Hoe noem jij ze dan, deze spring rolls?quote:
Ja, of Gỏi Cuốnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe noem jij ze dan, deze spring rolls?
Oftewel: rijstvel loempia.quote:
Ok dus iets anders mag ook, mits Chinees/Aziatisch. Zal t proberen te onthoudenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kaatje en Borisz halen lokaal een rijsstafel af, dat kan ook
Muntquote:
Het moet wel een rijsttafel zijn, begreep ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dus iets anders mag ook, mits Chinees/Aziatisch. Zal t proberen te onthouden
Licht opschuren ja, met fijn schuurpapier. 220 of zo.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb één keer spring rolls gegeten, bij vrienden. Ik vond het vooral veel gepruts. Maar ik ben ook al geen fan van wraps en eigenlijk al het dingen-in-vel-rollen-voedsel.
Als ik eind van de middag de stoelen nog een keer ga verven, dan moet ik ze eerst licht opschuren toch?
Wel als je een net resultaat wilt. Ik doe het ook soms niet wanneer de verfkwaliteit er minder toe doet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb één keer spring rolls gegeten, bij vrienden. Ik vond het vooral veel gepruts. Maar ik ben ook al geen fan van wraps en eigenlijk al het dingen-in-vel-rollen-voedsel.
Als ik eind van de middag de stoelen nog een keer ga verven, dan moet ik ze eerst licht opschuren toch?
Yup.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Het moet wel een rijsttafel zijn, begreep ik.
Maar hoeft dus niet van Ron Blaauw te zijn.
In dat geval denk ik dat het geen kwaad kan om het even licht te schuren. Zo heel veel werk is het ook niet, zeker als ik het wat minder secuur doe dan bij het voorbereiden voor het verven. Nu gaat het er vooral om dat de oppervlakken mooi strak worden, niet dat ik alle hoekjes en randjes gehad heb. (Lijkt me)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel als je een net resultaat wilt. Ik doe het ook soms niet wanneer de verfkwaliteit er minder toe doet.
Had je dat in je tuin? Bij mij lukte het niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet nu koriander op mijn broodje. En vanavond weer, op mijn wrap
Het lukte wel maar niet enthousiast. Ik had vorige week veel koriander nodig dus ik had een grote verpakking gekocht, daar eet ik nu de restjes van.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had je dat in je tuin? Bij mij lukte het niet.
Vaag. Als ik "peralatan makan" google krijg ik alleen maar servies en bestek zonder etenswaren erinquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg al antwoord van blaauwwat is peralatan makan? Want dat heeft schaaldieren. De rendang ook maar daarvan weet ik wat het is
Dat had ik ook. Hoopte op een kennerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vaag. Als ik "peralatan makan" google krijg ik alleen maar servies en bestek zonder etenswaren erin
Ik vind het wel mooi dat een bestekbak (ladeinzet) van Ikea een "baki peralatan makan" heet... dat versterkt wel mijn idee dat peralatan makan bestek isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Hoopte op een kenner
Wat ik weet is makan eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |