Dan gaan ze nog steeds wel weer open, al zou het (even lang qua tijd) 1 janaur*o* zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Net zoals het in maart eerst 2,5 weken was, toen 6 weken en toen tot 1 juno.
In de vier weken niet? Ik denk ook wel dat het misschien iets later wordt, maar je verwacht neem ik aan niet dat we na vandaag nooit meer restaurants in nederland hebben he? LOLquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Kijk, eindelijk een sneltest waar we écht wat mee kunnen.
https://nos.nl/artikel/23(...)t-de-teststraat.html
Zonder false negatives, klinkt veelbelovend. Hopelijk niet weer één van die zovele goed nieuws berichten waar je helemaal niks weer van hoort later.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik heb het idee dat deze sneltesten wel echt snel (pun not intended) inzetbaar gaan zijn en echt de 'game changer' gaat zijn die de experts ervan maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef galantis het volgende:
[..]
Zonder false negatives, klinkt veelbelovend. Hopelijk niet weer één van die zovele goed nieuws berichten waar je helemaal niks weer van hoort later.
Dat zou ideaal zijn. Een test die een groot deel van de mensen direct naar huis stuurt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Ze hebben het er ook net over in de kamer. Zou fantastisch zijn want de antigeen-sneltest is heel accuraat bij positieve resultaten en deze ademtest accuraat bij negatieve testen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Massaproductie van die dingen, elk huis 1. Blazen voor je naar buiten gaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn. Een test die een groot deel van de mensen direct naar huis stuurt.
Dat laatste is natuurlijk wel een ding.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef Tourniquet het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je misschien volgende zomer bij een festival een combinatie van deze testen kan gaan zien, mits voldoende beschikbaar en betaalbaar natuurlijk.
Tsja ik snap niet wat mensen bezielt .quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog even snel covid halen voor alles uitverkocht is, he?
Inderdaad het liefst breder inzetbaar dan bij de teststraten. Kun je op zoveel terreinen zoveel mee winnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben het er ook net over in de kamer. Zou fantastisch zijn want de antigeen-sneltest is heel accuraat bij positieve resultaten en deze ademtest accuraat bij negatieve testen.
Ik kan me voorstellen dat je misschien volgende zomer bij een festival een combinatie van deze testen kan gaan zien, mits voldoende beschikbaar en betaalbaar natuurlijk.
Pssst, ik ben geen mod in COR, dus het valt nog meequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja hier is het soms wel even alle hens aan dek inderdaad![]()
Ik benijd je niet.
Dat kon je verwachten. Ben benieuwd of we dat nog terug gaan zien in de cijfers de komende dagen.quote:
Probleem grotendeels opgelost dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Massaproductie van die dingen, elk huis 1. Blazen voor je naar buiten gaat.
Oh men, dat ding moet met spoed worden ingezet op alle locaties.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Ja, volgens mij ook. Dan komt het echt aan op de eigen verantwoordelijkheid. Maar ja, het zal vast niet zo simpel liggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Probleem grotendeels opgelost dan.
Of gewoon standaard zo'n ding binnen bedrijven of scholen. Kuchende leerkracht? Even een blaastestje en je weet meteen of je voor de klas kan gaan staan. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn. Een test die een groot deel van de mensen direct naar huis stuurt.
Die fabrikant heeft goud in handen als het echt zo goed blijkt te werken. Geven ze aandelen uit?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh men, dat ding moet met spoed worden ingezet op alle locaties.
Nou, idd! Kom op met die dingenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Probleem grotendeels opgelost dan.
Had je kunnen weten toch, snap niet waarom niet voor gewoon 18:00 is gekozen. Scheelt ongetwijfeld weer een paar honderd coronagevallen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:24 schreef Markesh het volgende:
Binnen spreekt de Tweede Kamer over corona, buiten op het Plein ‘vieren’ mensen sluiting horeca....
[ twitter ]
Als dat zo is, dan moeten we snel wezenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die fabrikant heeft goud in handen als het echt zo goed blijkt te werken. Geven ze aandelen uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |