Bizar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Idem. Mondkapje op bij beweging tussen afdelingen en gaan met die banaan..
Aura.. Moet ineens denken aan die plaat van Ali B en die hele club in eerste golf. "Anderhalf meter, kom niet in mn aura"quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:46 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ze vooral denken dat rondlopende mensen geen afstand houden en zittende mensen wel. En dat alle virusdeeltjes netjes binnen je eigen aura neerdalen.
Allebei commerciële bedrijven neem ik aan? Hoe is de mogelijkheid om thuis te werken? Gaat het proces daardoor minder goed?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Idem. Mondkapje op bij beweging tussen afdelingen en gaan met die banaan..
Tenzij je vreest voor represailles zou ik het sowieso melden bij OR of bij de arbeidsinspectie: formulier.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Inmiddels is het 15:00 en is de conclusie hier; er gaat niets veranderen qua thuiswerken voor ons.
Fucking walgelijk
Het kan niet dat dit kan denk ik dan maar ik hoor het meer. Heel slecht dit...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar.
Veel duidelijker kan de boodschap van gister toch niet zijn? Probeerde het hier nog aan te kaarten; "ja klopt". Tja.
Het gaat dan niet om stilstaan want ook met groepslessen wordt er door elkaar heen gegaan, neem een Body Attack, dit alles is nog steeds toegestaan. Hoe kom je erbij dat je niet door de ruimte mag bewegen? Dit is nergens vermeld toch? In een fitnesszaal mag je je ook gewoon verplaatsen van toestel naar toestel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je stilstaat (dus niet van a naar b beweegt) mag je met dertig in een ruimte, maar dus niet als je van je yoga mat naar de uitgang loopt dan geldt de mondkapjes plus niet meer dan 4 en 1,5, net zoals buiten.
Hetzelfde in een theater, dus wel met 30 in zaal op een stoel, maar als je de zaal uitloopt moet je dat weer gematigd doen en met max 4 + mondkap en 1,5m.
Je mag dus niet met 30 mensen rondjes gaan rennen in een sportzaal, maar wel met 30 mensen allemaal op een eigen hometrainer zitten, met voldoende afstand.
Ja. Mogelijkheid is er gewoon, er is geen enkele belemmering zelfs.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Allebei commerciële bedrijven neem ik aan? Hoe is de mogelijkheid om thuis te werken? Gaat het proces daardoor minder goed?
Streng isoleren kan je in een democratie niet doenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:47 schreef Gretzl het volgende:
Deze video is voor alle users die zich vandaag in dit topic negatief uitspraken over China. Den Daas is NOS-correspondent aldaar.
[ twitter ]
Ik denk just dat het omgekeerde steeds gebeurd. Ze denken die regels te hard door waardoor ze onduidelijk en ingewikkeld worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze in het Catshuis even smakelijk om gelachen. Haha, laten we het die domme burgertjes eens lekker lastig maken.
Interessant, bedankt!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:47 schreef Gretzl het volgende:
Deze video is voor alle users die zich vandaag in dit topic negatief uitspraken over China. Den Daas is NOS-correspondent aldaar.
[ twitter ]
Ohja aerosolen bestaan niet natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achterliggende gedacht is dat je als je van a naar b beweegt grotere kans hebt om je toch niet helemaal aan die 1,5m te houden en daarmee de besmettingskans verhoogt. Hetzelfde buiten met veel mensen.
Terwijl je op stoelen, yogamatten, hometrainers, heel duidelijk je beweging minimaliseert en zo dus ook de kans op besmetting.
In het kort gewoon minder wisselende contacten.
Het is gewoon niet zo makkelijk. Volgens mij benoemde Rutte dat gister ook nog, bij alles wat ze bedenken is er altijd wel een uitzondering/inconsequentie te bedenken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk just dat het omgekeerde steeds gebeurd. Ze denken die regels te hard door waardoor ze onduidelijk en ingewikkeld worden.
Ze moeten simpeler en eenvoudiger.
Sowieso is die 1,5m geen harde grens maar zal er de besmettingskans bij grotere afstanden steeds kleiner worden. Wellicht exponentieel afnemen, daarom is 2m beter dan 1,5m maar 1,5m weer beter dan 30cmquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:46 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ze vooral denken dat rondlopende mensen geen afstand houden en zittende mensen wel. En dat alle virusdeeltjes netjes binnen je eigen aura neerdalen.
Oh die plaat ken ik niet, ik zei het vanwege het yoga-voorbeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Aura.. Moet ineens denken aan die plaat van Ali B en die hele club in eerste golf. "Anderhalf meter, kom niet in mn aura"
Don't Fear The Reaper!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:46 schreef Qarrad het volgende:
Ik speel in meerdere bandjes en dat geeft ook een mooie doorsnee van de bevolking:
Band 4: Kijk deze video! En dit! Dat ene nummer van The Blue Öyster Cult was profetisch!
Ja snap ik ook wel weer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo makkelijk. Volgens mij benoemde Rutte dat gister ook nog, bij alles wat ze bedenken is er altijd wel een uitzondering/inconsequentie te bedenken.
Je moet wel je hoofd in het zand steken ander werkt het nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je stilstaat ziet het virus je niet.
In een democratie kan je wel klagen, maar uiteindelijk is de overheid een resultaat van jouw stem en de stemmen van je medeburgers.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Op nu.nl lees ik de reacties niet eens meer. Echt zoveel mensen die gewoon blind de overheid volgen. Lui die roepen dat er wel degelijk een verplichte quarantaine is (nee, het is enkel een advies), dat het testen nog steeds goed gaat (uhu, waren weken geleden al issues bij veel minder besmettingen), en mensen die nu al roepen dat het sluiten van de horeca heeft geholpen omdat er een daling isHoreca is nog niet eens dicht. En de overheid maar blijven verdedigen.
Hier zijn de mogelijkheden er (let wel, voor 20% van de werknemers) maar het proces komt wel redelijk in gevaar. Derhalve is volledig thuiswerken voor die 20% geen optie, maar we kunnen zeker spreiden en allemaal in blokken 2-3 dagen per week thuis werken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Mogelijkheid is er gewoon, er is geen enkele belemmering zelfs.
Ontzettende klote plaat, maar was op gegeven moment eventjes overal:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh die plaat ken ik niet, ik zei het vanwege het yoga-voorbeeld.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh die plaat ken ik niet, ik zei het vanwege het yoga-voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |