Ik hateboer, jij hateboer, iedereen hateboerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:07 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Misschien is het geen goede coach, maar om hem gelijk te haten.
Plan B is voor de rust. Dan gaan ze de mooiboys van Italie prostaatmelken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:07 schreef Poefbank het volgende:
Waar blijft plan b dan. 22 min en nog geen kans gehad.
Omdat je toch moeilijk kan verwachten dat die verdediging het opeens in een totaal ander systeem tegen een topteam even goed neerzetquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:08 schreef Coco het volgende:
Echt hoe komen ze zo makkelijk door de verdediging steeds?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik hateboer, jij hateboer, iedereen hateboer
Dat moet met al die smart tv's toch wel een keer te fixen zijn. Wel stadion geluid (post corona) en zonder commentaarquote:
Aha, ik zie de denkfout al. Jij gaat uit van het bestaan van een verdediging.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:08 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Plan B is voor de rust. Dan gaan ze de mooiboys van Italie prostaatmelken.
Als je zonder te oefenen random met 5-3-2 gaat spelen werkt het niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:08 schreef Coco het volgende:
Of vuvuzela'squote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat moet met al die smart tv's toch wel een keer te fixen zijn. Wel stadion geluid (post corona) en zonder commentaar
Ik wil het woord 'systeem' niet meer horen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat je toch moeilijk kan verwachten dat die verdediging het opeens in een totaal ander systeem tegen een topteam even goed neerzet
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil het woord 'systeem' niet meer horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |