man man manquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gaat er ook iemand naartoe?
In geen van die winkels ben ik ooit geweest
Kan je gewoon vragenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet al lekker opgewarmd.
Paar weken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:38 schreef Moonlight het volgende:
ben benieuwd wanneer die mondkapjes plicht komt
Dat is cool. Dan blijven de gebouwen in tact.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
De laatste kerk hier wordt omgebouwd tot appartementen van binnen
Ik heb het hier nog nooit gezien.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan je gewoon vragendoen ze met plezier
Voor echt vers spul ga je naar de groenteboer of slager..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Houd er niet zo van om naar meerdere winkels te gaan
Over 2 weken gaat de Eerste Kamer over de coronawet stemmen. Zodra die erdoorheen is, kunnen ze de plicht invoeren, dus waarschijnlijk 3-4 wekenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:38 schreef Moonlight het volgende:
ben benieuwd wanneer die mondkapjes plicht komt
Dat wel, maar ik vind kerken er altijd te ouderwets uitzien ofzo. Dan heb ik wel liever een modern appartementencomplex oidquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is cool. Dan blijven de gebouwen in tact.
Sinterklaas is onbelangrijk. Kerst is het leukste feestkwartaal van het jaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Geen kerst voordat Klaas weg is.
Mwuah, bij de Appie krijgen ze ook dagverse groentenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor echt vers spul ga je naar de groenteboer of slager..
Vooral bij de slager is het vlees toch echt 10 keer beter.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah, bij de Appie krijgen ze ook dagverse groenten
@yvonnequote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral bij de slager is het vlees toch echt 10 keer beter.
Okayquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja die houdt wel van verse lappen vlees
Ik heb geen idee wat zij ermee te maken heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |