Er was hier even een stevige piek, iedereen snel de plaggenhutten in en onder de hunebedden en het daalt alweer. We got this!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind het ook flauw... Drenthe ligt altijd 30 jaar achter en nu willen ze opeens meteen meedoen!
Helemaal als het alcoholverbod er komtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef quirina het volgende:
Als de horeca dichtblijft toch maar eens inlezen hoe je thuis het een of ander kan stoken.
Wodka lijkt me wel leuk.
Laveloos onder de papeloze kerk. Gezellig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Er was hier even een stevige piek, iedereen snel de plaggenhutten in en onder de hunebedden en het daalt alweer. We got this!
Ik nim an wel 'n stuk dreuge worst met?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Er was hier even een stevige piek, iedereen snel de plaggenhutten in en onder de hunebedden en het daalt alweer. We got this!
Teveel gedoe.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef quirina het volgende:
Als de horeca dichtblijft toch maar eens inlezen hoe je thuis het een of ander kan stoken.
Wodka lijkt me wel leuk.
Nee, helaas niet. En het is natuurlijk nog niet zo lang geleden dat ik ben getest, maar ja, ze hebben me beloofd aan het einde van de middag de uitslag door te geven, dus nu duurt het voor m'n gevoel ineens heel lang.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:23 schreef Tijger_m het volgende:
@:Claudia_x Heb je de uitslag van je test al gehad?
Nee, dat is een apart raar ding ernaast.quote:
Je gaat zien dat de prijzen omhoog gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Teveel gedoe.
Je kunt ook gewoon naar de supermarkt of slijterij gaan, zolang dat voor 20.00u is.
Kan ik me voorstellen ja. Valt dan toch tegen...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. En het is natuurlijk nog niet zo lang geleden dat ik ben getest, maar ja, ze hebben me beloofd aan het einde van de middag de uitslag door te geven, dus nu duurt het voor m'n gevoel ineens heel lang.
Irritant, als je zoiets toezegd moet je het ook nakomen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. En het is natuurlijk nog niet zo lang geleden dat ik ben getest, maar ja, ze hebben me beloofd aan het einde van de middag de uitslag door te geven, dus nu duurt het voor m'n gevoel ineens heel lang.
Ik wil zo’n Japanse plee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is een apart raar ding ernaast.
Een wc met billen- douche ingebouwd. Dat is andere koek!
Ja ach, zo'n ramp is het niet. Eten we een dag langer rijstwafels en vissticks.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Irritant, als je zoiets toezegd moet je het ook nakomen.
Dat is het nadeel van zulke beloften, die moeten dan ook nagekomen. Heel irritant.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat degene die dat zei nu ergens lam in een kroeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Irritant, als je zoiets toezegd moet je het ook nakomen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja ach, zo'n ramp is het niet. Eten we een dag langer rijstwafels en vissticks.
Drankdozijn, voorraad single malt inslaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Je gaat zien dat de prijzen omhoog gaan.
Doe het zelven is zo leuk ook.
Kom je er in de winter helemaal niet meer vanaf!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik wil zo’n Japanse plee.
Asswash en dryer en seatwarmer . Gewoon knopjes indrukken.
Daar dacht ik nog aan omdat je zei 'binnen 12 uur'. Ik blijf m'n telefoon in de gaten houden. Zolang ik geen telefoontje krijg is het volgens mij sowieso goed nieuws?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van zulke beloften, die moeten dan ook nagekomen. Heel irritant.
Op zich kan het nog. Ik kreeg om 22.35 of zo een mail dat mijn uitslag in mijn portal stond.
Ideaal tijdens een lockdownquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kom je er in de winter helemaal niet meer vanaf!
CUL / Mijn eigen citroenkvass brouwenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef quirina het volgende:
Wodka lijkt me wel leuk.
Dat was niet de intentie, dat was een voorbeeld. Ik zie regelmatig mensen met een (ogenschijnlijk) kwetsbare gezondheid die ook een loopje met de regels lijken te nemen. Geen afstand houden en dat soort dingen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Je ziet één persoon met COPD op televisie die zich onverantwoord gedraagt en trekt op basis daarvan conclusies over de hele groep kwetsbaren. Dat vind ik niet zo fraai.
En als je te lang op die seatwarmer blijft zitten, wordt het een assfryer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik wil zo’n Japanse plee.
Asswash en dryer en seatwarmer . Gewoon knopjes indrukken.
Heb je via DigiD aangemeld?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar dacht ik nog aan omdat je zei 'binnen 12 uur'. Ik blijf m'n telefoon in de gaten houden. Zolang ik geen telefoontje krijg is het volgens mij sowieso goed nieuws?
Ik zou me héél goed inlezen want als je het fout doet kun je blind wakker wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef quirina het volgende:
Wodka lijkt me wel leuk.
Jep. Het staat nergens expliciet, maar ik heb de indruk dat je sowieso wordt gebeld als je positief bent getest. En ik kan me niet voorstellen dat ik word gebeld bij een negatieve uitslag als ik alles online heb gedaan en online doorgeven tijdbesparend is.quote:
Of helemaal nooit meer:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zou me héél goed inlezen want als je het fout doet kun je blind wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |