En zijn er volgens mij 28k, waarvan 12 inzetbaar voor reguliere zorg en dit soort situaties.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die 38K telt alle zorg bedden in Nederland van verzorgingstehuizen tot kraamverzorging.
Als je zegt dat profvoetbal door kan gaan, dan ook de vrouwen. Als het puur om de financiën gaat, moet je dat als voorwaarde stellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus omdat het vrouwen zijn is het gelijk aan het niveau van de mannen? Want daar draait het allemaal om he, grof geld. Als dat geen zaak was bij het hoogste en tweede niveau van de mannen was dat ook gewoon stopgezet.
Zorg eerst maar dat je als vrouwen genoeg kijkers krijgt, dan heb je recht van spreken. Niet omdat je een vrouw bent, geslacht is bij de mannen ook geen argument.
Jaaaah... dan word je 'wakker'!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah nee, dat zit zo...jij moet je de "waarheid" ontdekken in wazige Youtube filmpjes en dan gaan je ogen open.
Mooi filmpje voor koninklijke horeca nederland.. de horeca viel toch niets te verwijten?quote:
Sommige mensen krijgen gewoon een stijfje van het uitoefenen van macht. Zo simpel is het soms.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat dus .... snap dat echt niet en geen enkel figuur heeft mij dat nog kunnen uitleggen.
De kosten daarvan zijn best wel te overzien voor een beetje gezonde club. Niet voor niets balen ze bij onder andere hockey en basketbal al...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:15 schreef Scrummie het volgende:
En waarom het profvoetbal wel en andere sporten niet, ik denk dat je dat moet zoeken in het feit dat elke club meerdere keren per week hun gehele selectie test, en ik neem even aan dat dat niet gratis is. Ik denk dat dat voor andere branches wat moeilijker te behappen is qua financiën.
Omdat er op dit moment gewoon bizar weinig bekend is over wanneer dit allemaal gaat stoppen. Ik snap dat vragen om perspectief niet echt. Wat voor perspectief zou de regering moeten schetsen dan? Moeten ze maar iets uit hun duim zuigen? Liegen? Sprookje voorlezen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit zal vooral blijven gebeuren zo lang er geen perspectief gegeven wordt wanneer de situatie weer verandert.
Vorig jaar was ik nog in Berlin. Ik zou het "rauw" noemen denk ik. Heel verslaafden en daklozen ook. Dat het niet chaos als andere metropolen is tot dusver is bijzonder.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook wel problemen in sommige grote steden in Duitsland
Maar ze deden het toch zo goed enzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat een sukkels. Goed argument om de horeca dicht te houden tot Mei.
Ik ben er één van: vertrouw maar controleer, dat zit een beetje in mn aard, en ik begrijp sommige argwanen wel. Maar om nou iets te roepen als: 5G gaan ze je volgen?!! Daar is 5G theoretisch helemaal niet voor nodig, maar dat kost zo achtelijk veel geld, dat ga je niet verborgen houden in een land als NL.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat dus .... snap dat echt niet en geen enkel figuur heeft mij dat nog kunnen uitleggen.
Deze ondernemer ook niet hoor, die heeft kennelijk wel netjes omgeroepen dat iedereen moest gaan zittenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooi filmpje voor koninklijke horeca nederland.. de horeca viel toch niets te verwijten?
als er een boete van 15k opstond was dit niet gebeurdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze ondernemer ook niet hoor, die heeft kennelijk wel netjes omgeroepen dat iedereen moest gaan zitten
Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat er iemand is gevraagd om keihard muziek te draaien om half 10 en de boel op te hitsen...
Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik heb er in m'n eigen werk mee te maken en het is best lastig om feitelijk te reageren op de onderbuikgevoelens van mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er één van: vertrouw maar controleer, dat zit een beetje in mn aard, en ik begrijp sommige argwanen wel. Maar om nou iets te roepen als: 5G gaan ze je volgen?!! Daar is 5G theoretisch helemaal niet voor nodig, maar dat kost zo achtelijk veel geld, dat ga je niet verborgen houden in een land als NL.
Kan je wel vertellen, in de sector waar ik werkzaam ben (IT beveiliging) gebeurd hele rare shit. Maar een overheid die elke stap van zn eigen bevolking wil controleren? Niet in NL.
Het is ook nog steeds mijn lievelingsboek.quote:Veel van dit soort wappies hebben 1984 gelezen van Orwell en zijn er helemaal leip op gegaan.
Erection all day long.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen gewoon een stijfje van het uitoefenen van macht. Zo simpel is het soms.
Perspectief in de zin van verlichting van maatregelen zou helpen. Als je x tijd onder de treshold van (bijvoorbeeld) fase 2 zit, ga je dan terug? Hoe lang moet je daarin zitten? Er staat nu bij veel dingen op de routekaart: ‘in overleg’. Met wie? De branchevereniging?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat er op dit moment gewoon bizar weinig bekend is over wanneer dit allemaal gaat stoppen. Ik snap dat vragen om perspectief niet echt. Wat voor perspectief zou de regering moeten schetsen dan? Moeten ze maar iets uit hun duim zuigen? Liegen? Sprookje voorlezen?
Ik snap niet wat men wil horen. Er is op dit moment gewoon bizar weinig positief nieuws te melden. Vaccin is er nog niet, medicijnen werken niet goed genoeg om de zorg voldoende te ontlasten, virus is niet gemuteerd naar een hele zwake versie, weer heeft nauwelijks invloed etc. etc.
Wij zitten gewoon vast aan maatregelen totdat er een oplossing is. Dat is ons perpsectief. Dat dat niet is wat sommigen willen horen kan de regering weinig aan doen. Het is dan behoorlijk kleuterachtig om stampvoetend te schreeuwen dat je graag perspectief wil.
Betaald voetbal is betaald voetbal.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:28 schreef Confetti het volgende:
De eerste uitzondering is binnen. De amateurvoetbalsters in de vrouwen Eredivisie mogen spelen want zielig.
Drugsbeleid was eerder en de Eredivisie vrouwen is niet meer dan terecht dat dat doorgaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:28 schreef Confetti het volgende:
De eerste uitzondering is binnen. De amateurvoetbalsters in de vrouwen Eredivisie mogen spelen want zielig.
Dat hebben ze toch gezegd? Ze willen terug naar een R van 0.8.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Perspectief in de zin van verlichting van maatregelen zou helpen. Als je x tijd onder de treshold van (bijvoorbeeld) fase 2 zit, ga je dan terug? Hoe lang moet je daarin zitten? Er staat nu bij veel dingen op de routekaart: ‘in overleg’. Met wie? De branchevereniging?
Maar ook perspectief hoe we hieruit gaan komen, ongeacht of er een vaccin komt. Als die er niet komt, wat dan? Soort van plan for the worst, hope for the best
Of jij en ik het verantwoord vinden wat deze mensen doen is niet zo bar interessant. Realiteit is dat mensen een uitweg zullen blijven zoeken zo lang alle maatregelen alleen maar neerkomen op 'u mag niks', zelfs als de argumenten daarvoor best verdedigbaar zijn. We hebben hier niet de cultuur of de middelen om een politiestaat op te tuigen, dus als je draagvlak en motivatie wil creëren om deze situatie nog een tijd vol te houden, dan zal je een andere route moeten kiezen dan de hele tijd de mensen maar de schuld geven en nog meer vormen van vermaak achter slot en grendel plaatsen. Je kunt op je hoofd gaan staan, maar sommige mensen accepteren dat niet. Kun je boos op worden, kun je debiel vinden, maar het is zo. Dus daar moet je wat op verzinnen. We kunnen niet nog vier of zes of dertig maanden verder op deze manier. ook niet als het moet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat er op dit moment gewoon bizar weinig bekend is over wanneer dit allemaal gaat stoppen. Ik snap dat vragen om perspectief niet echt. Wat voor perspectief zou de regering moeten schetsen dan? Moeten ze maar iets uit hun duim zuigen? Liegen? Sprookje voorlezen?
Ik snap niet wat men wil horen. Er is op dit moment gewoon bizar weinig positief nieuws te melden. Vaccin is er nog niet, medicijnen werken niet goed genoeg om de zorg voldoende te ontlasten, virus is niet gemuteerd naar een hele zwake versie, weer heeft nauwelijks invloed etc. etc.
Wij zitten gewoon vast aan maatregelen totdat er een oplossing is. Dat is ons perpsectief. Dat dat niet is wat sommigen willen horen kan de regering weinig aan doen. Het is dan behoorlijk kleuterachtig om stampvoetend te schreeuwen dat je graag perspectief wil.
Het allermooiste voorbeeld is het boek ‘Countdown to Zero Day’ van Kim Zetter. Geeft een ontzettend gedetailleerde uitleg over de cyberaanval van (ondertussen bekend) VS en Israël tegen Natanz, een faciliteit waar uranium verrijkt wordt in Iran. Of een aanval op een elektriciteitscentrale in Oekraïne die voor een brown-out gezorgd heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik heb er in m'n eigen werk mee te maken en het is best lastig om feitelijk te reageren op de onderbuikgevoelens van mensen.
[..]
Het is ook nog steeds mijn lievelingsboek.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ja ja, het is weer na elven hoor! Hitsig volk hier.
bnw/willem engel modus:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er één van: vertrouw maar controleer, dat zit een beetje in mn aard, en ik begrijp sommige argwanen wel. Maar om nou iets te roepen als: 5G gaan ze je volgen?!! Daar is 5G theoretisch helemaal niet voor nodig, maar dat kost zo achtelijk veel geld, dat ga je niet verborgen houden in een land als NL.
Kan je wel vertellen, in de sector waar ik werkzaam ben (IT beveiliging) gebeurd hele rare shit. Maar een overheid die elke stap van zn eigen bevolking wil controleren? Niet in NL.
Veel van dit soort wappies hebben 1984 gelezen van Orwell en zijn er helemaal leip op gegaan.
heeft dat iets met tijd te maken dan ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ja ja, het is weer na elven hoor! Hitsig volk hier.
Een collega van me noemt dit virus Covid-1984. Need I say more?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
bnw/willem engel modus:
China positioneert zich strategisch wereldwijd dmv geopolitiek. laat virus los om ons te verzwakken, te afhankelijk economisch om iets terug te doen. Verergen het beloop met 5G
Verzamelen ons dna, volgen ons via electronica. Uiteindelijk vaccin met chips erin, gedachtecontrole, gezichtsherkenning,drones, slavernij wereldwijde dominatie. Zij die zich kunnen verzetten gaan de heropvoedingskampen in die nu getest worden op de Oeigoeren.
Einde der tijden voor ons. *past joint door(want fuck corona hoax)*
Hier krijg ik hoofdpijn van.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
bnw/willem engel modus:
China positioneert zich strategisch wereldwijd dmv geopolitiek. laat virus los om ons te verzwakken, te afhankelijk economisch om iets terug te doen. Verergen het beloop met 5G
Verzamelen ons dna, volgen ons via electronica. Uiteindelijk vaccin met chips erin, gedachtecontrole, gezichtsherkenning,drones, slavernij wereldwijde dominatie. Zij die zich kunnen verzetten gaan de heropvoedingskampen in die nu getest worden op de Oeigoeren.
Einde der tijden voor ons. *past joint door(want fuck corona hoax)*
alles van lange frans is kut ....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Wat een kutnummer trouwens van Lange Frans en Paul Elstak. Iemand dat gezien/geluisterd?
“1 voor allen” heet het.
Ik krijg bij dit soort reacties altijd het idee dat mensen denken dat de economie gewoon overeind blijft als we het virus maar laten gaan....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of jij en ik het verantwoord vinden wat deze mensen doen is niet zo bar interessant. Realiteit is dat mensen een uitweg zullen blijven zoeken zo lang alle maatregelen alleen maar neerkomen op 'u mag niks', zelfs als de argumenten daarvoor best verdedigbaar zijn. We hebben hier niet de cultuur of de middelen om een politiestaat op te tuigen, dus als je draagvlak en motivatie wil creëren om deze situatie nog een tijd vol te houden, dan zal je een andere route moeten kiezen dan de hele tijd de mensen maar de schuld geven en nog meer vormen van vermaak achter slot en grendel plaatsen. Je kunt op je hoofd gaan staan, maar sommige mensen accepteren dat niet. Kun je boos op worden, kun je debiel vinden, maar het is zo. Dus daar moet je wat op verzinnen. We kunnen niet nog vier of zes of dertig maanden verder op deze manier. ook niet als het moet.
Dit is de overtreffende trap :’)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alles van lange frans is kut ....
Hahah, al heb ik het omt/rivm onlangs ook vergeleken met het ministerie van waarheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een collega van me noemt dit virus Covid-1984. Need I say more?
Er zijn dus serieus zulke mensen. En dan ben je een struisvogel of naïef schaap als je er niet in mee gaat.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Wat een kutnummer trouwens van Lange Frans en Paul Elstak. Iemand dat gezien/geluisterd?
“1 voor allen” heet het.
Het strijdlied van Viruswaanzin en zo?
Waar die mensen in geloven moet je zien als de kerk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus zulke mensen. En dan ben je een struisvogel of naïef schaap als je er niet in mee gaat.
Ik kijk wel eens in BNWquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus zulke mensen. En dan ben je een struisvogel of naïef schaap als je er niet in mee gaat.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef chratnox het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_concert_in_bubbles/
Toch concerten, ziet er vet uit!
Staan jaren van live concerten op Youtube overigensquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef chratnox het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_concert_in_bubbles/
Toch concerten, ziet er vet uit!
De mooiste die ik ben tegengekomen:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |