abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 19:41:30 #251
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198592228
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij is dit gewoon 100% automatisch en hoeft het geen cent te kosten. Ik snap dat ze niet willen dat je dagelijks overstapt, maar 1x per 3 maanden of zo zou gewoon gratis moeten zijn. Voor 50 chars.
Ik vind het niet eens vervelend om er voor te betalen, maar per character?! Wij willen, net als jij eigenlijk, altijd al onze characters op dezelfde server hebben. Anders spelen we niet meer met de characters die we achter laten. Geef ons dan de optie om eenmalig 25 euro te betalen en dat je dan al je characters van die realm weg mag verhuizen. Zo doen ze het in Guild Wars 2 ook.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198592674
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

Ik vind het niet eens vervelend om er voor te betalen, maar per character?! Wij willen, net als jij eigenlijk, altijd al onze characters op dezelfde server hebben. Anders spelen we niet meer met de characters die we achter laten. Geef ons dan de optie om eenmalig 25 euro te betalen en dat je dan al je characters van die realm weg mag verhuizen. Zo doen ze het in Guild Wars 2 ook.
Dit zou al een Únorme verbetering zijn ja O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 april 2021 @ 19:57:06 #253
117098 Hathor
Effe niet
pi_198920680
In alle 10 jaar dat ik inmiddels WoW speel, heb ik dat altijd gedaan door 30 dagen gametime te kopen, en nu schijnt die optie er niet meer te zijn, ik heb zojuist voor 60 dagen moeten kopen, er was geen andere keus. Ik vind dit op zijn zachtst gezegd behoorlijk klantonvriendelijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 20:01:11 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_198920798
je kunt wel voor een maand een abo nemen en dan weer opzeggen, maar ja ook een beetje gedoe eigenlijk.

Tokens zijn nog wel 1 maand zie ik. Moet je wel genoeg gold hebben :P

Ik word een beetje moe van die herbalisme bots. het lijkt wel of het steeds erger wordt: elke keer als ik herbs aan het farmen ben zie ik er wel eentje (of meestal drie achter elkaar). Irritant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 2 mei 2021 @ 18:03:56 #255
117098 Hathor
Effe niet
pi_199250741
Iemand genaamd Schoener of zoiets postte net een van de grappigste screenshots van een WoW chat die ik ooit gezien heb. Het ging ongeveer als volgt....

Iemand in guild: what is Ramparts?
Schoener: Pieces of rams
Schoener has been kicked out of the guild by Visage
You are not in a guild

Ik verslikte me in mijn cola toen ik dit zag. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')