ga je dan een fapje zettenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ooit eens op de camping. Eén vrouw met 2 mannen in de tent en de hele camping kon meegenieten. Dat die vrouw de volgende ochtend nog kon lopen zagen we als een wonder.
Neuh maar zelden dat het spannend klinktquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ooit eens op de camping. Eén vrouw met 2 mannen in de tent en de hele camping kon meegenieten. Dat die vrouw de volgende ochtend nog kon lopen zagen we als een wonder.
had natuurlijk gekundquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Neuh maar zelden dat het spannend klinkt
Ik dacht dat het idd lokaal beleid was.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:13 schreef kree het volgende:
Ok hier gaan de supermarkten ook dicht om 20:00uur vanaf morgen. Zo jammer weer, had ze opstandiger verwacht hier eigenlijk. Maar zal wel landelijk beleid van ze zijn.
Hier gaan ze altijd om 20.00 dichtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:13 schreef kree het volgende:
Ok hier gaan de supermarkten ook dicht om 20:00uur vanaf morgen. Zo jammer weer, had ze opstandiger verwacht hier eigenlijk. Maar zal wel landelijk beleid van ze zijn.
hola chica jalapenoquote:
Goedenavond mevrouw.quote:
Gezellig.quote:
Nee het totaal beleid is 22:00 uur dicht maar na 20:00 geen alcohol meer verkopen en nu trekt elke supermarkt zijn lijn. Wat ook logisch is als er ineens na 20;00 nog mensen binnen komen die dan ineens geen alcohol meer mogen kopen terwijl de rest wel. Moet je er tich mensen uit gaan controllleren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het idd lokaal beleid was.
ik weet niet wat ik als toetje wilquote:
Die regel is idd onzin. De AH hier is nog open.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het totaal beleid is 22:00 uur dicht maar na 20:00 geen alcohol meer verkopen en nu trekt elke supermarkt zijn lijn. Wat ook logisch is als er ineens na 20;00 nog mensen binnen komen die dan ineens geen alcohol meer mogen kopen terwijl de rest wel. Moet je er tich mensen uit gaan controllleren.
Dat geeft de onzin ook alweer aan van die regel.
nope, basic fit is bagger. Ze gaan zich niet houden aan de toegestane 30 mensen.....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik als toetje wil
Geen sportschool vandaag?
De hoogvliet nu ook nog maar die regel gaat ook pas 22:00 in vandaag. Dus zou niet uitsluiten dat de appie morgen ook 20:00 uur dicht is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die regel is idd onzin. De AH hier is nog open.
Dat basic fit bagger is heb ik sowieso al vaak gehoord.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat basic fit bagger is heb ik sowieso al vaak gehoord.
wtf, dat is echt zwaar niet oke.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nope, basic fit is bagger. Ze gaan zich niet houden aan de toegestane 30 mensen.....
IDDquote:
Of geen zin om een mondkapje op te doen. Zag een oude man ermee lopen nou ik krijg er al een benauwd gevoel van en die man had er denk meer last van als de meeste van corona. Maargoed. Even hoe dat zich ontwikkeld want denk dat ze het terugdraaien. Maar heb even een stuk van het debat niet gezien. Dus weet niet of dat nog ter sprake is gekomen door de oppositiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:22 schreef Mazikeen het volgende:
volgens mij gaan mensen weer hamsteren. Alle bezorgmomenten van alle supermarkten zitten de komende 2 weken vol
Nou stond in het ad he over die mondkapjes vanavond, of het klopt weet ik ook niet. Je zou aannemen van wel van het AD?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:25 schreef Mazikeen het volgende:
en dan volhouden dat ze de regels handhaven
ja dat heb ik een jaartje opgeschovenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Werk vinden is het enige wat voor mij belangrijk is.
Die plicht komt er wel hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou stond in het ad he over die mondkapjes vanavond, of het klopt weet ik ook niet. Je zou aannemen van wel van het AD?
Maar ik zit zonder.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat heb ik een jaartje opgeschovenBlijf zitten waar ik zit nu
Vast maar dan moeten ze wel eerst een noodwet aannemen of het per gemeente via AVP regelen, dus oftewel weer te vroeg iets geroepen.quote:
En alweer te lang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |