Dat hoort er toch een beetje bijquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:44 schreef Charrell het volgende:
Door die vieze oude mannetjes ben ik 10 jaar geleden gestopt met schminken van kindjes.
Zatte opa’s die aan je lijf zitten en die ook wel eens geschminkt willen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien had je er dan niet zo sletterig bij moeten lopenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:44 schreef Charrell het volgende:
Door die vieze oude mannetjes ben ik 10 jaar geleden gestopt met schminken van kindjes.
Zatte opa’s die aan je lijf zitten en die ook wel eens geschminkt willen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt ons gewoon GEBRUIKT.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:48 schreef Charrell het volgende:
Meneer Charrell is klaar.
Ik ben dus weer weg, doeiiiii.
in de reet?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:48 schreef Charrell het volgende:
Meneer Charrell is klaar.
Ik ben dus weer weg, doeiiiii.
IK HAD EEN WIT POLOSHIRT AAN GEK!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien had je er dan niet zo sletterig bij moeten lopen
Op een kinderfeestje nota bene
Walgelijk
Normale mensen trekken ook een broek aan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
IK HAD EEN WIT POLOSHIRT AAN GEK!!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien had je er dan niet zo sletterig bij moeten lopen
Op een kinderfeestje nota bene
Walgelijk
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Normale mensen trekken ook een broek aan bijvoorbeeld.
Maar nee hoor, @:charrell moet weer de aandachtshoer uithangen.
In het midden jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat is die ene schotenlosser van dat schieten in Utrecht, in de tram.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
IK HAD EEN WIT POLOSHIRT AAN GEK!!
Nu je het zegtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Was er ook nog een andere dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
*schutterquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Er ontgaat jou ook niksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
ik verzoek jou vriendelijk weg te gaan, rare man.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij staat voor alles waar ik voor sta.
MAGA!!!
Ik weet dat je dit niet meent en even deze act uitvoert voor je vrienden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:57 schreef JanCees het volgende:
r
[..]
ik verzoek jou vriendelijk weg te gaan, rare man.
Oké, nu is het tijd voor jou hier op te rotten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:57 schreef Charrell het volgende:
Mijn zintuigen staan 100% aan.
Nou hoorde ik gisteren mijn eigen hartslag in mijn oor.
Ga weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:57 schreef Charrell het volgende:
Mijn zintuigen staan 100% aan.
Nou hoorde ik gisteren mijn eigen hartslag in mijn oor.
gekliktquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Plaatje vanaf 02:55 is echt vies Patrick.
Hiermee gaan we geen negatieve reviews krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:58 schreef Tjacka het volgende:
Gaat deze TT de nieuwe Negersex worden?
Het moet eerst korter.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:58 schreef Tjacka het volgende:
Gaat deze TT de nieuwe Negersex worden?
Mietjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
Vandaag gezwicht voor de mondkapjesmaffia.
Het voelde toch wel alsof ik Jaap flink aan het verraden was.
asoquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mietje
Ik doe mijn boodschappen gewoon zonder mondkapje.
Ik was overigens wel één van de weinige. Dat is hard gegaan zeg.
Ik voel me hier ook helemaal niet prettig bij, ik denk dat ik Jaap maar een excuusbrief ga schrijven. Ik had een bespreking en daar stond een hele doos van die dingen klaar voor iedereen. Boodschappen heb ik ook nog zonder gedaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mietje
Ik doe mijn boodschappen gewoon zonder mondkapje.
Ik was overigens wel één van de weinige. Dat is hard gegaan zeg.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
Boodschappen heb ik ook nog zonder gedaan.
F5 jij die pagina of schrijf je ze allemaal zelf?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe review is uit!!!
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
@:de_kraam
Ik mis de optie : wat een debiele username heb jijquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik mis de optie, weet ik veel
Dat kan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik mis de optie : wat een debiele username heb jij
U mad bro, Dave?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
F5 jij die pagina of schrijf je ze allemaal zelf?
rip mrstyloquote:
Mimmimimimi ik schrijf anoniem een berichtje omdat ik mijn zin niet krijg mimimimiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
Een verschrikkelijk forum, met een frontpage waar het nieuws ongeveer twaalf uur achterloopt op de realiteit. Voor actualiteiten hoef je hier niet te zijn. Op het forum heerst de vriendjespolitiek, de algemeen heerser Danny is een flapdrol en forumadmin GGMM alias René kan z'n taken niet aan.
Geliked.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimmimimimi ik schrijf anoniem een berichtje omdat ik mijn zin niet krijg mimimimi
Ondertussen onlogisch belachelijk gemaakt op Twitter.
Gelikedquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimmimimimi ik schrijf anoniem een berichtje omdat ik mijn zin niet krijg mimimimi
Ondertussen onlogisch belachelijk gemaakt op Twitter.
Gaan alle supermarkten 20.00u dichtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
Supermarkten gaan om 20:00 dicht omdat je anders weer tokkies die om 20:01 alcohol komen halen gaan lopen janken "ja maar het is maar een minuutje'
@:buitendam en ik hebben een pittige mening over dat soort mensen.
Nou niet allequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan alle supermarkten 20.00u dicht
nee GGMM is weer eens domquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan alle supermarkten 20.00u dicht
gaat hier 21 uur dichtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Gelukkig
Mijn favoriete tijdstip om naar de supermarkt te gaan is 21.30, vandaar.
Ik lees alleen dat Deen supermakrten dat heeft beslotenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Gelukkig
Mijn favoriete tijdstip om naar de supermarkt te gaan is 21.30, vandaar.
Okequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat Deen supermakrten dat heeft besloten
Doe eens even rustig tegen @JanCees, want je kunt een kopschop krijgen, neukfout dat je daar in je stoel zit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niks en hou je grote tyfuswaffel eens.
oh matig welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Voor Deen is die maatregel reden om tachtig supermarkten vanaf morgen eerder te laten sluiten.
"De maatregel is moeilijk te handhaven en te bewaken. Die rol komt dan bij de medewerkers te liggen en die willen we daar niet mee belasten", zegt een woordvoerder. "Ze krijgen al voldoende voor de kiezen, bijvoorbeeld met schoonmaken en deurbeleid. Het gaat te ver als daar dan ook nog discussies met klanten over alcohol bij komen."
Sorry hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe eens even rustig tegen @:JanCees, want je kunt een kopschop krijgen, neukfout dat je daar in je stoel zit.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:41 schreef GGMM het volgende:
Ik had nog nooit van Deen-supermarkten gehoord.
Deen is meen ik net als de Dirk, voornamelijk (alleen?) Noord-Hollandquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Deen is een soort ALDI maar dan met meer merkproducten.
Graf accenten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Deen is een Noord-Hollandse aangelegenheid, maar dat hebben jullie nu zelf ook wel in de gaten.
Deen is een typisch Noord-Hollandse achternaam, maar ook dat zouden jullie nu kunnen/moeten weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lenny_Leonard
Wat kan mij die Milo schelen, abo loze user.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ha boer'n kniepert. Al gedoneerd aan Milo?
Oh is dat echt alleen Noord-Holland joh, dacht door heel het land.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Deen is een Noord-Hollandse aangelegenheid, maar dat hebben jullie nu zelf ook wel in de gaten.
Deen is een typisch Noord-Hollandse achternaam, maar ook dat zouden jullie nu kunnen/moeten weten.
Krentenkakker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat kan mij die Milo schelen, abo loze user.
Ik help Braddie al de winter door.
Dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is dat echt alleen Noord-Holland joh, dacht door heel het land.
Gesloten bedoel je.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had jij niet nog een tondeuse? Kan die zoon goed gebruiken. Als je met zo'n mat naar de Belastingdienst gaat neemt niemand hem serieus.quote:
Onderliggend lijden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:50 schreef Charrell het volgende:
[..]
Tand eruit, pijn.. twee kromme wortels
Wat doe je dan hier nog?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:51 schreef Charrell het volgende:
Achja, nu lekker samen op de bank weekend!
Ik ben goed in vertroetelen en zorgen
Ik kom er ook nooit.quote:
Hey lekkerwijffiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:51 schreef Charrell het volgende:
Achja, nu lekker samen op de bank weekend!
Ik ben goed in vertroetelen en zorgen
Oh, hij heeft aanstelleritis bedoel je.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:50 schreef Charrell het volgende:
[..]
Maar dan zeurt hij de hele tijd tegen je?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:50 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja en zij geeft het door aan onsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan zeurt hij de hele tijd tegen je?
Nee hij zegt niet veelquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan zeurt hij de hele tijd tegen je?
Cut out the middleman!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan hij dan niet gewoon hier komen posten?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
Misschien had hij gewoon zijn tanden moeten poetsen.
Hij heeft perfecte tanden, witter dan de mijne.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
Misschien had hij gewoon zijn tanden moeten poetsen.
Wit mag niet meer racist.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:58 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hij heeft perfecte tanden, witter dan de mijne.
HELDER WITquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wit mag niet meer racist.
*Helderder
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:58 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hij heeft perfecte tanden, witter dan de mijne.
Pics?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:17 schreef JanCees het volgende:
dikke meloenen merel spreekt nu allen
Alweer afgelopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:17 schreef JanCees het volgende:
dikke meloenen merel spreekt nu allen
Moet altijd lachen om jou.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
POAHquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Mijn stem heeft ze!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
?????????quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat er dan ineens een mannenstem uit haar komt vind ik dan wat minder.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat er dan ineens een mannenstem uit haar komt vind ik dan wat minder.
Ik weet niet wat hello fresh voor me in petto heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Fruitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe geen moeite. Drizzt heeft zijn quote alerts toch uitstaan. Daarom reageert hij ook nooit. Het boeit hem eigenlijk niet wat jullie proleten gaan eten.quote:
Praat voor jezelf, proleetquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Drizzt heeft zijn quote alerts toch uitstaan. Daarom reageert hij ook nooit. Het boeit hem eigenlijk niet wat jullie proleten gaan eten.
Zowat altijd noodles bij dat hipsterbedrijf.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hello fresh voor me in petto heeft.
Schaam ik me ook niet voor.
saaie agv vandaag. gEeN fOtO #dinnerpositivequote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zak in elkaar joh kkgekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zowat altijd noodles bij dat hipsterbedrijf.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 14-10-2020 14:57 ]quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:57 schreef JanCees het volgende:
r
[..]
ik verzoek jou vriendelijk weg te gaan, rare man.
Ik kijk altijd wel wat iedereen eet, en reageer als ik het genot vindquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Drizzt heeft zijn quote alerts toch uitstaan. Daarom reageert hij ook nooit. Het boeit hem eigenlijk niet wat jullie proleten gaan eten.
Groente/rijst/kipquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat gebeurt dan niet vaak.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel wat iedereen eet, en reageer als ik het genot vind
Meestal als het vet vreten is (kroketten enzo) omdat ik die niet meer kan eten. Of boerenkool, snert, lasagne, etcquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan niet vaak.![]()
@:GGMM eet dan vaak troep. GGMM matters too?
GGMM woont boven een patatzaak, de gore vetklep.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan niet vaak.![]()
@:GGMM eet dan vaak troep. GGMM matters too?
Krijg je dan als je een feestje hebt gevierd een gele ster op je jas.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
@:caland Halsema roept Amsterdammers op: meld een feestje in je buurt
Boerenkool.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vergeet je straks niet een foto te tweeten van je avondeten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Krijg je dan als je een feestje hebt gevierd een gele ster op je jas.
Genotquote:
Jij een seconde te vroeg, ik een seconde te laat.quote:
Asian chicken bowlquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het lijkt wel een bokswedstrijd. Ik heb daar een gifje voor.
[ afbeelding ]
ook engquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
Je luier zit scheef.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij een seconde te vroeg, ik een seconde te laat.
@:Muskusboktor57 en @:Caland vinden hier iets van.
De luizen houden een feestje in haar bos schaamhaarquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is geile praat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De luizen houden een feestje in haar bos schaamhaar
Met haar vieze kut
Ook genotquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Asian chicken bowl
Gemengde sla, quinoa, gestoomde broccoli, ras el hanout kikkererwten, edamame boontjes, gegrilde kip, Aziatische dressing, avocado en sesam.
Overwerken vanavond dus de baas betoalt.
Ter info.
Kun je Halsehont geen bezoekje brengen? Je hep toch sjonrona.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De luizen houden een feestje in haar bos schaamhaar
Met haar vieze kut
Halsema is van de verkeerde kaaant.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi woord blijft dat toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat Halsema haar voorbipsje tot in de puntjes verzorgt.
Zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi woord blijft dat toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM @KnetterkrankjorumVBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Het ziet er bijzonder hip uit allemaalDit doe je gewoon goed. Prima voedsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ggmm @:knetterkrankjorum
Schrale kost vanavond in huizeRamboDirk.
Dit is geen eten.
Is de vrouw van huis maat?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit doe je gewoon goed. Prima voedsel.
[ afbeelding ]
Dit is geen eten.
Oh nou, vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen eten.
Toch niet uit een pot he?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen eten.
Het ziet er bijzonder hip uit allemaalDat ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ggmm @:knetterkrankjorumEet smakelijk!
Wat is dit voor ranzige teringzooiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen eten.
Misschien heeft die iemand wel wat gehaald en heb je geluk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga bij iemand eten die echt totaal niet kan koken dus ga van een aardappelgratin en halfgare slavinken uit.
Dus dat wordt veel saus, zin in.
het erge is dat je nog moet zeggen dat je het lekker vond ookquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga bij iemand eten die echt totaal niet kan koken dus ga van een aardappelgratin en halfgare slavinken uit.
Hij is tevens gierig maar je moet wat hequote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heeft die iemand wel wat gehaald en heb je geluk.
Wist je dat je slavinken ook in de airfryer kan doen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit moet wel een braddie referentie zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat je slavinken ook in de airfryer kan doen?
Dit heb ik nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat je slavinken ook in de airfryer kan doen?
wel handigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens een rijstkoker gekocht
@:tarado
Het ziet er bijzonder hip uit allemaalGiftig sesamzaad in omloop zeiden ze in het nieuws. Iemand moest er duidelijk vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ggmm @:knetterkrankjorum
En dat het ook als ontbijt geschikt is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na dit filmpje weet je nog niks behalve dat er 2 slavinken in een airfryer passen
Hoeveel kost zuksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens een rijstkoker gekocht
@:tarado
Dat geldt voor alles. Ik voel voor de mensen die stellen 's ochtends niks door hun strot te kunnen krijgenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat het ook als ontbijt geschikt is.
wat een klein bord zegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen eten.
Heb wel een kleintje want ben toch alleen.quote:
akelige mensen zijn dat meestalquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles. Ik voel voor de mensen die stellen 's ochtends niks door hun strot te kunnen krijgen
valt nog wel meequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb wel een kleintje want ben toch alleen.
Was iets van 25 euro
Eensquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles. Ik voel voor de mensen die stellen 's ochtends niks door hun strot te kunnen krijgen
geen geld!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit vind ik een handige
https://www.amazon.nl/Sis(...)parant/dp/B00BTIVNT4
Neemt minder plaats in beslag dan zo'n 'standalone' rijstkoker (als je toch niet met een gezin bent) en die standalone's krijgen er eerder last van dat de rijst blijft plakken aan de metalen kuip op een gegeven moment.quote:
quote:
ja okequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neemt minder plaats in beslag dan zo'n 'standalone' rijstkoker (als je toch niet met een gezin bent) en die standalone's krijgen er eerder last van dat de rijst blijft plakken aan de metalen kuip op een gegeven moment.
De tweet waarvan je wist dat hij ging komenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:39 schreef JanCees het volgende:
[ twitter ]
Vrouwenvoetbal is geen sport
Meteen even gereageerdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:39 schreef JanCees het volgende:
[ twitter ]
Over zoiets kleins klagen op een dag waar Lil kleine en Jamie Vaes uit elkaar zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef Coco het volgende:
Jongens ik ben veilig thuis, echter kwam ik net van de Lidl en daar heeft een kutkind in mijn richting zitten hoesten.
rip
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef Coco het volgende:
Jongens ik ben veilig thuis, echter kwam ik net van de Lidl en daar heeft een kutkind in mijn richting zitten hoesten.
rip
Wie?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over zoiets kleins klagen op een dag waar Lil kleine en Jamie Vaes uit elkaar zijn
@:afcniels
Kan je nu gaan indrinken voor Italie - Nederlandquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
Ben gewoon alweer klaar voor vandaag
Dacht even dat het een latertje zou worden
Ik heb een uur extra gewerkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
Ben gewoon alweer klaar voor vandaag
Dacht even dat het een latertje zou worden
Deze act schijnt heel populair te zijn maar zelfs de grootste beoefenaar kan het bestaan van Lil kleine toch niet ontkennen.quote:
Ook maar even gereageerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:39 schreef JanCees het volgende:
[ twitter ]
Jamie Vaes ken ik niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze act schijnt heel populair te zijn maar zelfs de grootste beoefenaar kan het bestaan van Lil kleine toch niet ontkennen.
Wow, dat ik dit niet heb meegekregen. Die voorpagina's van kranten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over zoiets kleins klagen op een dag waar Lil kleine en Jamie Vaes uit elkaar zijn
@:afcniels
Wij hebben hier Lil Kleine groot gemaaktquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze act schijnt heel populair te zijn maar zelfs de grootste beoefenaar kan het bestaan van Lil kleine toch niet ontkennen.
Het staat ook niet op Mediacourant, dan is het totaal niet rullevant.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, dat ik dit niet heb meegekregen. Die voorpagina's van kranten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Echt hè. Ik zou met meer dingen een goede influencer kunnen zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wij hebben hier Lil Kleine groot gemaakt
Oei, @Caland heeft al de rol als VBL influencer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt hè. Ik zou met meer dingen een goede influencer kunnen zijn
Zo maar weer de gym slopenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan je nu gaan indrinken voor Italie - Nederland
Klote dat we in dezelfde provincie wonen en derhalve zelfs Nederland niet kunnen opsplitsen als ons territoriumquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei, @:Caland heeft al de rol als VBL influencer.
Net als Moquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo maar weer de gym slopen
Drank kan de tering krijgen
Ik kijk nog niet echt uit naar die wedstrijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan je nu gaan indrinken voor Italie - Nederland
Eindbaasquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Een mooie rectificatie:
http://janvlug.com/rectificatie/
Je kan het beter overslaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk nog niet echt uit naar die wedstrijd.
Met een beetje geluk de laatste wedstrijd van Frank de Boer als hoofdtrainer ooit, dat moet je zien.quote:
Die blijft gewoon t/m het EK helaas.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Met een beetje geluk de laatste wedstrijd van Frank de Boer als hoofdtrainer ooit, dat moet je zien.
Kwart voor negen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:19 schreef Scrummie het volgende:
Oh god ja, voetbal. Hoe laat begint het?
Lekker gewerkt maat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch
Schijven gingen door het dak
Man man man. Paul zakt in mijn aanzienquote:
Want hij stond hoog aangeschreven bij jou?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man. Paul zakt in mijn aanzien
@:Caland
quote:
Niet gekliktquote:
Paul is wel een cultheld jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want hij stond hoog aangeschreven bij jou?
Ontzettend jammer dat zo'n goedzak als Paul zich inlaat met de doorgedraaide Frans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |