abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:34:48 #77
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_195643325
quote:
Ja, idd. Dit is niet wat we willen.
Ik hoop dat die maatregelen snel het nodige effect hebben.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:35:54 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195643354
quote:
Brr. Op het randje, er de piek komt er nog aan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_195643397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:37 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:X Nu al?!
Daar werd al voorzichtig voor gewaarschuwd de afgelopen dagen.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:38:41 #81
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195643414
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij vindt het niet zwart-wit om te verwachten dat mensen die vanuit hun gezondheid tot een kwetsbare groep behoren, niet alleen te vragen zich af te zonderen, maar ook nog eens hun hele leven op te geven, een andere baan te zoeken, en dus niet een stapje, maar een zevenmijls-pas achteruit te doen, zodat anderen ongestoord verder kunnen leven?
Komisch dit is het bekende FokFramen om vooral te willen zien wat die wil horen, denkt te lezen omdat alleen de eigen onderbuik vooral zo lekker ruikt.

Waar zeg of stel ik dat ik zeg dat de rest ongestoord verder kunnen leven ?
Het is niet zwart-wit. Het is middenweg banen zodat de kwetsbaren kunnen rekenen op mogelijkheden en dat anderen hun leven daarin kunnen blijven vormgeven.

Of iemand wel of niet zich tot een kwetsbare groep vind behoren, mag die van mij helemaal zelf op een eigen moment/plaats uitmaken. Vandaag wel en morgen niet, allemaal goed. Helpen is niet ontzien of afzien maar vooral omzien naar wat anderen nodig hebben.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195643417
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Daar werd al voorzichtig voor gewaarschuwd de afgelopen dagen.
Yep. En dan mensen ook nog verontwaardigd dat Kuipers aan de bel trekt. :X
pi_195643439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Yep. En dan mensen ook nog verontwaardigd dat Kuipers aan de bel trekt. :X
Ja, want dat is angstzaaien enzo. Het word er allemaal niet makkelijker of leuker op.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:40:49 #84
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195643457
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Brr. Op het randje, er de piek komt er nog aan.
En dan zijn er nog steeds die mensen die nog steeds niet snappen waarom al die maatregelen er zijn.
Om nog maar te zwijgen over hen die er gewoon schijt aan (blijven) hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195643481
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:37 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:X Nu al?!
En nog 2 ziekenhuizen volledig afgeschaald:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-coronapatienten-zgt
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195643483
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, want dat is angstzaaien enzo. Het word er allemaal niet makkelijker of leuker op.
Maar dan is de capaciteit dus nog minder dan (ik) verwacht had.
Ik snap toch echt niet waarom het zo lang moest duren voor er ingegrepen werd... Damn, en we zijn er voorlopig nog niet... -O-
pi_195643490
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:27 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Die fabrikant heeft goud in handen als het echt zo goed blijkt te werken. Geven ze aandelen uit? :+
Het is een B.V. ;)

https://drimble.nl/bedrijf/reeuwijk/39960943/breathomix-bv.html
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195643498
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:38 schreef Vallon het volgende:

[..]

Komisch dit is het bekende FokFramen om vooral te willen zien wat die wil horen, denkt te lezen omdat alleen de eigen onderbuik vooral zo lekker ruikt.

Waar zeg of stel ik dat ik zeg dat de rest ongestoord verder kunnen leven ?
Het is niet zwart-wit. Het is middenweg banen zodat de kwetsbaren kunnen rekenen op mogelijkheden en dat anderen hun leven daarin kunnen blijven vormgeven.

Of iemand wel of niet zich tot een kwetsbare groep vind behoren, mag die van mij helemaal zelf op een eigen moment/plaats uitmaken. Vandaag wel en morgen niet, allemaal goed. Helpen is niet ontzien of afzien maar vooral omzien naar wat anderen nodig hebben.
Nee hoor, mijn onderbuik regeert mij niet.

Jij gebruikt heel veel woorden en draait alle kanten op om maar te doen alsof wat je zegt heel reëel en sociaal is. En als iemand dan zegt het niet reëel en sociaal te vinden, dan word je geframed. Heel nare manier van posten vind ik dat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195643509
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heel, heel zorgelijk. -O-
pi_195643539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Maar dan is de capaciteit dus nog minder dan (ik) verwacht had.
Ik snap toch echt niet waarom het zo lang moest duren voor er ingegrepen werd... Damn, en we zijn er voorlopig nog niet... -O-
Ik denk dat het probleem meer is dat de logistieke en mankracht die covid eist in combinatie met ziek wordend personeel het probleem is, bedden zijn er an sich wel, het is personeel waar men te kort aan heeft.
pi_195643545
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn onderbuik regeert mij niet.

Jij gebruikt heel veel woorden en draait alle kanten op om maar te doen alsof wat je zegt heel reëel en sociaal is. En als iemand dan zegt het niet reëel en sociaal te vinden, dan word je geframed. Heel nare manier van posten vind ik dat.
Amen.
pi_195643570
quote:
Heuj, das handig. Kan vanavond wel ff langsrijden bij de directeur om er een stuk of 100 op te halen :P
pi_195643599
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk dat het probleem meer is dat de logistieke en mankracht die covid eist in combinatie met ziek wordend personeel het probleem is, bedden zijn er an sich wel, het is personeel waar men te kort aan heeft.
Dat zijn ook geen kinderachtige aantallen he? Stuk of 500 alweer las ik laatst ergens... :X
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:45:54 #94
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195643606
quote:

[..]

Hengelo eo was afgelopen dagen ook dé hotspot qua besmettingen. Maarja, geen Femke Halsema als burgemeester en wat minder absolute aantallen dus dan loopt dat niet zo in het oog.
Antifa
pi_195643637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:44 schreef chratnox het volgende:

[..]

Heuj, das handig. Kan vanavond wel ff langsrijden bij de directeur om er een stuk of 100 op te halen :P
Doe maar snel. Voordat het hier goedgekeurd is, heeft Trump al lang en breed alles opgekocht. }:|
pi_195643670
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef VoMy het volgende:

[..]

Hengelo eo was afgelopen dagen ook dé hotspot qua besmettingen. Maarja, geen Femke Halsema als burgemeester en wat minder absolute aantallen dus dan loopt dat niet zo in het oog.
Het is daar allemaal wat kleinschaliger dan in de Randstad, dus dan kom je sneller in de problemen.
Het geeft aan dat corona een probleem is in heel Nederland en dat het rondpompen van patienten niet langer een oplossing is.
pi_195643673
quote:

[..]

Zou dat niet theoretisch gunstig kunnen zijn? 1 of 2 ziekenhuizen alleen Covid patiënten, andere patiënten alleen niet Covid patiënten. Hoef je minder na te denken over isolatie van patiënten enzo, aangezien alle patiënten dat dan hebben. Of is dat te simplistisch gedacht? (Zoek alleen de silver lining hè :P)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2020 21:48:29 ]
pi_195643720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef VoMy het volgende:

[..]

Helemaal het oosten van het land, lijkt het. Drenthe is ook vanuit het niets met een flinke inhaalslag bezig.
pi_195643735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Had je kunnen weten toch, snap niet waarom niet voor gewoon 18:00 is gekozen. Scheelt ongetwijfeld weer een paar honderd coronagevallen.
De fusten moeten op, zonde om het goudgele vloeistof zonder inname meteen in het riool te lozen.
pi_195643736
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:48 schreef chratnox het volgende:

[..]

Zou dat niet theoretisch gunstig kunnen zijn? 1 of 2 ziekenhuizen alleen Covid patiënten, andere patiënten alleen niet Covid patiënten. Hoef je minder na te denken over isolatie van patiënten enzo, aangezien alle patiënten dat dan hebben. Of is dat te simplistisch gedacht?
Nee hoor, je hebt gelijk. Het is zeker efficiënter. Maar of je dat nog steeds zo gunstig vind als je in die regio een verkeersongeluk of hartaanval krijgt is nog maar de vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')