodig tijd (die ik dan gebruikt had om te FOK!-en)
Waarom niet gewoon een opslaan-functie die direct de wijzigingen opslaat? WAAROM?
Dinnetjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vanavond bij jou?!
Dinnetje is negatief getest!
Bijzonder dat René het concept Reader niet begrijptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is Adobe Acrobat Reader, niet Adobe Acrobat normaal. Met die normale versie kan je gewoon direct opslaan.
Bedankt voor deze totaal nutteloze opmerking.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is Adobe Acrobat Reader, niet Adobe Acrobat normaal. Met die normale versie kan je gewoon direct opslaan.
Inderdaad. Dit had ik niet verwacht van René!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bijzonder dat René het concept Reader niet begrijpt
Woestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor deze totaal nutteloze opmerking.
Ik moet echt gaan onthouden dat ik jou niks vertel, je volgt het toch niet.
IK SNAP HET WEL DEGELIJKquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Woest
Je snapt er dus echt niets van. Geeft niets hoor.
Idd, ik heb zo'n beetje een derde van dat bedragquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet.
Dan zou ik ander werk gaan zoeken als ik jou was.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ik heb zo'n beetje een derde van dat bedrag
Het gaat erom dat de reader functie alleen is voor het document dat je op dat moment aan het lezen bent. Als jij daarna een nieuw document wil maken op basis van de wijzigingen die je aan het oorspronkelijke document doet ben je daar volledig vrij inquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK SNAP HET WEL DEGELIJK
Als de functie alleen reader is dan had je helemaal geen wijzigingen moeten kunnen maken, als dat wél kan dan moet je ook gewoon een opslaan-functie hebben.
En dat dat er niet is omdat je dan één of andere versie moet hebben die dat wel heeft is gewoon bezopen.
Dat vind jij ook, maar je wilde even bijdehand doen
Nee ik open hem voortaan wel in Edge, daar kan het wel gewoon.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de reader functie alleen is voor het document dat je op dat moment aan het lezen bent. Als jij daarna een nieuw document wil maken op basis van de wijzigingen die je aan het oorspronkelijke document doet ben je daar volledig vrij in.
Betaal gewoon voor de niet reader versie, arme sloeber!
Eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik open hem voortaan wel in Edge, daar kan het wel gewoon.
Als je functies van de betaal-versie zo triest zijn dat je een simpele opslaan-functie achter betaling moet verbergen faal je gewoon als bedrijf. Ik zie dat Adobe dan ook niet ver komen in de wereld
En ik ben op mn werk, mokerdebiel.
Edgequote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je functies van de betaal-versie zo triest zijn dat je een simpele opslaan-functie achter betaling moet verbergen faal je gewoon als bedrijf. Ik zie dat Adobe dan ook niet ver komen in de wereld
Jij krijgt 12k bruto per jaar?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ik heb zo'n beetje een derde van dat bedrag
Waarom werk jij niet thuis?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou eens wat hoger maakten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij krijgt 12k bruto per jaar?
Ietsje meer, maar idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij krijgt 12k bruto per jaar?
Doe ik wel degelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom werk jij niet thuis?
dollehond.gif
Eet smakelijk maat!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:57 schreef GGMM het volgende:
En nu ga ik lunchen, anders word ik chagrijnig
Netto 11,5quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan is bruto toch gewoon netto neem ik aan?
Komende 4 weken hou je dan lekker veel geld over!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
wtf dat geef ik per jaar uit aan de kroeg man
De uitkeringsleefquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Big spender.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sowquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komende 4 weken hou je dan lekker veel geld over!
waar moet ik het aan uitgeven dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:10 schreef Scrummie het volgende:
Sparen in deze tijden
Geld moet rollen jongens, hou die economie draaiende!
Hoeren drank en drugsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar moet ik het aan uitgeven dan?
Ik ook 10k in 4 maanden nu lolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Sow
Vorige keer ook prima kunnen sparen
Deze week een NAS, 2 harde schijven, extra Ram, 2 bestellingen bij brouwerijen, 200 euro bordspellen. Naast de random dingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar moet ik het aan uitgeven dan?
een nas en harde schijven in 2020quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze week een NAS, 2 harde schijven, extra Ram, 2 bestellingen bij brouwerijen, 200 euro bordspellen. Naast de random dingen.
Je kunt toch echt wel wat verzinnen?
Schuiven met die knaken.
Wil je alsjeblieft reageren op mijn negatieve testpost? Bedankt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze week een NAS, 2 harde schijven, extra Ram, 2 bestellingen bij brouwerijen, 200 euro bordspellen. Naast de random dingen.
Je kunt toch echt wel wat verzinnen?
Schuiven met die knaken.
Ik ga nog wel naar Oostenrijk in december.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook 10k in 4 maanden nu lol
Schrikbarend hoeveel die tripjes eigenlijk kosten
Moet ik ook even reageren?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft reageren op mijn negatieve testpost? Bedankt.
lekker in quarantaine maat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nog wel naar Oostenrijk in december.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
een nas en harde schijven in 2020
Ik spreek geen Tilburgs.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Men vatten ze nie
@:lenny_leonard
Ja Lenny is nogal een boomerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
een nas en harde schijven in 2020
Bij Frontaal een pakket en bij To Ol in Denemarken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef JanCees het volgende:
bierpakketten opzich een idee
waar heb je besteld lenny
ik ardennen in novemberquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Met je matenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneltestjes komen eraan maat. Ik ben érg positief inmiddels.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:16 schreef JanCees het volgende:
i
[..]
ik ardennen in november
maar dat zal wel niet doorgaan
nooit van gehoordquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij Frontaal een pakket en bij To Ol in Denemarken.
Knap dat je dit weet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denemarken is een land in Scandinavië, in het noorden van Europa.
Ja Feyenoord moet daar ergens voetballenquote:
Bijna hetzelfde bedrag gok ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een ratten maar ik neem dat je nog wel voor wat toeslagen in aanmerking komt
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:36 schreef Tjacka het volgende:
Drizzt zit netto gewoon op 20kop, maar wilt graag zielig doen zodat we geld naar hem over gaan maken.
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks van onlogisch aantrekken die is namelijk al jaren vrijgezel.
Elke ochtend een Pool langsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
VRAGEN
@:zipportal @:scrummie
quote:Woensdagavond moest de stad er dan toch echt aan geloven, want om 22.00 uur 's avonds gingen de nieuwe corona maatregelen in. En dat betekent dat alle horecazaken ieder geval voor twee weken gesloten zijn.
En nu? Wat gaat het publiek nu doen in, bijvoorbeeld, de weekenden? 'Gewoon thuis zitten', zegt een kroegbezoeker. Zijn partner denkt daar echter anders over. 'Lekker neuken! Ik kan er niets anders van maken.'
quote:Woensdagavond moest de stad er dan toch echt aan geloven, want om 22.00 uur 's avonds gingen de nieuwe corona maatregelen in. En dat betekent dat alle horecazaken ieder geval voor twee weken gesloten zijn.
En nu? Wat gaat het publiek nu doen in, bijvoorbeeld, de weekenden? 'Gewoon thuis zitten', zegt een kroegbezoeker. Zijn partner denkt daar echter anders over. 'Lekker neuken! Ik kan er niets anders van maken.'
Doe niet zo badinerend, klaploper. Ook jij hebt ooit tijdens een schoolfeest langs de kant gestaan met een cola, toen al light waarschijnlijk, en dat dit nummer ten gehore werd gebracht, klaar als een roofdier om ongevraagd één van de meisjes te schuren.quote:
daggerenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe niet zo badinerend, klaploper. Ook jij hebt ooit tijdens een schoolfeest langs de kant gestaan met een cola, toen al light waarschijnlijk, en dat dit nummer ten gehore werd gebracht, klaar als een roofdier om ongevraagd één van de meisjes te schuren.
Maar de vraag is: ben jij tot actie overgegaan of toch maar afgehaakt?
quote:
Nee, dat mag niet van dagjesuser @Mansjesterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mogen we over zo'n gast zeggen dat we hopen dat hij kapot valt?
Ik weet niet meer wat mag na de discussie van laatst.
Nou zegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mogen we over zo'n gast zeggen dat we hopen dat hij kapot valt?
Ik weet niet meer wat mag na de discussie van laatst.
User @Mansjester is een graag geziene gast in deze scquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van dagjesuser @:Mansjester
En waarom ben jij op de zaak?quote:
Ik ben helemaal niet op de zaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waarom ben jij op de zaak?
Het lijkt godverdomme wel alsof ik de enige ben die verantwoordelijk bezig is door gewoon braaf thuis te werken.
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Max 15 per dag op kantoor. Ongeveer de helft van de werknemers dus, gaat ook niet veranderen de komende 4 weken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat zijn jullie werkgevers rebels zeg. Geen gehoor geven aan de grote @:MarkRutte
Oh dat was een kleine versprekingquote:
Ik zie hem nooit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
User @:mansjester is een graag geziene gast in deze sc
Waarom werk je thuis niet op je eigen PC?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat was een kleine verspreking
Ik bedoelde ik ben aan het werk, dus zit niet achter mijn eigen pc
Maar ben wel thuis.
Hopelijk is het nu duidelijk
Mwah, ze gaan bij mij de buitenkant opnieuw schilderen. Kozijnen enzo. Dus ze hadden de hele ochtend nodig om te schuren en dat doen ze machinaalquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje ik ben daar ook wel eens geweest, komt wel erg dichtbij zo.
Omdat ik op de computer van m'n werk werkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom werk je thuis niet op je eigen PC?
Moet jij weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik op de computer van m'n werk werk
Alsof dat voor heel veel mensen niet de realiteit is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
"Op de zaak zijn" dat klinkt echt alsof je voor een of ander slecht MKB bedrijf werkt met dito arbeidsvoorwaarden.
Onlogisch is een boomerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
"Op de zaak zijn" dat klinkt echt alsof je voor een of ander slecht MKB bedrijf werkt met dito arbeidsvoorwaarden.
Mogen alleen mensen zeggen wiens zaak het is. Anders is het maar interessantdoenerijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
Niet bij de Big4 werken@:KingRoland
Dat moet je niet willen. Dat moet je niet willen. Daar komt rotzooi van dat is geen goed plan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof dat voor heel veel mensen niet de realiteit is.
Gewoon eigen zaak openmaken. Klaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen alleen mensen zeggen wiens zaak het is. Anders is het maar interessantdoenerij
Ter info
Ronald Goedemondtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Dat moet je niet willen. Daar komt rotzooi van dat is geen goed plan.
niet gekliktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Dat moet je niet willen. Daar komt rotzooi van dat is geen goed plan.
Dit. Interessantdoenerij alsof je erbij hoort in dat mkb familiebedrijf. Vals sentiment zodat je akkoord gaat met 1800 bruto per maand voor 40 urige werkweek.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen alleen mensen zeggen wiens zaak het is. Anders is het maar interessantdoenerij
Ter info
Bij de big4 wordt je niet zomaar aangenomen. Veel afwijzingen bij de 1e sollicitatieronde.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
Niet bij de Big4 werken@:KingRoland
wordt jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de big4 wordt je niet zomaar aangenomen. Veel afwijzingen bij de 1e sollicitatieronde.
Gekliktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Denk dat jouw sollicitatiebrief zo de prullenbak ingaatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de big4 wordt je niet zomaar aangenomen. Veel afwijzingen bij de 1e sollicitatieronde.
Oh dan zal je ook niet meegekregen hebben dat @Muskusboktor57 weer flink over je heeft zitten roddelenquote:
te nenenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef fetX het volgende:
Ik kan verlengen. Twijfel om de iPhone 12 te nenen. Heb nu de Xs en bevalt eigenlijk nog steeds heel goed.
Dan neem je een sim only tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef fetX het volgende:
Ik kan verlengen. Twijfel om de iPhone 12 te nenen. Heb nu de Xs en bevalt eigenlijk nog steeds heel goed.
sim only, 8 euro pmquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef fetX het volgende:
telefoon?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke heb jij maat? Ik kan weer een nieuwe sim only nemen. Heb nu 10gb/100belminuten 13.50
Is er nu sprake van exponentiële groei?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
OP NAAR COR.
LIVE | Recordaantal van 7833 nieuwe coronabesmettingen gemeld, totaal ligt nu boven 200.000
@onlogisch kan dit vast uitvogelen in Excel!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er nu sprake van exponentiële groei?
Ik vraag dit voor @:onlogisch
Gaat de EU nu onze horeca redden? Gaan Italië & Spanje onze kroegbazen financieel ondersteunen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
OP NAAR COR.
LIVE | Recordaantal van 7833 nieuwe coronabesmettingen gemeld, totaal ligt nu boven 200.000
Nee wat zegt die man nou, er mist een aantalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Te weinig? Had hem graag voor je dood willen wensen maar dat mag niet van dagjesusers hier.
Wellicht kan hij er dan ook een mooi grafiekje bij maken!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:onlogisch kan dit vast uitvogelen in Excel!
Geld gaat niet van zuid naar noord maatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaat de EU nu onze horeca redden? Gaan Italië & Spanje onze kroegbazen financieel ondersteunen?
Eigen volk eerst!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaat de EU nu onze horeca redden? Gaan Italië & Spanje onze kroegbazen financieel ondersteunen?
Nee, wat voor sim only abonnement.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
telefoon?
staat hier letterlijk een aantal posts boven
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan hij er dan ook een mooi grafiekje bij maken!
Gaan Polen en Hongarije dit wel doen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geld gaat niet van zuid naar noord maat
Ja, denk dat dat ‘m wel gaat worden. Misschien batterij even laten vervangen voor 75 en dan kan het er weer mee door.quote:
oh iets van 7gbquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, wat voor sim only abonnement.
ook niet van oost naar westquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaan Polen en Hongarije dit wel doen dan?
Ik vind het maar een kneusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
User @:mansjester is een graag geziene gast in deze sc
Wat heb je gehaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben net naar de Aldi geweest. Prima winkel toch? @:drizzt_dourden @:lenny_leonard @:charrell
2 kilo kaasquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald.
Mondkapje hahaha
Kweenie, kom daar nooit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben net naar de Aldi geweest. Prima winkel toch? @:drizzt_dourden @:lenny_leonard @:charrell
@Mansjester is een prima user. Helaas stak hij nogal agressief van wal toen ik in de WLR-SC postte. Ik ben daar nog niet volledig van hersteld.quote:
Dat vinden wij ook van jou maar jij post hier toch ook gewoon?quote:
Ik neem jouw mening niet zo serieus. Aangezien je prachtuser Tjacka niet waardeert.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Mansjester is een prima user. Helaas stak hij nogal agressief van wal toen ik in de WLR-SC postte. Ik ben daar nog niet volledig van hersteld.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vinden wij ook van jou maar jij post hier toch ook gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |