Ben niet heel heel zwaar he. Vaak nog enorme hoofdpijn volgende dagm. Zie mrogen wle of ik ziekmeldquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt het toch nu gedronken? waaromz ou je daar morgen nog last vanhebben
0quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al op? In Maastricht?
Stop maar met je actquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben niet heel heel zwaar he. Vaak nog enorme hoofdpijn volgende dagm. Zie mrogen wle of ik ziekmeld
Daarom win je ook vaak van die kleine stomme prijsjes, dat is om je te blijven lokkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ach ja ik blijf altijd hoop houden
Waarom praat jij zo raar?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben niet heel heel zwaar he. Vaak nog enorme hoofdpijn volgende dagm. Zie mrogen wle of ik ziekmeld
ziekmelden omdat je teveel gedronken hebt is echt fucking zwakquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja hequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom win je ook vaak van die kleine stomme prijsjes, dat is om je te blijven lokken
Maar serieus hoeveel nrs heeft zo'n lot
5 ofzo
Volgens mij bereken je dit zo op de hoofdprijs dan natuurlijk.
5cijfers10mogelijk x2letters26mogelijk
105 x 262=...... reken maar uit
Althans disclaimer want ik ben met HBO echt gefaald op wiskunde en statestiek voor wat dat aan gaat. Volgens mij kan deze berekening simpeler nog met faculteiten enzo.. maar wat ik me er vaag van herinner.
Maar als je die som uit kunt rekenen. Je komt richting de dit en moest ik met google doen
6.5536e+14 Wat in gaat houden in een normaal nr 6.614
Dus of te wel een kans van 1 op 660.000.000.000.000 op de hoofdprijs
Als ik het goed doe hoor, anders verbeter me maar /disclaimer
Ik heb geen idee. Ik ben te moe om te rekenen/na te denkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom win je ook vaak van die kleine stomme prijsjes, dat is om je te blijven lokken
Maar serieus hoeveel nrs heeft zo'n lot
5 ofzo
Volgens mij bereken je dit zo op de hoofdprijs dan natuurlijk.
5cijfers10mogelijk x2letters26mogelijk
105 x 262=...... reken maar uit
Althans disclaimer want ik ben met HBO echt gefaald op wiskunde en statestiek voor wat dat aan gaat. Volgens mij kan deze berekening simpeler nog met faculteiten enzo.. maar wat ik me er vaag van herinner.
Maar als je die som uit kunt rekenen. Je komt richting de dit en moest ik met google doen
6.5536e+14 Wat in gaat houden in een normaal nr 6.614
Dus of te wel een kans van 1 op 660.000.000.000.000 op de hoofdprijs
Als ik het goed doe hoor, anders verbeter me maar /disclaimer
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zolang ik niet op het niveau van Mario schrijf, vind ik t best
Typcursus bij Kree genomen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom praat jij zo raar?
Ik typquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom praat jij zo raar?
Lach mij kapot zeg om.deze post notquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zolang ik niet op het niveau van Mario schrijf, vind ik t best
Valt tocg wel meequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ziekmelden omdat je teveel gedronken hebt is echt fucking zwak
Deze user moet je ook vooral niet serieus nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lach mij kapot zeg om.deze post not
Nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |