Tsjah, die stijging komt er echt wel. Alleen ze zullen het tot volgend jaar trekken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:14 schreef zalkc het volgende:
Dit lijkt me ook het moment om de zorgpremie met 50 euro per maand te verhogen, krijgen mensen ook eens door dat goede zorg geld kost
Jep, bij onze voetbalclub is het echter al geannuleerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:20 schreef _serial_ het volgende:
Vanavond mogen we nog 1x trainen in een groep toch ?
Bloedirritant vooral.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:16 schreef Mammietje het volgende:
Ik wil Wilders zeker niet aan de macht. Maar wat is hij goed in debatten!
Bij ons nog niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, bij onze voetbalclub is het echter al geannuleerd.
Hij zit er dan ook al het langst op natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:16 schreef Mammietje het volgende:
Dus, wij mogen niet met ons drieën, vader, moeder en volwassen zoon, gaan geocachen? Maar wel in één huis wonen, noodgedwongen vanwege woningnood.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Toch wel wat verschillen in het nieuwe schema t.o.v. die van gisteren, vooral in het bovenste deel:
[ afbeelding ]
"Er op uit" is inclusief jezelf toegevoegd, verduidelijking bij Samenkomsten (blokje Evenementen is hierin opgenomen), huwelijksvoltrekkingen flink opgeschaald naar maximaal 30 i.p.v. 4.
Na deze crisis zijn er vele (tien)duizenden zorgjaren bespaard johquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah, die stijging komt er echt wel. Alleen ze zullen het tot volgend jaar trekken.
In "lockdown" niet, maar daar is nu toch nog geen sprake van? Volgens mij zitten we in fase 4 ("zeer ernstig"), oftewel de "halve lockdown"quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, wij mogen niet met ons drieën, vader, moeder en volwassen zoon, gaan geocachen? Maar wel in één huis wonen, noodgedwongen vanwege woningnood.
*gedeeltelijkequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
In "lockdown" niet, maar daar is nu toch nog geen sprake van? Volgens mij zitten we in fase 4 ("zeer ernstig"), oftewel de "halve lockdown"
Yep.... beter dan een oude TV serie herhalen nu ik/we toch thuiszitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:16 schreef Mammietje het volgende:
In de Lockdown-situatie zou dat inderdaad niet kunnen. Waarschijnlijk omdat het niet te doen is om bij groepjes van meer dan 2 personen te gaan controleren of het personen uit 1 huishouden zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, wij mogen niet met ons drieën, vader, moeder en volwassen zoon, gaan geocachen? Maar wel in één huis wonen, noodgedwongen vanwege woningnood.
Is het sanitair op de camping al dicht ?quote:
De maatregelen van de persconferentie van gisteren gaan vanavond om 22:00 in. Vanaf dan verwacht ik dat je dat op het kaartje op https://coronadashboard.rijksoverheid.nl kunt zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:29 schreef Tijn het volgende:
Het stoort me dat ik nog steeds nergens kan terugvinden welk niveau van de routekaart nu van toepassing is trouwens.
Ben er ook (nu al) klaar mee eigenlijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:31 schreef skrn het volgende:
He ben ik een corona-debat aan het volgen, want ik ben het helemaal kwijt...
Het is wel 'Zeer Ernstig' toch voor heel Nederland?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De maatregelen van de persconferentie van gisteren gaan vanavond om 22:00 in. Vanaf dan verwacht ik dat je dat op het kaartje op https://coronadashboard.rijksoverheid.nl kunt zien.
Ja, misschien is dat het.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De maatregelen van de persconferentie van gisteren gaan vanavond om 22:00 in. Vanaf dan verwacht ik dat je dat op het kaartje op https://coronadashboard.rijksoverheid.nl kunt zien.
Dat staat er nu in elk geval niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is wel 'Zeer Ernstig' toch voor heel Nederland?
Ja, vanaf 22:00 vanavond.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is wel 'Zeer Ernstig' toch voor heel Nederland?
Het stoort mij dat ze het een routekaart noemen alsof je sowieso alle fases in die volgorde door moet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:29 schreef Tijn het volgende:
Het stoort me dat ik nog steeds nergens kan terugvinden welk niveau van de routekaart nu van toepassing is trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |